bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- nofap6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- 0 0 75
- devşirmelik makamı13
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- frenkler2
- tekerlek kaşar4
- yaz aşkı bulamamak2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- askerlik9
(#9368999) +1
olmayan iftiraları yiyen yazardır, cacık bile olamayan yazarların bile dil uzattığı yazardır. *
nolur ağlamayın artık, diye haykırası gelen yazar.
şikayet edeceklermiş, çok da fifa99 monako.
şikayet edeceklermiş, çok da fifa99 monako.
an itibariyle akıl sağlığından şüphe edilen yazar. sakin yavrum sakin yandıysa söyleyeyim yeşil hulk'a çıkartsın aparatı!
ayar verici.
fenerbahçeli modlar tarafından, an itibariyle çaylak yapılmış 7. Nesil yazardır.
1 haftalık fenerbahçe cezası sona ermiş yazardır, tüm fenerbahçelilerden özür dilemesi beklenmektedir, ama çok da fifa99 olmadığını belirtmek ister. *
--spoiler--
okul kitaplarından atatürk resmi ve gençliğe hitabe'nin kalkması ve yerine tayyip erdoğan'ın öğrencilere sesleniş sözünün konmasının ardından yapılması normal karşılanacak durumdur. orospu çocuklarına alıştık çünkü.
--spoiler--
yanlış bilgilenmiş yaratık.
yaratık:yaratılmış genel anlamda canlı varlıklar için kullanılan ifade.
okul kitaplarından atatürk resmi ve gençliğe hitabe'nin kalkması ve yerine tayyip erdoğan'ın öğrencilere sesleniş sözünün konmasının ardından yapılması normal karşılanacak durumdur. orospu çocuklarına alıştık çünkü.
--spoiler--
yanlış bilgilenmiş yaratık.
yaratık:yaratılmış genel anlamda canlı varlıklar için kullanılan ifade.
katılmadığım fikirleri olsa dahi,geçen yazki stajını TAI'de yapmış olduğundan dolayı ilgimi çekmiştir. hoşgelmiş.
(bkz: (#9946963)) bu ayarıyla, lafı tam gediğine koyan yazar.
(#9947072) nolu entrysiyle gülmekten altıma sıçtım. gerçekten sazan gibi atlamış. poşet değil çuval olmuş. ayar verdiklerini sanıyor ama kendince. o entrylerin hepsine cevap verebilirim hatta çoğusu tekrar cevap bile yazamaz. hatta birkaçı aynı durumla karşılaştı. sen sen ol böyle işlere buluşma önden yürüme. yoksa heder olursun maazallah.
götü tavan yaptığı zannedilen yazar.
asıl noktayı kaçıran yazarcıkların da uğrak mekanı. cevabı yazmamışsınız ama? hani antiteziniz? aa yine mi cevap yok, tüh.
(bkz: ayarlar vol 2)
asıl noktayı kaçıran yazarcıkların da uğrak mekanı. cevabı yazmamışsınız ama? hani antiteziniz? aa yine mi cevap yok, tüh.
(bkz: ayarlar vol 2)
candır canandır..
not: liberalim ve adam az önce bana sövdü gibi bişey..
not: liberalim ve adam az önce bana sövdü gibi bişey..
(#9620784) kaç yaşında olduğunu merak ettiğim yazardır.
bazı kapıdan kovulup, bacadan giren yazarlan tarafından ayar verilmeye calışılan yazar.
Hıhı evet.
Nick altına yazıldığından ötürü cevap hakkı doğandır aynı zamanda.
Chp iktidar olmayınca çok üzüleceğini sanıyorlar, ahah bu yaşta bu zeka. Daha bu yaşa gelmişsin, hala chp'ye verdiğimiz oyların chp olduğu için değil de aklının ermediği şeylerden dolayı olduğunu anlamamışsın.
Tipik fettocu.
Ahah.
Hıhı evet.
Nick altına yazıldığından ötürü cevap hakkı doğandır aynı zamanda.
Chp iktidar olmayınca çok üzüleceğini sanıyorlar, ahah bu yaşta bu zeka. Daha bu yaşa gelmişsin, hala chp'ye verdiğimiz oyların chp olduğu için değil de aklının ermediği şeylerden dolayı olduğunu anlamamışsın.
Tipik fettocu.
Ahah.
(#10436363) entrysi ile okurken tüylerimi diken diken eden, sevgisine saygı duyduğum, farkını hissettiren yazar. hakikaten yazmış,saygılar
hayatta bir yer edinememiş yazarlar tarafından, özel üniversiteleri övdüğü sanılan yazar kişisi.
sığır da derler aynı zamanda.
yaptığı asıl işin, özel üniversiteye giden her insanın "burjuva, baba parası yiyen ibne" sıfatları yemesine karşı çıktığını görmek istemiyor kimse.
emperyalist troll ve koyun sürüsünden bir koyun olarak merak ettiğim durum şu, eğer ben emperyalist isem siz nesiniz?
-okul harçlarını yatırıyor musun?
evet. *
-zorunlu olarak kdv veriyor musun?
evet. *
-emperyalistin anlamını biliyor musun?
hayır. *
saygılar.
sığır da derler aynı zamanda.
yaptığı asıl işin, özel üniversiteye giden her insanın "burjuva, baba parası yiyen ibne" sıfatları yemesine karşı çıktığını görmek istemiyor kimse.
emperyalist troll ve koyun sürüsünden bir koyun olarak merak ettiğim durum şu, eğer ben emperyalist isem siz nesiniz?
-okul harçlarını yatırıyor musun?
evet. *
-zorunlu olarak kdv veriyor musun?
evet. *
-emperyalistin anlamını biliyor musun?
hayır. *
saygılar.
özel mesajlarda tıvorlu ismail gibi cümleler kuran, ancak entrylerinde hiçbir zeka belirtisi görülmeyen yazarlar tarafından da takip edilen yazar.
severek izleniyor kendisi şu sıralar.
severek izleniyor kendisi şu sıralar.
bas gitarların şahıdır.
atatürk'e yazdığı entyrnin acıttığı bünyeler tarafından taciz edilen yazar. gerçekte kendini gösteremeyenlerin, nikaltına giri yaparak saldırdıkları yazar.
warwick ; sana yegane tavsiyem : köpek sana havladığında sen onun sana kızgın olduğunu anlayabilirsin. ama sen ne kadar köpeğe "evladım yapma öyle, ağzını açıp hırlama, götün de açık, ceyran yapıp üşüteceksin içini" desen de anlamaz.
boşver havlasın yahu.
warwick ; sana yegane tavsiyem : köpek sana havladığında sen onun sana kızgın olduğunu anlayabilirsin. ama sen ne kadar köpeğe "evladım yapma öyle, ağzını açıp hırlama, götün de açık, ceyran yapıp üşüteceksin içini" desen de anlamaz.
boşver havlasın yahu.
özel üniversitede okuma olasılığı yüksek olan (bkz: yazarımsı)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar