bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kuran-ı kerim3
- dünya12
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- gitme diye yalvarmak6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- insan5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- almanya6
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kolombiya4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- içtim şarabı13
- opel frontera2
- anın görüntüsü22
- x in memeleri3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- kemalist dünya24
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- iran2
- 33 yaşında olmak3
- her insanın bir cini olması8
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- özbekistan4
- true'nun çaylak olması16
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
Yeni çıkan bir e-alişveriş sitesi.
Reklamlarında farklı bir yol izleyip kendini ezen firma. bir tek cık cık cık diyen kızlı reklamı ve kızı beğendim. Kendisine sevgiler.
Reklaminda tozlu. Com cohiyi diyen tipin akıl hastası olduğu site.
webrazzi.com un değerlendirmesine göre markafoni'yi geride bırakmış marka.
http://odul.webrazzi.com 14 numara "moda odaklı e-ticaret sitesi" sıralaması.
http://odul.webrazzi.com 14 numara "moda odaklı e-ticaret sitesi" sıralaması.
samsun kökenli bir şirkettir. adamlar işi büyüttüler. yerli girişimleri her zaman desteklerim. bilumum uyduruk marka isimleri yerine köşedeki tuhafiyeci gibi isimlerini muhafaza etmeleri bile hoş.
Merter'den seri mal alıp 10 yıl içerisinde müthiş çıkış yapan perakende şirketi.
defolu ürün gönderebilen alışveriş sitesi. bugüne kadar internetten yaptığım giyim alışverişlerinin içinde en hızlı gönderimi yapan site tozlu.com oldu (2 iş günü içinde ürün elimdeydi) buraya kadar çok iyi, fakat anneme aldığım çizmelerin tekinde dikiş hataları ve kumaşında da kesim hataları var. şikayetvar.com'da da defolu ürün gönderildiğine dair şikayet gördüm.
tesettürlü kadınlar için iyi bir alışveriş sitesiydi ki parçalanmış ve diesre.com u doğurmuş giyim alışveriş sitesi *
mükemmel erkek spor ceketlerinin çok ucuza satıldığı site, 50 ila 150 tl arasında ceketler var, düşünün bunu marka bir yerden almaya kalksak 250'den aşağıya vermezler eminim.
reklamında çirkin kızı başrolde oynatan e-ticaret sitesi.
edit: kız bu.
https://www.youtube.com/watch?v=3C2IgX9APYw
edit: kız bu.
https://www.youtube.com/watch?v=3C2IgX9APYw
reklamları ile artık kafa silken şirket. site full dandik ürün kaynıyor.
bedava verseler giymeyeceğim giysiler satan site.
Reklamlarında başörtülü kitleyi kazanmaya çalışırken aynı zamanda mini etek giyen kitleyide kaybetmek istemeyen internet sitesi.
nerden ağına düștüğünü bilmediğim hemen hergün o anlamsız ve genelde kızsı ürünlerinin reklamını arkadașlarımdan amansızca sakladığım kurumdur.
ismi bana bir zamanlar hanım kızlarımızın giydiği tozlukları hatırlatmaktadır.
ismi bana bir zamanlar hanım kızlarımızın giydiği tozlukları hatırlatmaktadır.
sitesinin sahibi FETÖ soruşturmasında gözaltına alınmıştır.
http://www.posta.com.tr/t...tisi.htm?ArticleID=357986
http://www.posta.com.tr/t...tisi.htm?ArticleID=357986
ucuza giyim ihtiyacı karşılanabilen site.
fiyatlarının neden ucuz olduğu ile ilgili de şöyle bir tespitim var. bu sitede "extra large" olan bir tişört, normal mağazalarda "small" a tekabül ettiği için galiba kumaşından çalarak o ucuzluğu kapatıyorlar. daha geçen 100 TL'ye epey bir şey aldım. biraz iri yarı bir kimseyim, her şeyi xl hatta xxl aldım. alayı küçük geldi aq.
alışveriş yapacaklar bunu iyi hesaplasınlar. bunların xl ölçüsü normal mağazalarda s, xxl'i de m'e tekabül ediyor. ucuz olduğu için de iade ile filan uğraşmak istemiyor insan. giyemeyeceğim bu şeyleri de elbise kumbaralarına attım, ihtiyacı olan alsın giysin.
fiyatlarının neden ucuz olduğu ile ilgili de şöyle bir tespitim var. bu sitede "extra large" olan bir tişört, normal mağazalarda "small" a tekabül ettiği için galiba kumaşından çalarak o ucuzluğu kapatıyorlar. daha geçen 100 TL'ye epey bir şey aldım. biraz iri yarı bir kimseyim, her şeyi xl hatta xxl aldım. alayı küçük geldi aq.
alışveriş yapacaklar bunu iyi hesaplasınlar. bunların xl ölçüsü normal mağazalarda s, xxl'i de m'e tekabül ediyor. ucuz olduğu için de iade ile filan uğraşmak istemiyor insan. giyemeyeceğim bu şeyleri de elbise kumbaralarına attım, ihtiyacı olan alsın giysin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar