bugün

çağdaş

zeki (veya kendini oyle zanneden) bir arkadas sanirsam.

(bkz: #2947376)

uyarayim dedim, durumu cakan ve o entry'ye daha sonra ":O" veya ":(" verenlerin son verilen oylari gecerli olacaktir.

(bkz: sark kurnazi)
© copyright 2005 - 2026