bugün
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- göğüs dekoltesi olan erkek4
- iş flörtü4
- kalamar ızgara2
- falıma bakmak isteyen var mı11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- bir şeyler söyle3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
sekizinci nesil hoş gelmiş yazar.
#17722284 çok haklı bulduğum yazar.
(#17838196) babadan oğula nesil bunlar.
cahil bir yazar. liseli galiba.
cahil bir yazar. liseli galiba.
(bkz: #17908124) rüzgâra karşı işemiştir. ben her maç binlerce köpek görüyorum stadyumda, ne iş arkadaşım? galatasaraylıların girememesini anladım da köpekler giremezse fenerbahçe boş tribünlere oynar, benden söylemesi.
(bkz: galatasaray yükselince pkk nın da yükselmesi/#18631104)
(bkz: 6 kasım 2002 fenerbahçe galatasaray maçı/#18631269)
bunlar nedir ya? yaşından başından utan.
(bkz: 6 kasım 2002 fenerbahçe galatasaray maçı/#18631269)
bunlar nedir ya? yaşından başından utan.
(bkz: ezik)
(#18657545) güldürmüş yazardır..
Bilerek Olmadığı halde rierayı kötülemeye çalışan muhtemelen fenerbahçeli olan bir yazarımız.
(bkz: beni sike sike fenerli yaptılar/@yanali)
değişik yazar. çükünü yeni keşfetmiş olabilir. ya da tecrübelerini paylaşıyor. her türlü ilkokul muhabbet bu hacı, o gerçek.
değişik yazar. çükünü yeni keşfetmiş olabilir. ya da tecrübelerini paylaşıyor. her türlü ilkokul muhabbet bu hacı, o gerçek.
galatasaray ile ilgili ''ahlaklı olanın bu kadar şaibeli maçı da olmaz'' buyurmuş fenerbahçeli kardeşimiz
ulan sırf sadeleştirilmiş hali 500 sayfa olan iddianame bile hala ortadayken, allahın çetecisi hala kulübünüzün başkanıyken neyin ahlakı neyin şaibesi amk?
tedaviye ihtiyacı var bu tarz arkadaşların, %100..
ulan sırf sadeleştirilmiş hali 500 sayfa olan iddianame bile hala ortadayken, allahın çetecisi hala kulübünüzün başkanıyken neyin ahlakı neyin şaibesi amk?
tedaviye ihtiyacı var bu tarz arkadaşların, %100..
şeytanın bol olsun dediğim yazar.
baba adamdır.
şehit ailelerine "çapulcu" denmesini dahi savunabilen bir organizma.
(bkz: şehit ailelerine çapulcu diyen başbakan/#19474007)
ah ulan allah gerçek hayatta karşıma çıkarmıyor ki böylelerini, ibreti alem için çarşının ortasında ağzını burnunu kırıp vereyim eline.
(bkz: şehit ailelerine çapulcu diyen başbakan/#19474007)
ah ulan allah gerçek hayatta karşıma çıkarmıyor ki böylelerini, ibreti alem için çarşının ortasında ağzını burnunu kırıp vereyim eline.
fenerbahçeli.
dünkü basın toplantısından önce olsaydı galatasaray ile ilgili yazdıklaır için bir sürü şey yazardım başlığının altına belki ama o basın toplantısından sonra fenerbahçeli yazmak kafi.
dünkü basın toplantısından önce olsaydı galatasaray ile ilgili yazdıklaır için bir sürü şey yazardım başlığının altına belki ama o basın toplantısından sonra fenerbahçeli yazmak kafi.
orjinaldeli ile birlikte fenerbahçe yönetiminin icraatlerini savunan yazar.
ikisinden başka yok sanırım?
zira biri (bkz: insanlıktan çıkmış) biri (bkz: tr***)
ikisinden başka yok sanırım?
zira biri (bkz: insanlıktan çıkmış) biri (bkz: tr***)
rakiplerinin isimlerini yanlış yazmayı marifet bilen futbol fanatiği yazar.
(bkz: fenerbahçeli)
gördüklerini anlamayacak kapasitede olan yazar.
lan hadi okuduğunu anlamıyorsun, bari gördüklerini anla emin ol zor bir şey değil bu hehe.
adam çıkmış "belki kabızdır" diyor, lan ne kabızı! ayan beyan her şey ortada, neyi savunuyorsun sen ya? videoyu, fb kulübünün yaptığı fotomontajı görmedin mi hacıt sen? ne ayaksın ya hehe
lan sokaktaki herhangi bir insan bile fb yönetiminin yaptığı sıçışı konuşuyor adam gün boyu internette ama daha konuyu bilmiyor.
bak canım; o muz var ya o muz neyse ya hehe
lan hadi okuduğunu anlamıyorsun, bari gördüklerini anla emin ol zor bir şey değil bu hehe.
adam çıkmış "belki kabızdır" diyor, lan ne kabızı! ayan beyan her şey ortada, neyi savunuyorsun sen ya? videoyu, fb kulübünün yaptığı fotomontajı görmedin mi hacıt sen? ne ayaksın ya hehe
lan sokaktaki herhangi bir insan bile fb yönetiminin yaptığı sıçışı konuşuyor adam gün boyu internette ama daha konuyu bilmiyor.
bak canım; o muz var ya o muz neyse ya hehe
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar