bugün
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- eril erkek meslekleri6
- kuzenin içine boşalmak5
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması6
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek5
- falıma bakmak isteyen var mı21
- ioçk kızmış beyler3
- evde mum bulundurmak5
- metrobüs kliması4
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip6
- hapşırırken aynı anda osurmak5
- 24 haziran 2026 kolombiya demokratik kongo maçı2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- kemal kılıçdaroğlu14
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- utku gümrükçü4
- çocuğa sen elime doğmuştun diyen doktor2
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ayrılığın 7 aşaması6
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- ona bir şey söyle9
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- aldım kabul ettim9
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- yaz aşkı bulamamak7
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- uludağ sözlük'ün kokusu6
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- jojo tarzı sözlük yazarları3
- iş flörtü5
- hasidik yahudilik2
- romanya romanı3
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- yazarların hastalıkları2
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- kalamar ızgara3
tam bir fenerbahçeli.
fanatik, objektif olamayan bir fenerbahçelidir.
buradan galatasaray yönetimine sesleniyorum lütfen süper kupa maçında bu arkadaşa fener forması giydirip çıkarın seremoniye hatta elinden de drogba tutsun çıkarken.
yetti da gına geldi tamam olmuş öyle bir çirkinlik, rekabeti bu seviyeye indirenler utansın tamam ama nedir bu mahalle karıları gibi gece gündüz aynı konuda cıyaklamak?
ne yapalım böyle bir şey yaşandı diye galatasaray'ı ligden ihraç mı edelim? ne istiyorsun anlamıyorum, ama sıkıldık yeter, hakikaten yeter.
yetti da gına geldi tamam olmuş öyle bir çirkinlik, rekabeti bu seviyeye indirenler utansın tamam ama nedir bu mahalle karıları gibi gece gündüz aynı konuda cıyaklamak?
ne yapalım böyle bir şey yaşandı diye galatasaray'ı ligden ihraç mı edelim? ne istiyorsun anlamıyorum, ama sıkıldık yeter, hakikaten yeter.
(bkz: #19831591)
bir söz için imzaya ihtiyaç olduğunu düşünen yazarımız. şimdi efendim söz vermek demek öyle imzayla filan olan bir şey değil, söz verdim diyorsan bir cümlen yetebilmeli öyle elinde bir kağıda imza atmakla söz olmaz. senet mi imzalıyoruz öyle söz bak hiç gitmeyeceğim demek için.
velhasılı kelam fikirlerine tabi ki saygı duyuyorum sonuçta bu zamanda sözünün eri insan bulmak zor belki de gerçekten devlet eliyle söz verdim diyerek imza atmak gerekli olabilir ancak bu konuda biraz farklı düşündüğümüz aşikar.
bir söz için imzaya ihtiyaç olduğunu düşünen yazarımız. şimdi efendim söz vermek demek öyle imzayla filan olan bir şey değil, söz verdim diyorsan bir cümlen yetebilmeli öyle elinde bir kağıda imza atmakla söz olmaz. senet mi imzalıyoruz öyle söz bak hiç gitmeyeceğim demek için.
velhasılı kelam fikirlerine tabi ki saygı duyuyorum sonuçta bu zamanda sözünün eri insan bulmak zor belki de gerçekten devlet eliyle söz verdim diyerek imza atmak gerekli olabilir ancak bu konuda biraz farklı düşündüğümüz aşikar.
(bkz: #19847916) cevap hakkımı kullanarak, o televizyona çıkmayacağımı belirttiğim yazardır.
niye açık ediyon olum millete? ben senin ne olduğunu söylesem hoşuna gider miydi? he gider miydi?
niye açık ediyon olum millete? ben senin ne olduğunu söylesem hoşuna gider miydi? he gider miydi?
(#19940779) Olayı çok güzel toparlayan şahane bir entry girmiş yazar.
(#20540191) bu nedir arkadaş ya?
örgütçü.
tarihten haberi olmayan yazar.
enver paşa hakkında 'sarıkamışta insanlar kurşun atmadan öldü" ve "bunlar koca imparatorluğu batırdılar yeaa" muhabbetinden ötesini yapamayacak kadar basit.
enver paşa hakkında 'sarıkamışta insanlar kurşun atmadan öldü" ve "bunlar koca imparatorluğu batırdılar yeaa" muhabbetinden ötesini yapamayacak kadar basit.
iktidar gibi olayları yuvarlak cümlelerle geçiştiren adam.
tipik ırkçı trollerden biridir.
(bkz: kılıçdaroğlu nun dört dörtlük bir lider olması/#21256911) cevap veriyorum; liderdi. hocam biz ''demokratik'' bir ülkeyiz en azından adımlarımız bu yönde, yani hitler nere stalin nere biz nere. hele ki rte-kılıçdaroğlu siyam ikilisi nere?
adımlardan dem vuruyorduk bir de şöyle bir şey var; yazı da geçen ifadeye göre,
--spoiler--
hitler i dengeleyecek bir lider olmadığı için merdivenleri üçer beşer çıktı.
--spoiler--
denmiş. valla doğru hem de yürüyen merdivenlerle çıktı sayın kılıçdaroğlu,
https://www.youtube.com/watch?v=pKqt1SogvnU
adımlardan dem vuruyorduk bir de şöyle bir şey var; yazı da geçen ifadeye göre,
--spoiler--
hitler i dengeleyecek bir lider olmadığı için merdivenleri üçer beşer çıktı.
--spoiler--
denmiş. valla doğru hem de yürüyen merdivenlerle çıktı sayın kılıçdaroğlu,
https://www.youtube.com/watch?v=pKqt1SogvnU
cem isminde sünni olmadığını zanneden komik yazar. illa tutup kolundan yanına mı getirelim?
#21821172 hhaha gülme sebebim oldu gece gece. durma devam et dostum.
yazılarına baktığımızda ciddi şekilde doğru tespitler yapan, aktarmak istediklerini çok yalın bir dille ve olması gereken makul bir tarafsızlık tonunda anlatan yazar. siyasi, tarihi, dini vs. bir çok konuda yazdıklarına katılıyorum. ama her niyeyse bu arkadaşın yazdıklarını okuduğumda gülüyorum. gülmemdeki amaç fikirlerini önemsemediğimden ileri gelmiyor yanlış anlamasın. garip bir sempati var yazdıklarında.
herhangi bir konuda (din,siyaset vs.) keskin, tutucu düşünceleri olmayan insanları dinlemekten de okumaktan da zevk almışımdır hep. bu arkadaşta onlardan biri.
cinsel içerikli başlıklarda buram buram absürt fantezi kokan düşünceleri dışında çoğu konuda yazdıklarını beğeniyor ve katılıyorum. *
herhangi bir konuda (din,siyaset vs.) keskin, tutucu düşünceleri olmayan insanları dinlemekten de okumaktan da zevk almışımdır hep. bu arkadaşta onlardan biri.
cinsel içerikli başlıklarda buram buram absürt fantezi kokan düşünceleri dışında çoğu konuda yazdıklarını beğeniyor ve katılıyorum. *
aziz yıldırım'ı, ailesinin çok sevdiğini bildiğim yazar.
hediyem olsun...
hediyem olsun...
ahlak bekçisi bir kardeşimiz. sevin onu. o da insan.
friedrich nietzsche'yi frederik niçe şeklinde yazarak kültürümüze de sahip çıkmış değerli bir yazar. dik dur panpa eğilme, zira tehlikeli olabilir. *
sekizinci nesil kürt yazar.
Tatli bi cocuk bu hea. Yumulun kizlar.
akpden çok kazandığını düşündüğüm yazar yaptıkları yolsuzluklara haksızlıklara yorum yok mualefetlik dersen herşey var.
hem kürt hem pkklı hem akp savunucusu sen benden hoşlansaydın zaten kendimi kirlenmiş hissederdim iyiki kızdırıyorum .
akp gidince de havlayın. yazarı.
akp gidince de havlayın. yazarı.
kürtlüğüne birşey diyen yok bölücülüğüne özerklik hayalleri kurmana diyen var ama sen kürtlüğünü ortaya atıp mağdur edebiyatı yapmaktasın ki bu bölücülerin kanına işlemiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar