bugün

7 ve 8 nesil yazarlardan nefret etmek

ironiden anlamayan yazarların "ee sen de 8. nesilsin monako" diye yardırdığı söylem. ulan adam orda laf çarpıyor, açık açık "beyler bakın ben aslında şurda 7 ve 8. nesillere sövenlere söylüyorum" mu diyecek? embesil misiniz yoksa öyle mi davranıyorsunuz çözemedim ya.

hakikaten 7. ve 8. nesillerden nefret etmeli insan, bu kadar mal anca böyle nesillerde toplanır.

(bkz: yazara hak vereyim derken u dönüşü yapmak)

edit: hala anlamamakta ısrar ediyor liseli ya.
© copyright 2005 - 2026