bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- kadınlar2
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- öldükten sonra bana ne olacak5
- kolombiya4
- x in memeleri3
- her insanın bir cini olması8
- dünya12
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- opel frontera2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- 33 yaşında olmak3
- rakı sevmemek7
- insan5
- kuran-ı kerim3
- aşure yapan sözlük kızları7
demlenmesi aslında en kolay icecektir.fakat markaların reklam filmlerinde tanittiklari kan kırmızı cayi tutturmak zordur.hele komşunun çayının tadı her zaman daha iyidir.
kahrolsun çaysız hayat!
bak yine çaysadım...
bak yine çaysadım...
Gece gece içilmesi gerekendir.
Gelin bir bardak koyayım.
Gelin bir bardak koyayım.
zengin içeceğidir. zengin deyince aklına ilk ev araba gelenler tekrar düşünsünler zenginliğin aslında ne olduğunu.
Erdal bakkalda içilen bir ilaçtır. Yorgunken içilir, keyifliyken içilir. Kısacası hayatın özüdür çay. Türk insanının oksijenden sonra en çok kullandığı şeylerden biridir. Ne demiş ismail abi;Çay veren adam hiç kötü olur mu?
ergenlerin şiir sokakta hastag'i ile bokunu çıkardıkları tanrı lütfu. Elinizde varken için. Sonra çok ararsınız.
Şekersiz içileni kilo aldırır mı Merak edilendir.
Not: günde 8 bardak.
Not: günde 8 bardak.
günün her anında* sigarama eşlik eden tanrının insanlığa lütfu içecek.
yazın harareti alır, kışın içini ısıtır nasıl bir içecekse artık.
Olmazsa olmaz içeceklerden.
Aksam televizyon karşısında iyi gidiyor hani.
Aksam televizyon karşısında iyi gidiyor hani.
soğuk kış akşamlarının vazgeçilmez içeceği.
Şekersiz ıçmeye alıstıgım.
sadece şu sayfanın solunda görünce bile, aniden, hakkında mutlaka bir şeyler yazma isteği uyandıran yegane şey.
çay love you...
çay love you...
birçok insan için hayattır fakat benim kışın ısınmak için ya da kahvaltıda içtiğim sıcak içecek.
müsaitken 15 değilken 10 bardak içtiğim kupada değil bardakta içeceğim içecek.
sigara.
ankara soğuğu bu soğuk sayesinde epey sevilen içecektir.
Son günlerin en abartılı içeceği.
Demlenmedikce birseye benzemez.
Cay bol olacak demlikte,kaynayan su demlige yeteri kadar konulacak.kisik ateste demlenecek.cay dem alacak, ne az ne de cok hayat gibi.
Cay bol olacak demlikte,kaynayan su demlige yeteri kadar konulacak.kisik ateste demlenecek.cay dem alacak, ne az ne de cok hayat gibi.
Yaşadıkça, vazgeçemeyeceğim içeceğim.
Yeni demlenmiş olmalı bir defa. Altındaki ateş kapandımı, bir daha açıp ısıtmak aynı lezzetli tadı vermez. Sonra şeker şart. Kullanmayanlar demekki çay seviyorlar. Ya da az şekerli çay..
Ben çay sevmiyorum. Demliside, açığıda, paşasıda bol şekerli olacak. Şeker seviyorum ben, içine şeker karıştıracağım şeyleri dahaçok.. Çay sevmem ama demli olsun, yeni olsun, sabah uyandığımda bi alıyım güzel kokusunu.. Şekerimle eşlik ederim.
Küp'le 7, tatlı kaşıkla 3.. Zaten tadımız hepten kaçık, çayıda mı tatlandırmayalım.
Ben çay sevmiyorum. Demliside, açığıda, paşasıda bol şekerli olacak. Şeker seviyorum ben, içine şeker karıştıracağım şeyleri dahaçok.. Çay sevmem ama demli olsun, yeni olsun, sabah uyandığımda bi alıyım güzel kokusunu.. Şekerimle eşlik ederim.
Küp'le 7, tatlı kaşıkla 3.. Zaten tadımız hepten kaçık, çayıda mı tatlandırmayalım.
(bkz: camellia sinensis).
sadece gürcistan sınırından başlayan ve fatsa'ya kadar uzanan alan içerisinde yetişen bir bitki.
giresun-ordu karayolunun giresun çıkışında sağda küçük bir çay fabrikası var.
adını şimdi hatırlayamadım ama aldığım özel harman çayının adı tam olarak şuydu: kızıl büyü.
hayatımda içtiğim en güzel çay, tamamen naturel üstelik.
sadece gürcistan sınırından başlayan ve fatsa'ya kadar uzanan alan içerisinde yetişen bir bitki.
giresun-ordu karayolunun giresun çıkışında sağda küçük bir çay fabrikası var.
adını şimdi hatırlayamadım ama aldığım özel harman çayının adı tam olarak şuydu: kızıl büyü.
hayatımda içtiğim en güzel çay, tamamen naturel üstelik.
Eser miktarda lokistri, siskolip ve liltyun içeren bir içecek.
Nereden mi biliyorum tamamen salladim.
Nereden mi biliyorum tamamen salladim.
soğuk gecelerin yoldaşıdır.
kimilerine göre bergamotlu olanı pek güzeldir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar