bugün

şişman değil şişko diyelim

Sağlık bakanı recep akdağ'ın obeziteyi kabullenemeyen türk halkına yönelttiği mükemmel çözüm.

şişman değil de şişko dersek obeziteyi kavrayıp zayıflayacakmışız.

http://www.ntvmsnbc.com/id/25199100/

edit: ulan ben demedim, sağlık bakanı dedi. onu eksileyin.
© copyright 2005 - 2026