bugün

/244
en soldaki zall ise allah bu dünyayı kahretsin. direk kaydımı gs sözlüğe alıyorum.
çok sıkıcı.
zart diye her lafa dalan adamı. hacı bi sus diğerleri de konuşsun.

f5 basmak meselesinin özünü çok iyi özetlemiştir.

geliştirmek, bağımlılık, beklentilerin zaman içinde geliştirilmesi.
http://inciswf.com/tipsiiiiz.swf

görsel
olum paradan başka kaygınız varmış gibi takılmayın lan.
konuşmasın, kod yazsın.
"trölölüyor" lafıyla gülmekten sıçırttıran the boss.

"kadın olunca tröllölüyor" dsafghdfsg.
o konuşurken "sus ulan suuuus" diye bağırmak istediim moderatör yazar.
5 dakikalık bir konuşma süresinde 47 kere "hani" diyen zat-ı muhterem.
sözlüğün kitlesini; işsiz olarak tanımlamıştır.

kitlemiz; iş arayanlar ?
tercümanı salca ile ekran karşısında boy göstermekte olan coder.
An itibariyle konuşamıyor. Arada, utanıp utanıp sayfayı kapatıyorum.
konuşurken hani, atıyorum, yani, mesela, harbiden gibi kelimeleri çok fazla kullan kişi.
Programda Diğerlerini hiç konuşturmuyor. Sürekli '' ben cevap vereyim mi ? '' diyor. Birazdan hepsi dalacak buna.
biri şunun ' attığını' tutsun denilen yazar.
sürekli atan yazar.

"atıyorum şöyle böyle...., atıyorum böyle böyle, atıyorum x y z..."

atma be atma!
sonra adam sözlükte yazmıyor,
adam uzun süredir entry girmiyor,
yok öyle yok böyle.

olum konuşabilse yazacak lan herif, iyice baskı yapmayın amk, az durun konuşabilirse zamanla, bakın neler neler de yazacak da siz bilmiyonuz heyt benim koçuma
-ı ıııı1 *
an itibariyle, ve yarım saattir, salca ile sosyal medya günleri ne konuk olarak canlı yayında konuşan kişidir. keyif alınan sağlam sohbet dönmektedir, ek olarak
itü sözlük ve diğer sözlükler de vardır yayında, ama uludağ sözlük daha baskındır, gerek, gelen sorular, gerek, zall ve salca nın değindiği konular bunun en büyük kanıtıdır.

ve an itibariyle hep zall konuşmaktadır konuşşsundur.

(bkz: izlemek lazım)

edit: ekşi sözlük olaydı, daha da keyifli sohbetler çıkardı.
atarken kendini durduramayan kişi. ortalama her 15 saniyede bir atıyor. durduramıyoruz efenim.
(bkz: sosyal medya aktörlerinin garipliği)
birazdan dünya atma rekorunu kıracak olan kişi. biri orhan kural'ı çağırsın da bari olayı resmileştirelim *
herkesin, hakkında saçma sapan atıp tuttuğu admin. adamın başardıklarının onda birini başarın da öyle konuşun. birini eleştirmenin de bir adabı var.
iki lafı bir araya getirmeye çalışan tatlı mı tatlı yazar.
--spoiler--
iyi nickaltı yaptı.
--spoiler--
sakin efendi adam vesselam.

kimse homurdanmasın. adam başarılı. biraz daha basketbol oynasa, kafayı kes, çok yakışıklı işte.
© copyright 2005 - 2026