bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- israil6
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- arapça okuyabilen yazarlar3
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- bir şeyler söyle3
- birsin allahım2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- ktç abinin çaylak olması5
- ingiliz aksanı6
ırkı ne olursa olsun izleyen her insanı kinle dolduran ve ırkçılığa sevk eden dizi.
türk televizyon tarihinin en kötü on dizisinden biri. kalan dokuzu da muhtemelen stv'ye ait, bir rivayete göre
bu diziler esnasında anteni kıbleye çevirince 3d yayın yapıyormuş stv.
bu diziler esnasında anteni kıbleye çevirince 3d yayın yapıyormuş stv.
başrol kız leylanın ölmesiyle tadı kaçan dizidir.
pkk bayraği diye kullanilan bayrağin litvanya bayrağinin aynisi olan efsane dizi.
her bölümde ''şerefsizleeeer'' diye bağırarak sıka sıka ilerleyen bir genconun başrolde olduğu dizi.
türk askerinin itin bitaraflarına sokup sokup çıkarıldığı dizidir.
az önce şu teksas katliamındaki herif gibi suratını gizlemiş olan kadın, "lan mal!" dedi. nasıl kahkaha attım. aklıma ben geldim.. hep "lan mal" derdim. uzun zamandır demiyorum. yine diyim bari. lan mal! çok yakışıyor. *
hangi açıdan kurtlar vadisi ile karşılaştırıldığını anlayamadığım dizi.. neresi daha güzel Allaaa sen.
evdekiler ciddi ciddi izlerken götümle güldüğüm dandik dizi.
https://www.youtube.com/w...mbedded&v=AjYbCSsnJHc
söz konusu diziden alınmış bu videoda önce, robocop görünümündeki hanım askerimiz ile terminatör görünümündeki terörist arasında "yılan", "ulan" ve "yağız oğlan" şeklinde kafiyeye önem verilmiş fevkalade bir konuşma geçiyor. sonrasında robocopumuz, dağları taşları rastgele tararmış gibi yapıyor. tararmış gibi yapıyor diyorum zira tüfekten ne ses çıkıyor, ne de alev... robocopun salaklığını gören yüzü alüminyum folyo ile kaplanmış terörist meydana çıkıyor ve karşısındakinin ateş almayan bir tüfeğe sahip olmasının rahatlığıyla uzuncca bir bakışmanın ardından tetiğe basıveriyor. ancak askerimiz vurulduktan sonra mitoz bölünme geçiriyor. neticede, terörist bizim 1 ölüp 1000 dirildiğimizi unutuyor ve gerisin geri kaçmaya başlıyor.
arkadaş, ben kendimi bir adnan oktar'ın yayınına bakınca farklı boyutta buluyorum bir de stv dizilerine... bu ney lan?
söz konusu diziden alınmış bu videoda önce, robocop görünümündeki hanım askerimiz ile terminatör görünümündeki terörist arasında "yılan", "ulan" ve "yağız oğlan" şeklinde kafiyeye önem verilmiş fevkalade bir konuşma geçiyor. sonrasında robocopumuz, dağları taşları rastgele tararmış gibi yapıyor. tararmış gibi yapıyor diyorum zira tüfekten ne ses çıkıyor, ne de alev... robocopun salaklığını gören yüzü alüminyum folyo ile kaplanmış terörist meydana çıkıyor ve karşısındakinin ateş almayan bir tüfeğe sahip olmasının rahatlığıyla uzuncca bir bakışmanın ardından tetiğe basıveriyor. ancak askerimiz vurulduktan sonra mitoz bölünme geçiriyor. neticede, terörist bizim 1 ölüp 1000 dirildiğimizi unutuyor ve gerisin geri kaçmaya başlıyor.
arkadaş, ben kendimi bir adnan oktar'ın yayınına bakınca farklı boyutta buluyorum bir de stv dizilerine... bu ney lan?
gülerek izliyoruz efenim, komedi dizisi olması konusunda akasya durağı ile yarışır. şaka maka yaşlı akp li kısım böyle dizilere bayılıryor.
ailece takip edilen bir samanyolu klasiği.serdar komutan naza snracıma celil şahin bi doktor falan öyle kendi çaplarında eyileniyorlar *
izleyebilmeniz için en ağır antidepresanlardan tüketmeniz şarttır.şayet biz öyle yapıyoruz.hele babam uçuyo.
izleyebilmeniz için en ağır antidepresanlardan tüketmeniz şarttır.şayet biz öyle yapıyoruz.hele babam uçuyo.
Oyuncuları 425328866254551697532589624765541236180
Canlıdır.
Canlıdır.
iron man'e bağlamış dizidir. Izlemeyeli(-1 inci bölümden beri) canı sıkılan yüzüne alüminyum folyodan maske takmış amk. Yakında reaktörler falan takmaya başlarlar.
arkadaşımın 6 ay arayla 2 bölümünde terörist olarak oynadığı her bölümün sonunda öldüğü dizidir. 4-5 ay sonra tekrar çağırırlar diyor. Konya'da çekilen absürt dizi.
son bölümünde ülkedeki sosyal konulara değinen ancak daha önce yaptığı efekt koyma hatası bu seferde karşımıza beyin koymama olarak çıkartmıştır.
Bunu dizi diye izleyenin zevkinden ve mantığından şüphe etmeyi bırak, adama selam bile vermem o derece.
- Şefkat tepe ne la, siktir git.
- Şefkat tepe ne la, siktir git.
müthiş kurgusu ve özel efektleriyle bollywood'a göz kırpan, hollywood'a nanik yapan efsane dizi.
temel reis in bonservisine 4 milyon euro vererek bünyesine katan dizi
http://www.starmetre.com/...efkat-tepe-567_586137.jpg
http://www.starmetre.com/...efkat-tepe-567_586137.jpg
sırlar dünyası level 1se bu ikidir. Sanattan yoksun, tadı tuzu eksik. Ideolojik dizi.
Aşırı dindar dizidir.
bayağı fanatikleri var bu dizinin. hatta izlerken hipnoza giriyorlar. iyi kötü demenin bir manası yok, amatör çekimleri vs var ama sanki diğer diziler pek bir haltda bu kötü. bir de bayağı zamandır çekiyorlar bu diziyi oyuncular yükünü tutmuştur artık.
Şu an izliyorum .bu sezon ilk kez izledim.malum bayram tatili .neyse.şahin osman kaçkinina dönmüş.bi de yeni kişiler girmiş.haa oben de başlamış burda oynamaya galiba.
naza'yı canlandıran hatunun resmen harcandığı dizi.
çohoş bir hatun aslında. oyunculuğu da fena değil. öldürün şu naza'yı da başka bir dizide görelim kendisini.
çohoş bir hatun aslında. oyunculuğu da fena değil. öldürün şu naza'yı da başka bir dizide görelim kendisini.
Sanki bu herifler çektikleri tüm filmlerin ve dizilerin de yapmacık olması için özel çaba sarf ediyorlar. Yüzlerin görülmediği ortamda oyunculuğun böylesi berbat olduğu bir sahne gerçekten zor bulunur! Bir sürü insanın içinde konuşma dilini kullanan tek kişi dahi yok. Jestler desen aşırı abartılı ve tutarsız. Ağızlar başka, eller başka konuşuyor. Hele o yabancı aksanlı Türkçe...
Konu içeriğinin iğrençliğine hiç girmiyorum bile! izleyin görün: http://www.samanyoluhaber...usurdu-6442-video-haberi/
bir de kendilerine sorsan muhteşem iş çıkarmışlardır. mesela dizileri ilk 100'de 1. sıraya oturmuş bu bölümüyle. bunu da "türkiye seçimini yaptı" manşetiyle taşıyorlar haber sitelerine...
Konu içeriğinin iğrençliğine hiç girmiyorum bile! izleyin görün: http://www.samanyoluhaber...usurdu-6442-video-haberi/
bir de kendilerine sorsan muhteşem iş çıkarmışlardır. mesela dizileri ilk 100'de 1. sıraya oturmuş bu bölümüyle. bunu da "türkiye seçimini yaptı" manşetiyle taşıyorlar haber sitelerine...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar