bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- nofap6
- sedat pekmez18
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- 0 0 75
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ayrılığın 7 aşaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- devşirmelik makamı13
- cut the crap4
- tarot falına inanan salak8
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- frenkler2
- lionel messi11
- yaz aşkı bulamamak2
- tekerlek kaşar4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 2026 dünya kupası15
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
acısı baki kalacak, mübarek annedir.
eli öpülesi, böyle bir evlat yetiştirdiği için saygıyla önünde durulması gereken annedir.
için için ağlayan, sehitliklerde bir başina yavrusuna can suyu döken annelerdir. vatan sag olsun diyebilen, kahpelerin kurşunlarına kendini siper etmiş yavrusuna kavuşmayı bekleyen annelerdir.
her türk'ün anası olmayı hak etmiş kadındır.
efendim geçenlerde türk şehit annesi ile terörist şehit* annesini yan yana getrmişler. olay yeri diyarbakır olmakla birlikte şunu belirtmekte fayda var:
Bu ülkede yegane bir millet vardır dolayısıyla tek bir şehit annesi vardır. teröristi şehit olarak adletmek kadar boktan bir mesele yoktur. Madem bu ülkede kendini şehit olarak kabul ettirmek istiyorsun o zaman senin muhatabın ne dtp ne de bebek katilidir.
şehitlik kadar kutsal bir mesele hakkında basının da yaygarası ile nasıl olurda böyle bir saçmalık ortaya çıkar anlaşılır gibi değil. cocugu olan her kadın anne olabilir önemli olan yaşadığı vatana silah çekmek yerine vatana sahip çıkmalıdır.
Bu ülkede yegane bir millet vardır dolayısıyla tek bir şehit annesi vardır. teröristi şehit olarak adletmek kadar boktan bir mesele yoktur. Madem bu ülkede kendini şehit olarak kabul ettirmek istiyorsun o zaman senin muhatabın ne dtp ne de bebek katilidir.
şehitlik kadar kutsal bir mesele hakkında basının da yaygarası ile nasıl olurda böyle bir saçmalık ortaya çıkar anlaşılır gibi değil. cocugu olan her kadın anne olabilir önemli olan yaşadığı vatana silah çekmek yerine vatana sahip çıkmalıdır.
en büyük acıyı yaşayan annedir.ölümden daha fena koyan bir şerefsizin kurşunuyla ölmesidir evladının.
böceklari ezip bu annenin ayaklarının atabilecek bir babayiğit yok mu ?
dilimin ucuna gelen binlerce laneti engelliyorum.
dilimin ucuna gelen binlerce laneti engelliyorum.
Oğlunu toprağa verirken ağlamayan, güçlü duran annedir. Anneler arasında(kim ne derse desin) en onurlularıdır. Ama umarım sayıları sabit kalır.
evlatları teröristlerle bir tutulmaya çalışan annelerdir.
hemen hergün, edirnekapı mezarlığı'nda, rastlanabilen analardır. gözlerindeki yaşı silebilenin, yüreğindeki yangına bir su zerresi olabilenin gönlüne sağlık...
20 sene olmuş kimisi öz be öz evladını toprağa vereli bugün! "yaşadığı kadar oldu şehit olalı..." diyor yaşlı gözlerle. ki dayanmaz yürek. açılımdan, imtiyazdan bahsedilirken hallerini, zihinlerde canlandırmak gerekenlerdir. tüm bunlar bir kenara başları yere eğilmeyen, göğsünü gere gere "gerekirse benim de silah tutmuşluğum var" diyebilen analardır.
yaşamayan bilmez acısını, yaşamayan duymaz. paylaşmak istese de paylaşamaz...
20 sene olmuş kimisi öz be öz evladını toprağa vereli bugün! "yaşadığı kadar oldu şehit olalı..." diyor yaşlı gözlerle. ki dayanmaz yürek. açılımdan, imtiyazdan bahsedilirken hallerini, zihinlerde canlandırmak gerekenlerdir. tüm bunlar bir kenara başları yere eğilmeyen, göğsünü gere gere "gerekirse benim de silah tutmuşluğum var" diyebilen analardır.
yaşamayan bilmez acısını, yaşamayan duymaz. paylaşmak istese de paylaşamaz...
bu günlerde mezarda kemikleri sızlayan evlatların anneleridir.
"oğlumu askere yollayıp toprağın altına koyacağıma, dağa yollayıp terörist etseydim keşke şimdi dağdan iner hiç olmazsa sarılır öperdim" cümlesini birilerinin götüne çok pis soktuğunu düşündüğüm onurlu, başı dik anamızdır. bunları duymazdan gelip hala açılım diye yırtınan herkese kapak olmuştur.
(bkz: açılımınıza sıçıyım)
(bkz: açılımınıza sıçıyım)
eli öpülesi ve acısının anlaşılması zor annedir.annemizdir.
zaten bütün anneler çocukları askere giderken onlara kına yakarak vatana feda etmişlerdir. geri gelmeyecek diye yollamışlardır.
zaten bütün anneler çocukları askere giderken onlara kına yakarak vatana feda etmişlerdir. geri gelmeyecek diye yollamışlardır.
elleri öpülesi insanlardır ama maalesef bugün unutulmuş olanlardır.
evlatlarınınki kadar etkili olur mu bilemem ama hepsinin anneler günü kutlu olsun.
evlatlarınınki kadar etkili olur mu bilemem ama hepsinin anneler günü kutlu olsun.
şu an fenalık geçirmektedir. oğlunun dostları belki hiç girmedikleri o eve girmiş, anneye uzaktan bakarak acılarını unutmuş, annelerinin acısına üzülmektedirler.
o kadın, o ateşi ömür boyu söndüremeyecektir.
o kadın, o ateşi ömür boyu söndüremeyecektir.
üzülme ana, köpekler istedi diye atlar ölmeyecek.
ciğeri beş para etmez adamın kör kurunuyla şehit düşen oğlunun annesidir. Hem hüzünlüdür hem gururlu.
dünyadaki en büyük acıyı yaşayan annedir.
evladını binbir zorlukla büyütüp zamanı geldiğinde davulla zurnayla, okunan dualarla askere yollayan, her telefon sesinde kalbi pırpır atan, televizyonda her şehit haberinde yüreği dağlanan, evlatlarını bu vatan uğruna şehit verip, hep bir tarafları eksik kalacak annelerdir. başkalarının hatalarını kendi evladının canıyla ödeyen, çocuklarına o şerefsizler yüzünden bir daha sarılamayacak olan annelerdir.
neden şehit annesi bu analar(?); evlatlarına sahte çürük raporu alamadıklarından, torpil yaptırıp sağlam yerlere yerleştirme imkanları olmadıkları için şehit anası olmuşlardır. hepsi gariban, hepsi çaresiz dikkat çeken özelliklerinden biride budur.
bir de metanetli olmaları söylenip, 'vatan sağ olsun' sözlerinin dudaklarından dökülmesini beklerler.
bu annelerin bu kadar canlarını yakan o şerefsizlerin allah belasını versin.
evladını binbir zorlukla büyütüp zamanı geldiğinde davulla zurnayla, okunan dualarla askere yollayan, her telefon sesinde kalbi pırpır atan, televizyonda her şehit haberinde yüreği dağlanan, evlatlarını bu vatan uğruna şehit verip, hep bir tarafları eksik kalacak annelerdir. başkalarının hatalarını kendi evladının canıyla ödeyen, çocuklarına o şerefsizler yüzünden bir daha sarılamayacak olan annelerdir.
neden şehit annesi bu analar(?); evlatlarına sahte çürük raporu alamadıklarından, torpil yaptırıp sağlam yerlere yerleştirme imkanları olmadıkları için şehit anası olmuşlardır. hepsi gariban, hepsi çaresiz dikkat çeken özelliklerinden biride budur.
bir de metanetli olmaları söylenip, 'vatan sağ olsun' sözlerinin dudaklarından dökülmesini beklerler.
bu annelerin bu kadar canlarını yakan o şerefsizlerin allah belasını versin.
first'lerin de içine dahil olmadan anlayamayacağı anadır.
anneliğin en üst mertebesi belki de....
öteki tarafta şehadet şerbetini içen oğlu tarafından meleklerle ve peygamber kokusuyla karşılanacak olan annedir. bu dünyada acıların en büyüğünü evlat acısını yaşayan annedir. yaşatanlara cennetle müjdelendiğini söylemelidir.
hiç bir açıklama veya teselli çabalarını umursamayacak annedir.
yüreğindeki acıyı yılların dindiremeyeceği gözü yaşlı anam..
içine akıtırsın o gözyaşlarını da kalleşler göremez..
içine akıtırsın o gözyaşlarını da kalleşler göremez..
benim de annemdir. senin, onun, bunun, hepimizin annesidir. bu ülkede huzur içinde yaşamayı en çok hakedendir. cennet onun ayakları altındadır. üzülme be anam üzülme sen, bu topraklar için gerekecekse eğer binlerce evladın daha var senin. hemen şimdi hem de, hemen şimdi canım anam benim, canım anam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar