bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bir gün ölecek olmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- 22 haziran 20262
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- paris te son tango2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 2026 dünya kupası14
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- futbol12
- yazarların en sevdiği meyve9
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- yenidünya2
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- fas'ın dünya kupasında dördüncü olması2
bazı kaba etlerini güzel bulduğum yazar. *
bazı yazılarını okullara kaynak kitap diye ittirdiğim yazar.
bazı yazıları karşılığında evimi ipotek ettirdiğim yazar.
bazı güzel yazılarını,sözlükçülerin anıları baslığında bulabileceğiniz yazar.
hele bitane var ,
eve giriyor bir de çıkıyor arada yasananları ben bile unutmak istiyorum.*
hele bitane var ,
eve giriyor bir de çıkıyor arada yasananları ben bile unutmak istiyorum.*
sevistikten sonra hemen yatip uyuyan erkek başlığına yazdığı sick and tired yorumuyla şahane bir ironiye imza atmış yazar.
ayrıca doğrudur, sevistikten sonra hemen yatip uyuyan erkek yorgun olduğu için uyur ve en asil duygunun insanıdır.
ayrıca doğrudur, sevistikten sonra hemen yatip uyuyan erkek yorgun olduğu için uyur ve en asil duygunun insanıdır.
bugün çalıştığı banka şubesinde bayılıp götü başı dağıtan yazar. doktorların ilk açıklamasına göre beynine bir süre oksijen gitmemiş. * ayrıca ayılmasıyla gözyaşlarına boğulan banka çalışanları olması ne kadar sevildiğini anlamasına vesile olmuş!! geçmişler olsun.
-olm bu kaç?
+haş 2 o
-aferin
-olm bu kaç?
+haş 2 o
-aferin
geçmiş olsun dileklerimi buradan da iletmek istiyorum. derinliğini koruması ve beynine kan gitmesi* dileğiyle.
(bkz: en bedevi c) yi çağrıştırmış yazar. (harf bile tutuyor.) geçmiş olsun diliyoruz kendisine.
zeki (veya kendini oyle zanneden) bir arkadas sanirsam.
(bkz: #2947376)
uyarayim dedim, durumu cakan ve o entry'ye daha sonra ":O" veya ":(" verenlerin son verilen oylari gecerli olacaktir.
(bkz: sark kurnazi)
(bkz: #2947376)
uyarayim dedim, durumu cakan ve o entry'ye daha sonra ":O" veya ":(" verenlerin son verilen oylari gecerli olacaktir.
(bkz: sark kurnazi)
yok yok. siyasi ve dini entry yazmaktan yana değilim ben. ama arada yazmak lazım bişeyler.
bizler karafatmalar, göbeğini kaşıyan adamlar zart zurt denilirken dikkat edilmesi gereken konu en basitinden şu. eğerki bizler diyerek kastedilen sınıf deprem allahsızları, dinsizleri, laikleri vurdu diyen sınıfa dahil olunuyorsa o sınıf bana göre ne insandır, ne de göbeğini kaşıyan yaratık. bir sıfat bulmak zor bunlara. bilmiyorum.
yurtta, aynı odada kaldığım bir arkadaşım vardı kocaelili. üst ranzada yatmamak için çok direnmişti. ne alaka diye sorulunca korkuyorum diyordu. sonra bir gece üzerindeki eleman uyurken yatağını fazla sallamıştıda çocuk deprem oluyor deprem oluyor diye çığlık figan uyandırdı bizi. meğer alt ranzada yatma sebebi deprem olursa daha hızlı kaçabilmekmiş. şimdi o korkuyu düşün, birazcık empati yapıp o psikolojiye girmeye çalış. ve sonrasında birileri çıkıp sana şunu söylesin. 7 nokta 4 yetmedi mi?
bizler karafatmalar, göbeğini kaşıyan adamlar zart zurt denilirken dikkat edilmesi gereken konu en basitinden şu. eğerki bizler diyerek kastedilen sınıf deprem allahsızları, dinsizleri, laikleri vurdu diyen sınıfa dahil olunuyorsa o sınıf bana göre ne insandır, ne de göbeğini kaşıyan yaratık. bir sıfat bulmak zor bunlara. bilmiyorum.
yurtta, aynı odada kaldığım bir arkadaşım vardı kocaelili. üst ranzada yatmamak için çok direnmişti. ne alaka diye sorulunca korkuyorum diyordu. sonra bir gece üzerindeki eleman uyurken yatağını fazla sallamıştıda çocuk deprem oluyor deprem oluyor diye çığlık figan uyandırdı bizi. meğer alt ranzada yatma sebebi deprem olursa daha hızlı kaçabilmekmiş. şimdi o korkuyu düşün, birazcık empati yapıp o psikolojiye girmeye çalış. ve sonrasında birileri çıkıp sana şunu söylesin. 7 nokta 4 yetmedi mi?
sevgililer günü kutlu olsun yazarı...
"sıkı yazar" yazarı.
çaylakken ziyaretçi gününe gelemediğim yazar. kendimi hiç affetmicem. yarın fener yenerse ayrı.
çaylaklığını duyduktan sonra çalıştığı bankaya kargoyla üç paket uzun samsun yolladım. paçalı donlarınıda haftaya yollayacağım.
bir dahaki görüş gününe atlet, don götüreceğim yazar.
çağdaş kelimesi ingilizcede iki kelime ile tanımlanır. "contemporary" ve "modern". bu iki kavrama da çağdaş demek eksiktir. zira iki kavram arasında önemli bir farklılık vardır. contemporary, "aynı döneme ait" demektir. modern kavramında ise "yeni, eskiden iyidir" düşüncesi vardır. yani bir değer yargısı vardır. çağdaş dediğimiz vakit bu ayrımın modernlik kısmı ağır basmaktadır.
şu sözlükte beğeniyle okuyup, takip ettiğim bir kaç yazardan biri.
şu sözlükte beğeniyle okuyup, geceleri beraber uyuduğum bir kaç yazardan biri.
goethe gelmiş yazar. 5 gün çaylaksınız.
çok ünlü bir sözü vardır cagdas'ın bilir misiniz? "günaydın, nasılsın?" der her sabah gevreğini yerken. aslında çok şey anlatır bununla bile. yok aga bu olmadı bak, sunay akın gibi hissettim kendimi. ha bi de bu arkadaş izmirli ya; zeytinyağını içercesine yer diye düşünüyorum beslenme alışkanlıklarını bilmesem de; akşamları çiğdemini çitlerken bira şişesinin kağıdını soyacak kadar da umarsız geliyor. sarhoş sarhoş araba sürecek kadar maceraperest, ama yine de o halde emniyet kemerini bağlayacak kadar da temkinli bir arkadaş. kendisini iyi tanıdığımdan değil, ben biraz bunları kafamdan uyduruyorum, biraz da yazdıklarından esinleniyorum.
ama bildiklerim üzerinden gidecek olursam, yani kendisi hakkındaki düşüncelerimi, nesnellikten uzak şekilde değerlendirecek olursam, genel geçer bir doğruyu belirtmeden: kendisi gayet güzel anlatım biçimiyle anılarını bizle paylaşıyor, güzel ve kısa diyalogları ile eğlendiriyor beni. her sabah işe gelişte suratımda oluşan meymenetsiz ifadeyi, yazılarını okuyarak giderdiğim birkaç yazardan biri. tekrar ediyorum, herhangi bir yargı belirtmiyorum, sadece kendi düşüncelerimi paylaşıyorum.
ama şöyle de bir güzellik de yapmıştır bana, uzun sayılmayacak bir süredir yazdığım sözlükten sıkıldığım, yazmaya üşendiğim zamanlarda, ıskartaya çıkmış raksotek kasetlerinin üzerine yeni albümü çıkmış popçunun şarkılarını çekiyormuşçasına, bana tekrardan yazma şevki aşılayanlardan biri de bu arkadaş. yanlış anlaşılmasın, iyi yazdığımı düşünmüyorum, daha çok okumak için giriyorum zaten sözlüğe.
bir de en başta tanımadığımı söylemiştim ya, okuyunca tanıdığımı farkettim.
dü düt: bu yazı 'komşunun tabağını boş göndermek olmaz' maksadıyla yazılmamıştır. içimden geldi valla sahanda yumurtamı paylaşmak.
ama bildiklerim üzerinden gidecek olursam, yani kendisi hakkındaki düşüncelerimi, nesnellikten uzak şekilde değerlendirecek olursam, genel geçer bir doğruyu belirtmeden: kendisi gayet güzel anlatım biçimiyle anılarını bizle paylaşıyor, güzel ve kısa diyalogları ile eğlendiriyor beni. her sabah işe gelişte suratımda oluşan meymenetsiz ifadeyi, yazılarını okuyarak giderdiğim birkaç yazardan biri. tekrar ediyorum, herhangi bir yargı belirtmiyorum, sadece kendi düşüncelerimi paylaşıyorum.
ama şöyle de bir güzellik de yapmıştır bana, uzun sayılmayacak bir süredir yazdığım sözlükten sıkıldığım, yazmaya üşendiğim zamanlarda, ıskartaya çıkmış raksotek kasetlerinin üzerine yeni albümü çıkmış popçunun şarkılarını çekiyormuşçasına, bana tekrardan yazma şevki aşılayanlardan biri de bu arkadaş. yanlış anlaşılmasın, iyi yazdığımı düşünmüyorum, daha çok okumak için giriyorum zaten sözlüğe.
bir de en başta tanımadığımı söylemiştim ya, okuyunca tanıdığımı farkettim.
dü düt: bu yazı 'komşunun tabağını boş göndermek olmaz' maksadıyla yazılmamıştır. içimden geldi valla sahanda yumurtamı paylaşmak.
bencede feyk atıyo bu yazar. gösteripte vermiyo. verecekmiş gibi yapıyor, tamam alıyorum derken vermiyo. gösteripte verilmez mi lan? ayıp ki seni o bankaya miy yapmışlar. tühhh..
zaten robotta olabilir bu. yoksa bir insan evladı eline koca bir şişe alıp gece sokaklarda dolaşır mı ya? hadi şişeyi aldın şat bardaklarını almasaydın, limonunu taşımasaydın. bu ne lan bu ne lan ortam mı lan bu?
zaten robotta olabilir bu. yoksa bir insan evladı eline koca bir şişe alıp gece sokaklarda dolaşır mı ya? hadi şişeyi aldın şat bardaklarını almasaydın, limonunu taşımasaydın. bu ne lan bu ne lan ortam mı lan bu?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar