bugün

yanali

(bkz: #17908124) rüzgâra karşı işemiştir. ben her maç binlerce köpek görüyorum stadyumda, ne iş arkadaşım? galatasaraylıların girememesini anladım da köpekler giremezse fenerbahçe boş tribünlere oynar, benden söylemesi.
© copyright 2005 - 2026