bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- manipülasyon nasil önlenir2
- lip balm kullanan erkek6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- burç saçmalığı6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- su içmekten göbeğin çıkması2
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- kadınlar neden aldatır17
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- frenkler2
- yaz aşkı bulamamak2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- amy adams3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 2026 dünya kupası15
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- futbol8
nick altına üşenmeden gelen 2 tane şakirt tarafıntan feci şekilde güldürülen, az daha gülseydi altına yapacak olan yazar.
ayar vermişler. hahahahsiktir diye gülesim geldi yani. ayar derken kumandadan kanal ayarı falan mı yapıyosunuz?
madem yazmışsın, cevap hakkı doğurmuşsun konuşalım.
@lasminal,
şimdi bakalım neler demişiz. sana çapsız dedim, salak demedim, gerizekalı da verdiğim bkz'da vardı ki bu genel bir söylemdi. ulu orta bana, mal, gerizekalı, çapsız, salak ve de tarih bilgisini siktiğimin salağı dediğin için teşekkür ederim.
bir kere açtığın başlıkta ne diyor?
(bkz: tayyip erdoğan gelmiş geçmiş en iyi türk liderdir) *
hah tamam şimdi susabilirsin, küfürlerin ve olmayan kelime bilginle sövmelere devam et içinden.~
(bkz: 24 ayar)
@orjinaldeli,
şimdi bakalım senin durumuna. sen bir kere orijinal bile yazamayan bir adamsın. orjinaldeli demişsin, bundan bi iticiliğin zaten var. önce türkçe öğrenelim sonra klavye delikanlılığa başayalım.
bir kere bu yancılık nerden geliyor? senin nick altında yediğin ayar başına insanlara destek çıksaydım şu an sana giren çıkan desteğin haddi hesabı olmazdı. yancılık yapmaya gerek yok, kişiliğiniz otursun.
(bkz: ayar 24 ayar)
(bkz: liselilerin sözlüğe alınmaması gerekliliği)
ayar vermişler. hahahahsiktir diye gülesim geldi yani. ayar derken kumandadan kanal ayarı falan mı yapıyosunuz?
madem yazmışsın, cevap hakkı doğurmuşsun konuşalım.
@lasminal,
şimdi bakalım neler demişiz. sana çapsız dedim, salak demedim, gerizekalı da verdiğim bkz'da vardı ki bu genel bir söylemdi. ulu orta bana, mal, gerizekalı, çapsız, salak ve de tarih bilgisini siktiğimin salağı dediğin için teşekkür ederim.
bir kere açtığın başlıkta ne diyor?
(bkz: tayyip erdoğan gelmiş geçmiş en iyi türk liderdir) *
hah tamam şimdi susabilirsin, küfürlerin ve olmayan kelime bilginle sövmelere devam et içinden.~
(bkz: 24 ayar)
@orjinaldeli,
şimdi bakalım senin durumuna. sen bir kere orijinal bile yazamayan bir adamsın. orjinaldeli demişsin, bundan bi iticiliğin zaten var. önce türkçe öğrenelim sonra klavye delikanlılığa başayalım.
bir kere bu yancılık nerden geliyor? senin nick altında yediğin ayar başına insanlara destek çıksaydım şu an sana giren çıkan desteğin haddi hesabı olmazdı. yancılık yapmaya gerek yok, kişiliğiniz otursun.
(bkz: ayar 24 ayar)
(bkz: liselilerin sözlüğe alınmaması gerekliliği)
16 yaşında çıplak pozlar veren bir kıza orospu dediği için nick altına kadar gelinmiş. ruhu orospu olmak ve bedeni orospu olmak arasındaki kavram karmaşasına yenik düşen yazarlar kapısını çalıyor şu zamanlar. e peki nedir orospuluk illaki para mı alması gerekiyordu?
(#11260998)
(#11260998)
nick altı bugün ana baba günü olan yazar kişisi. son derece showman.
uzun uzun cevap verilemeyecek kadar basit argümanlarla gelen kişilere cevap vermeye üşeniyor ama bir yandan da vermek istiyor. arkadaş gelmiş burda ahkam kesiyorsun yok kız fotolarını gizlemek istemiş de gizlemek zorunda kaldığı için tecavüze uğramış falanmış filanmış.
yahu ben tecavüz edenleri haklı bulmuşum gibi ortam yaratmayın, demagojiye gerek yok. ortalık bulandırmayın. biraz geniş bakın resme. bir kız düşün, çıplak pozlar veriyor 16 yaşında. nasıl arkadaşlıkları vardır bu kızın? serseri, it kopuk? birbirinden temiz arkadaşları olacak değil ya. eğer böyle işlere girişiyorsa bir insan, başına bunların gelebilme ihtimali artar.
yolda kot t-shirt yürüyen bir hatun mu laf yer yoksa mini etek askılı giyen birisi mi?
cevap, ikisi de yer, ama minili bayanımız biraz kaşınmıştır değil mi?
ister beğenin ister beğenmeyin ki ben beğenmiyorum, burası türkiye. burada yaşıyorsan birazcık orange county havasından çıkacaksın.
dip not: sen çıplak pozlarını saklamak istemiyorsan saklama ablacım sana karışan yok, rahat rahat poz ver. show yapma buralarda.
uzun uzun cevap verilemeyecek kadar basit argümanlarla gelen kişilere cevap vermeye üşeniyor ama bir yandan da vermek istiyor. arkadaş gelmiş burda ahkam kesiyorsun yok kız fotolarını gizlemek istemiş de gizlemek zorunda kaldığı için tecavüze uğramış falanmış filanmış.
yahu ben tecavüz edenleri haklı bulmuşum gibi ortam yaratmayın, demagojiye gerek yok. ortalık bulandırmayın. biraz geniş bakın resme. bir kız düşün, çıplak pozlar veriyor 16 yaşında. nasıl arkadaşlıkları vardır bu kızın? serseri, it kopuk? birbirinden temiz arkadaşları olacak değil ya. eğer böyle işlere girişiyorsa bir insan, başına bunların gelebilme ihtimali artar.
yolda kot t-shirt yürüyen bir hatun mu laf yer yoksa mini etek askılı giyen birisi mi?
cevap, ikisi de yer, ama minili bayanımız biraz kaşınmıştır değil mi?
ister beğenin ister beğenmeyin ki ben beğenmiyorum, burası türkiye. burada yaşıyorsan birazcık orange county havasından çıkacaksın.
dip not: sen çıplak pozlarını saklamak istemiyorsan saklama ablacım sana karışan yok, rahat rahat poz ver. show yapma buralarda.
sığ görüşünün taktığı at gözlüklerinden olup olmadığını merak ettiğim yazar.
şakirtlerin bile delikanlılaşma prosesinden sonra klavyeye sarılıp sığ dediği yazar. lakin bu o yazarların sığır olduğunu değiştirmiyor.
(bkz: ayar vermeye gelip ayar yiyen sığırlar)
(bkz: ayar vermeye gelip ayar yiyen sığırlar)
(#11317230) entrydeki editiyle beni gülmekten yerlere yatırmıştır.
(#11860571) şimdi biraderim... canım kardeşim.. tamam kendince bir yorumlamaya girmişsin de, bunun şahsen yorumunu yapmak, dini konularda hele.. ckk.. ayıp ayıp.. senin gibi bu konulara hakim birisine yakıştıramadım. dinde sorgulama yoktur. bir şey eğer de yasak ise o yasaktır. bunun nerelerde müsade edilebileceği de hadislerde, tefsirlerde bellidir.
insanlar nefislerine hoş gelen şeyleri yapmak ister elbet.
"bir küpü sarhoş edenin, bir avucu da haramdır"/ hadis-i şerif.
öptüm kardeşim dualar ile..*
insanlar nefislerine hoş gelen şeyleri yapmak ister elbet.
"bir küpü sarhoş edenin, bir avucu da haramdır"/ hadis-i şerif.
öptüm kardeşim dualar ile..*
üniversite okuduğu halde akp'ye oy veren adamın kendisi nazarında kültürsüz olduğunu belirtmiş, kültür sorunu yaşayan yazar.
üniversitede okuduğu halde akp'ye oy veren adamlara açık açık kültürsüz demiş yazar, ağzına sağlık o'nun, kültür mantarının bile daha kültürlü olduğunu düşünüyormuş ayrıca, köpeğin olsunlar senin be warwick.
neden çaylak yapıldığını bilmeyen yazardır, heralde bir prenses gelip onu öpene kadar çaylak kalacaktır.
gidilesi şehir, okunası üniversitenin adıdır.
saçmalık ötesi çaylaklık süresi bitmiş yazardır, hayırlısı olsundur.
(bkz: 7 ve 8 nesil yazarlardan nefret etmek/#11240423) o baslıkta beni anlayan birkaç yazardan birisi belkide tek sen anladın... seviyorum seni.
league of legends de kurt karakter.
kuyruk acısı olanlar tarafından pek sevilmeyen yazar, ha bir de klavye delikanlılardan saat başı 6 eksi oy alıyor, takıntılı insanlardan.
(bkz: get a life mate)
(bkz: get a life mate)
#12954439 komik midir nedir?..
vay canına, 7 yıllık deathcore grubunda müzisyenlik yapan yazar.
7 yıllık deathcore grubu olmayan yazar.
7 yıl nereden çıktı yav?
7 yıl nereden çıktı yav?
girdiği her entry eksilenen yazar.
ulan sormak istiyorum, bu kadar mı nefret ettin benden? sanal alemde bu kadar mı aciz kaldın, tartışmak yerine eksiliyorsun? yazık haline az delikanlı olsaydın keşke.
ulan sormak istiyorum, bu kadar mı nefret ettin benden? sanal alemde bu kadar mı aciz kaldın, tartışmak yerine eksiliyorsun? yazık haline az delikanlı olsaydın keşke.
(#13097372) palamut kısmı güldürmüştür. ailecek izlemekteyiz.
tam dövmelik yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar