bugün

Ülkede ki tüm israil sevicileri israil'e gönderelim ki bizde rahatlayalım
Onlar da rahatlasın.
israilperestleri israil, filistinperestleri filistin safında savaşmaya yollayacaksak olur o iş.
--spoiler--
orduda 5 sene görev alanlara yahudi olma hakkı (dolayısıyla israil'e yerleşme hakkı) veriyoruz deseler memleket boşalır..
--spoiler--

Az nüfus iyidir
insanı daha eğitimli
Daha kültürlü yapar.
Kara çarşaflı kadınların
Ve Recm'i destekleyenlerin gitmesi gereken yer.
© copyright 2005 - 2026