bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- alan greenspan3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- kadınların yanlış yapması3
- pozantı2
- kemalistler5
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- üniversitelerin gereksiz olması2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- aşure2
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- yazarların imza parfümleri14
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- am okşama4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- erkekler neden az yaşar10
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- bir insanı sevmek11
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- tramer kaydı olan kız4
- mutluluğun fark edilmemesi8
Ellerinde biriktirmeye başlarsın geçirdiğin yılları. Her geçen yıl biraz daha, biraz daha çoğalır topladıkların. Yaşadıklarına, öğrendiklerine, tanıdığın iyi kötü cümle insanlara oranla artar elindekiler. Derken sığmaz ellerine, ceplerine doldurursun yılları. Belki bu yüzden yavaşlıyor giderek adımların, belki bu yüzden ağırlaşıyor omuzların.
Dur şimdi, sağına soluna bir bak! insan ama kelimenin en has anlamıyla, biriktirdiğin, selâm verdiğin insanlara bir bak. Dünya muhabbetten ibarettir. En halis muhabbete sahip olmak için çaba sarf et, Yediğin içtiğin senin olsun, hatta senin olsun gördüklerin gezdiklerin de... Sen bana her aldığın yaşta sofranı, sözünü paylaştığın insanları anlat.
Dur şimdi, sağına soluna bir bak! insan ama kelimenin en has anlamıyla, biriktirdiğin, selâm verdiğin insanlara bir bak. Dünya muhabbetten ibarettir. En halis muhabbete sahip olmak için çaba sarf et, Yediğin içtiğin senin olsun, hatta senin olsun gördüklerin gezdiklerin de... Sen bana her aldığın yaşta sofranı, sözünü paylaştığın insanları anlat.
hayatımda duyduğum en saçma şey amk. yaş almak ne ya yok ordan yaş aldım yok burdan yaş aldım. kendi yaşını söylesene olm.
Acele isleri birakmaktir. Hayat hizini dusurmektir. Artik ne oldugu degil de nasil oldugunu da dikkate almaktir.
Misal ben gunduz rakisina oturmak icin saat 17:00'yi bekliyorum. Soyle tum dukkanlar kapansin, etraf biraz daha sessizlessin.
Artik kafayi bulmak onemli degil, sindire sindire bulmak onemli. Kafayi yaparken dusunmek ve hissetmek.
Misal ben gunduz rakisina oturmak icin saat 17:00'yi bekliyorum. Soyle tum dukkanlar kapansin, etraf biraz daha sessizlessin.
Artik kafayi bulmak onemli degil, sindire sindire bulmak onemli. Kafayi yaparken dusunmek ve hissetmek.
yaş almak, bir şeyleri biraz daha anlamaktır sanırım. ölümlü olduğunu kabullenmek ve hayattan mümkün olduğu kadar güzel vakit geçirmeye ve üretken olmaya odaklanmak.
sözlük hesabıma çok yıllardan sonra giriş yaptım. aşk, eğitim ve yaşam konularında çok güçlü duygularla yazdığım girdileri gördüm. bir kaçını sildim hatta. sanırım insan daha gençken duygularını daha çok ifade ediyor, bazen haksızlıklara karşı daha tepkili oluyor. zaman geçtikçe daha çok kendisine yöneliyor. çevrenize bakın, en kendine odaklı insanlar yaşlı olanlardır. bir yaştan sonra, kontrol edebileceğiniz tek şeyin kendi davranışlarınız ve olaylara verdiğiniz tepkileriniz olduğunu anlıyorsunuz. başka insanları, özellikle de sistemsel ve kökü belki yüzyıllar öncesine dayanan sorunları tek başına değiştiremezsiniz. bunu anlıyor insan.
sözlük hesabıma çok yıllardan sonra giriş yaptım. aşk, eğitim ve yaşam konularında çok güçlü duygularla yazdığım girdileri gördüm. bir kaçını sildim hatta. sanırım insan daha gençken duygularını daha çok ifade ediyor, bazen haksızlıklara karşı daha tepkili oluyor. zaman geçtikçe daha çok kendisine yöneliyor. çevrenize bakın, en kendine odaklı insanlar yaşlı olanlardır. bir yaştan sonra, kontrol edebileceğiniz tek şeyin kendi davranışlarınız ve olaylara verdiğiniz tepkileriniz olduğunu anlıyorsunuz. başka insanları, özellikle de sistemsel ve kökü belki yüzyıllar öncesine dayanan sorunları tek başına değiştiremezsiniz. bunu anlıyor insan.
herhangi bir çaba gerektirmez birey yaş alırken kendini geliştirmelidir yoksa zaman sadece armutları olgunlaştırır.
saçlarda beyaz artınca farkettim bazen hep genç kalacağımı zannediyorum ama bazen bizler de bazen acıdığımız yaşlı amcalar gibi olacaklar ve bizler de acınacak hale döneceğiz *
Çok da kötü bir şey değil ya bu.
yirmilik diş çekerken farkedilendir.
Bir taraftan kazanılan tecrübeler için gurur duyup bir taraftan da yılların yıpratmasına karşı gelinemediği için isyan etmektir.
Yaşlanmanın yaşlı lugatındaki adıdır.
dün Bir Yaş daha aldım, evet. 40'a 2 basamak kaldı.
37'yi düşünüyorum dünden beri. Sanırım hayatımın en düşmeli kalkmalı, en bol ağlamalı zırlamalı, güçlü durmaktan pehlivana dönüşmeli senesi oldu. Yine çok şükür, kötü başladı, iyi toparlandı. Düzelicez inşallah be, şu olaylar bir bitsin de diye diye bitirdik olayların en olaylı bölümlerini.
Her yeni yaşımda kendime hedefler koyardım, bu sene yok öyle saymalı hedeflerim. Sanırım bir yaşlılık belirtisi de bu. * Hep çok gülmeye, günlerimi dolu dolu geçirmeye, her şeyde bir olumlu yan görmeye çalıştım şu yaşıma kadar. Yeni yaşım da 37'yi aratmasa yeter bana.
Gelsin bakalım hayat bildiği gibi.
dün Bir Yaş daha aldım, evet. 40'a 2 basamak kaldı.
37'yi düşünüyorum dünden beri. Sanırım hayatımın en düşmeli kalkmalı, en bol ağlamalı zırlamalı, güçlü durmaktan pehlivana dönüşmeli senesi oldu. Yine çok şükür, kötü başladı, iyi toparlandı. Düzelicez inşallah be, şu olaylar bir bitsin de diye diye bitirdik olayların en olaylı bölümlerini.
Her yeni yaşımda kendime hedefler koyardım, bu sene yok öyle saymalı hedeflerim. Sanırım bir yaşlılık belirtisi de bu. * Hep çok gülmeye, günlerimi dolu dolu geçirmeye, her şeyde bir olumlu yan görmeye çalıştım şu yaşıma kadar. Yeni yaşım da 37'yi aratmasa yeter bana.
Gelsin bakalım hayat bildiği gibi.
insanı sakinleştirdiğini düşündüğüm bence çok güzel bir şeydir. Fiziksel olarak yaşlanmak istemem ancak güzel yaşayarak yaşlanmak isterim. her yaşın kıymetini bilmek lazım.
edit: 01.01.2025 editlendi.
edit: 01.01.2025 editlendi.
konuşmak istemiyorum .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar