bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- velvet43
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- çok eski entryleri okumak2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- gözde celep3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- fas6
- hollanda3
- bulla dava açmak4
- izmir2
- vatandaş halinden memnun3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- düşünürken tavana bakmak5
- yugoslavya kızları4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- almanya7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mor semsiyeli yabanci5
- paraguay4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- pandela3
cinsel fantezilerini, isteklerini, tecrubelerini sözlükten sakınmayan yazar.
yakında mecburiyetten dolayı kullandığı kelimelerin ikamelerini araştırmaya başlayacak olan yazar..hoşgelmiş sefa gelmiştir..
sözlüğün en iyi yazarına boktan entryler giriyor deme gafletine düşmüş eksantrik bir nicke sahip yazar..
geride bıraktıgımız 15 seneye bakınca "vayyy be.iyiki varsın dostum!"diyebilecegim tek insandır.saolsundur,allah razı olsundur.candır,yeri geldiginde canandır *.ama tek kelime ile 10 numara bi insandır...
1 dakika sonra gelen edit:kendisi işten cıkma yetenegiyle guinnes rekorlar kitabına girebilecek bir insandır aynı zamanda.bu yıl kacıncı oldu?ben diyeyim 80 siz deyin 90.yuhunuz...
1 dakika sonra gelen edit:kendisi işten cıkma yetenegiyle guinnes rekorlar kitabına girebilecek bir insandır aynı zamanda.bu yıl kacıncı oldu?ben diyeyim 80 siz deyin 90.yuhunuz...
son 40 entry'sine bakinca, kizlik zariyla ilgili 4, kadinlari asagilayici toplam 12, diger yazarlara dolayli ya da dolaysiz satastigi 5 entry'si bulunan bir yazar. Toplam 115 entry'si bulunan bir yazar olarak bilgi icerikli kac entry girdi acaba? Son girdigi entry, sokak jargonu tadinda entry girmek. Önce "X kromozomlu"lara laf attigini sanmis, sonra düzeltmis, sanirim biri uyarmis olsa gerek, XX kromozomlu diye.
Bundan önceki entry'lerini maalesef göremiyorum. Ama genel olarak, dogru bkz vermeyi bilmeyen, dilbilgisi kurallarina uymayan ve kafayi belli bazi konulara takmis birisi.
Bunun sebeplerini bilemeyecegim. Karsi cinse olan kininin sebebiyse gercek hayatta karsi cinsten insanlarla (burasi önemli, insan(!)) insan gibi konusamamasi olabilir. Ya da sadece dikkat cekmek istiyor da olabilir, psikolojik nedenlerini bir yana birakirsak.
Libidosu tavana vurmus bu delikanliya sabir ve metanet diliyor, sözlerimi burada bitiriyorum. Insallah bana da takilir, sapigim olur.
Bundan önceki entry'lerini maalesef göremiyorum. Ama genel olarak, dogru bkz vermeyi bilmeyen, dilbilgisi kurallarina uymayan ve kafayi belli bazi konulara takmis birisi.
Bunun sebeplerini bilemeyecegim. Karsi cinse olan kininin sebebiyse gercek hayatta karsi cinsten insanlarla (burasi önemli, insan(!)) insan gibi konusamamasi olabilir. Ya da sadece dikkat cekmek istiyor da olabilir, psikolojik nedenlerini bir yana birakirsak.
Libidosu tavana vurmus bu delikanliya sabir ve metanet diliyor, sözlerimi burada bitiriyorum. Insallah bana da takilir, sapigim olur.
kızlık zarına takmadığını bırakmayan yazar..sürgülü kapısından çıt çıtına, fermuarından basınca dayanıklı karbonfiber kapağına kadar...
kendisi hakkinda dikkatimi ceken bir sey daha var : kizlarin sözlüge kankisini cagirmasi demisti. ya da onun gibi bir sey demek istemisti, kendisini kim cagirmis acaba sözlüge?
Bu tür kepçe operatörleri kullandıkları tuhaf ve güçlü aletlerle etrafa zarar verebileeck özelliklerdedir. Kendilerini bir adet kepçe ile birlikte görürseniz kaçınız.
dumanseverlere poser diyerek beni derinden yaralamış,üstüne bir de küfür etmiş,yine de arada bir çekişmekten hoşlanabileceğimi düşündüğüm,yazar..
nicki çok uzun olan ve hep gözüme takılan sözlük yazarı
Helal olsun dedirten sözlük yazarı. Kendisini ilgiyle takip ediyor, gelecekteki entrylerini sabırsızlıkla bakliyoruz.
sözlüğe tutunmak ve sözlükte tutmak için her yolu denemiş, en sonunda insanların zaaflarını keşfedip, cinsellikte karar kılmış kişi.
geçen haftanın en kötü entrylerine 8 (sekiz) entrysini sokan gurur abidesi. tamamını parsellemesinden korkuyoruz.
(bkz: Birinci nesil çaylak) *
geç olsun güç olmasın çaylaklığı yazarı.
sevimli bir çocuk.ama sanırım bi kız arkadasa ihtiyacı var.*
şiddetle;
(bkz: gecen haftanın en kotu entryleri)
şiddetle;
(bkz: gecen haftanın en kotu entryleri)
giri lafından tahrik olması olası yazar, lütfen yanında entry kullanmaya çalışınız. ama bu kez de entari anlayabilir.
(bkz: gittikçe tahrik oluyor durduramıyoruz) * *
(bkz: gittikçe tahrik oluyor durduramıyoruz) * *
başlığı altına entry girdiğim zaman en kötülere girmekten korktuğum yazar.
efendime soyliyim bu arkadasi zerre kadar tanimam.cinsel icerikli entryleri icin de kizdigim yazar.ancaakkkk gel gelelim humanistlige,gerceklige.simdi arkadaslarim.bu arkadasimiz caylak olmus,en begenilmeyen entrylerde olmus,surekli eksi oyunuzu kullaniyorsunuz.ee daha ne basligina girip karaliyorsunuz bunu anlamiyorum.yeterince ceza almadi mi? caylak yapilmis daha ne olsun.eee kotu oylarinizi da veriyorsunuz.basligina girip bu yazar arkadasimizi karaliyacaginiza,tu kaka yapicaginiza, ozel mesaj yollayip yapma arkadasim,yapma canim demek daha mantikli degil mi? ayrica bir kac hata yapti diye,surekli asagilamak dogrumudur efendim? degildir efendim.dislayacagimiza kazanmaya calissak daha iyi olur derim.saygilarimla imza hexagram.
Not:tekrardan zerre kadar tanimadigimi,o entryleri ve basliklari bende kabul etmedigimi belirteyim.
Not:tekrardan zerre kadar tanimadigimi,o entryleri ve basliklari bende kabul etmedigimi belirteyim.
kendisini tanımama ragmen nickini her gördüğümde güldüğüm bir yazardır. bazı entrylerimin içinde nickini de kullandıgım olmuştur. bu kötü niyetle yapılmamış olup , bana kızmamasını rica eder , kendisine bol entryli günler dilerim.
tekrar yazar olarak görmek istediğim çaylak.
sözlükten uçmuş kişidir.
kendine has yazılarıyla beni güldüren* yazar. çaylaklığının bir an önce sona ermesini dilemekteyim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar