bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- meloş nerede sorunsalı4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- ege waw2
- yetersizim diyerek istifa etmek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- düşün ki o bunu okuyor4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- pazar günü aktiviteleri4
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- hoşgeldin pazartesi7
- nervio'nun memleketi3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- paris te son tango5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- amy adams2
- sol tarafın inzal olması3
- haksızsam haksızsın deyin2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- yer çekimine küsmek3
- kız ismet2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- netflix yasaklanmalıdır4
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- karaağaç ev fiyatları2
hoş gelmiş beşinci nesil yazar.
dünün yazar namzeti bugünün sözlük şeysi.
(#5364685) kız işlerinde kendime idol olarak seçtiğim adam. yazdığı bu yazıyla kendisinin ne kadar playboy olduğunu anladım. wuuu manyaksın babyy.
ölümle ilgili bir yanılgısı olduğu kanaatindeyim. vicdan rahatlatma'yla alakası olamayacak kadar doğal, insani bir durumdur yanıldığı. ölenden bağımsız geride kalanlar kendi adetlerince yapar yapacağını; (ortada aziz nesin gibi "cenazeme gelmeyin!" tarzı bir vasiyet yoksa) hem bu konuda çok düşünmüş bir taşa çarptı yazarımız.
ayrıca göçüp gitmiş birinin başlığı altına değil başka bir yere yazsaymış yazacağını; cenaze evi gibi görüyorsa bu yaptığı yapılmaz demek isterim. #5558131
ha, bundan gayrı; tanımam, bilemem; tüm cemaat gibi kendisine de rastgele...
ayrıca göçüp gitmiş birinin başlığı altına değil başka bir yere yazsaymış yazacağını; cenaze evi gibi görüyorsa bu yaptığı yapılmaz demek isterim. #5558131
ha, bundan gayrı; tanımam, bilemem; tüm cemaat gibi kendisine de rastgele...
(#5558131) dostum tek kelime ile çirkin olmuş, insanların tanıyıp tanımamaları önemli degil, bir ruhu paylaşmadır bu, insanlıgı yaşamadır günlük streslerin koşuşturmanın içinde ölümü yaşamadır, anmadır, kişiye iyi niyet belirtmektir, yakınlarına güzel şeyler söyleyerek acıyı hafifletmeye çalışmaktır, farz etki tanıdıgımız bir kişi idi, yakınlarının acısını hafifletmek mümkün mü zaten, var mı böyle bir şey, zamandır ölüm acısını azcıkta olsa hafifletecek olan, başkası hikaye ama, aramızda onunla gerçek hayatta tanışanlar var, yakınları var, ailesi belki bu sevgi ve insanlık tan süzülmüş, hiç tanımadıkları bu insan için iyi dileklerini okuduklarında, onun burada da olsa bir şeyi paylaşabildigini, en ufacıkta olsa belki yüzlerine bir tebessüme vesile olabilir, bu bile denemeye degmez mi, kirletmek ne kelime, kirleten tek senin entarindi okuduklarımın içinde üzgünüm ama öyle.
not: (#5254458) derdini anladım dostum, burada aslında kendini anlatmışsın, allah a iftira ederken. diger allah entry de, ıssız adam entry nde kendini güzel ifade etmişsin başka varlıklar üzerinden.
not: (#5254458) derdini anladım dostum, burada aslında kendini anlatmışsın, allah a iftira ederken. diger allah entry de, ıssız adam entry nde kendini güzel ifade etmişsin başka varlıklar üzerinden.
- wooââllliii...
+ iiivvvaa...
+ iiivvvaa...
(bkz: aşk ı memnu)
postmodern dünyanın romantik aşıklarıdır.
#5564534 ben şimdiden hayatı ve daha sonrası için güzel dileklerde bulunmak istedim kusmasın diye.
abazan patavatsızlığının son noktası. her işi cinsel organlarla anlatması üle ünlüdür. (bkz: abazan)
canı çok sıkılıyor. hiçbirinizin tahmin edemeyeceği kadar. bu aralar uyku sorunu yaşıyor. bir de bir buçuk ay sonra askere gidecek. şu soktuğumun dünyasının üzerine bir bidon benzin dökse, sol elindeki zippo çakmağını uzaydan, üzerine benzin dökülü dünyaya gönderse içi acımaz.
siz gelmiş yok bilmezsen neyin neyi, yok şunun bilmezsen neyi diye hikaye anlatıyorsunuz. hikayelere karnım tok. masal ise asla istemiyorum. çünkü uyuyamıyorum son bir yıldır.
siz gelmiş yok bilmezsen neyin neyi, yok şunun bilmezsen neyi diye hikaye anlatıyorsunuz. hikayelere karnım tok. masal ise asla istemiyorum. çünkü uyuyamıyorum son bir yıldır.
bir kadını bir yerlerinden öpmenin verdiği farklı tatlara zaafı olan yazar.
umarım bir bayanın öpecek yeri kalmadığında, başka cinse yönelmezsin yazarı.
umarım bir bayanın öpecek yeri kalmadığında, başka cinse yönelmezsin yazarı.
kadınlara verdiği değer [öyle gibi duruyor] ile takdirimi kazanmış yazardır.
(bkz: bir kadına sarılmak)
(bkz: bir kadının gözyaşlarını silmek)
(bkz: bir kadına sarılmak)
(bkz: bir kadının gözyaşlarını silmek)
mesaj editlemekten bi haber, hümanist uzay danası,
(bkz: asker olmakla gurur duyan insan)
günlük trendlere göre ordu ve askere sallamaktadır tabi ki, kendisine takılan kapakları çok konuşarak, üst üste 8 - 10 tane entry girerek unutmaya çalışmaktadır...
canım canım.
Edit: Sen öyle san ingilizleri biz zikiyoz çatır çutur. Bu arada bu vatandan kovulacak kimse varsa öncelikle üzerinde 70 - 90 yıl yaşayıp 1,2 yılını vermeyen pembeli ibnelerdir...
(bkz: asker olmakla gurur duyan insan)
günlük trendlere göre ordu ve askere sallamaktadır tabi ki, kendisine takılan kapakları çok konuşarak, üst üste 8 - 10 tane entry girerek unutmaya çalışmaktadır...
canım canım.
Edit: Sen öyle san ingilizleri biz zikiyoz çatır çutur. Bu arada bu vatandan kovulacak kimse varsa öncelikle üzerinde 70 - 90 yıl yaşayıp 1,2 yılını vermeyen pembeli ibnelerdir...
asker olmakla gurur duymayan insan. vatan dedikleri şeyin de metrekaresinin kaç liradan satıldığından haberdardır.
senin vatan dediğini elin gebeş ingilizleri-fransızlaRI almış, çatır çatır sikiyorlar delüğanlu.
senin vatan dediğini elin gebeş ingilizleri-fransızlaRI almış, çatır çatır sikiyorlar delüğanlu.
gurur duymadığı askerliği seve seve yapmış, yapıyor veya yapacak olan, yok kadının toynağını yalamak, bızırını hüpletmek yada çatalını tokatlamak gibi übersonik başlıklar açarak kişilerde merak uyandırmaya çalışan,romantizmin kitabını yazdığını düşündürmek isteyen yazar. olumlu tarafı ise kendine has bir tarzı olması, istikrarını koruması.
fikirlerini ifade etmekte zorlanmayan üstüne üstlük duygularıyla harmanlamayı becerebilen sütlü tatlılar kategorisine koyulan sağlıklı yazar.
2 entrysine denk geldim ve ikisinde de tema aynıydı. sevgilisi var ve çırılçıplak uyuyorlar. tamam onu anladık artık başka birşey anlat.
yarım saattir hakkında olumlu, güzel, över nitelikte bişeyler yazmaya çalıştığım yazar. ancak başaramıyorum efenim.
"- her entrysi ortak duygular barındıyor bu yönden ender bir yaza... yok.. yazılarının çok samimi olması sebebiyle dikkatleri çeken... dikkatleri çeken ne lan.. troll mü adam? değil... iki nokta kullanmasıyla şahsımın sempatisini kazanan... eee adama ne senin sempatinden... yahu çok beğendim işte. çok beğendim mi yazsam? yok ailecek hayranınızız yaz. basiretsiz."
nitekim kaliteli yazardır. ancak neden kaliteli olduğu tarafımdan anlaşılamamıştır. tabi benim mallığımdır. orası kesin.
seviyoruz kendisini. hayırlı tezkereler diliyoruz şimdiden. mıntıka temizliğinden uzak dursun daima. pis iş o.
"- her entrysi ortak duygular barındıyor bu yönden ender bir yaza... yok.. yazılarının çok samimi olması sebebiyle dikkatleri çeken... dikkatleri çeken ne lan.. troll mü adam? değil... iki nokta kullanmasıyla şahsımın sempatisini kazanan... eee adama ne senin sempatinden... yahu çok beğendim işte. çok beğendim mi yazsam? yok ailecek hayranınızız yaz. basiretsiz."
nitekim kaliteli yazardır. ancak neden kaliteli olduğu tarafımdan anlaşılamamıştır. tabi benim mallığımdır. orası kesin.
seviyoruz kendisini. hayırlı tezkereler diliyoruz şimdiden. mıntıka temizliğinden uzak dursun daima. pis iş o.
kendisi iyi ki askere gitmiş, bir iki hafta banyo yapamamıştır. bunu sanki çok büyük bir ızdırapmış gibi anlatması ayrı bir tartışma konusudur.
büyük dedemin neslinin 10 yıl boyunca cepheden cepheye koşmuş olması, döndüğünde küçük çocuklarının kendi boyuna geldiğini görmesi, dedemin neslinin kore'de çin taarruzları altında destan yazması, babamın neslinin temmuz sıcağında rum makinelilerinin, havan toplarının ateşi altında kıbrıs'a çıkıp savaşması, benim neslimin hakkari dağlarında kafasından bit ayıklayıp aylarca dağlarda gezmesi, sürekli konserve yemekten kabız olması falan fasa fisodur.
çünkü bu arkadaşa komutanı bağırmış, bunu bir hafta banyosuz bırakmıştır. bundan büyük ızdırap yoktur.
bunu da türk silahlı kuvvetlerine saldırmak için babalar gibi kullanır. hatta "pkk, tsk tarafından kurulmuş olabilir" diyecek kadar karaktersizleşir. bu tezine kanıt olarak da yine askerde banyosuz kalmayı, komutanından azar işitmeyi gösterir.
yavaş yavaş ayarı kaçmaktadır. birinin acil ince ayar çekmesi gerekmektedir. yoksa başı kanunlarla belaya girecektir. haberi yoktur. çünkü o hayalini kurduğu liboşlar yurdu türkiye henüz ufukta gözükmemektedir.
büyük dedemin neslinin 10 yıl boyunca cepheden cepheye koşmuş olması, döndüğünde küçük çocuklarının kendi boyuna geldiğini görmesi, dedemin neslinin kore'de çin taarruzları altında destan yazması, babamın neslinin temmuz sıcağında rum makinelilerinin, havan toplarının ateşi altında kıbrıs'a çıkıp savaşması, benim neslimin hakkari dağlarında kafasından bit ayıklayıp aylarca dağlarda gezmesi, sürekli konserve yemekten kabız olması falan fasa fisodur.
çünkü bu arkadaşa komutanı bağırmış, bunu bir hafta banyosuz bırakmıştır. bundan büyük ızdırap yoktur.
bunu da türk silahlı kuvvetlerine saldırmak için babalar gibi kullanır. hatta "pkk, tsk tarafından kurulmuş olabilir" diyecek kadar karaktersizleşir. bu tezine kanıt olarak da yine askerde banyosuz kalmayı, komutanından azar işitmeyi gösterir.
yavaş yavaş ayarı kaçmaktadır. birinin acil ince ayar çekmesi gerekmektedir. yoksa başı kanunlarla belaya girecektir. haberi yoktur. çünkü o hayalini kurduğu liboşlar yurdu türkiye henüz ufukta gözükmemektedir.
kendine çok güzel bir nick seçmiş olan yazar.
(bkz: beşinci nesil çaylak)
kaşınmış yazardır, artık çaylak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar