bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- eski işyerine tekrar başlamak4
- ilgi manyağı4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- içtim şarabı13
- öldükten sonra bana ne olacak5
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- deniz göktaş4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- uludede3
- whynot2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
- neden herkes aynı anda yürüyor2
Yeni çıkan bir e-alişveriş sitesi.
Reklamlarında farklı bir yol izleyip kendini ezen firma. bir tek cık cık cık diyen kızlı reklamı ve kızı beğendim. Kendisine sevgiler.
Reklaminda tozlu. Com cohiyi diyen tipin akıl hastası olduğu site.
webrazzi.com un değerlendirmesine göre markafoni'yi geride bırakmış marka.
http://odul.webrazzi.com 14 numara "moda odaklı e-ticaret sitesi" sıralaması.
http://odul.webrazzi.com 14 numara "moda odaklı e-ticaret sitesi" sıralaması.
samsun kökenli bir şirkettir. adamlar işi büyüttüler. yerli girişimleri her zaman desteklerim. bilumum uyduruk marka isimleri yerine köşedeki tuhafiyeci gibi isimlerini muhafaza etmeleri bile hoş.
Merter'den seri mal alıp 10 yıl içerisinde müthiş çıkış yapan perakende şirketi.
defolu ürün gönderebilen alışveriş sitesi. bugüne kadar internetten yaptığım giyim alışverişlerinin içinde en hızlı gönderimi yapan site tozlu.com oldu (2 iş günü içinde ürün elimdeydi) buraya kadar çok iyi, fakat anneme aldığım çizmelerin tekinde dikiş hataları ve kumaşında da kesim hataları var. şikayetvar.com'da da defolu ürün gönderildiğine dair şikayet gördüm.
tesettürlü kadınlar için iyi bir alışveriş sitesiydi ki parçalanmış ve diesre.com u doğurmuş giyim alışveriş sitesi *
mükemmel erkek spor ceketlerinin çok ucuza satıldığı site, 50 ila 150 tl arasında ceketler var, düşünün bunu marka bir yerden almaya kalksak 250'den aşağıya vermezler eminim.
reklamında çirkin kızı başrolde oynatan e-ticaret sitesi.
edit: kız bu.
https://www.youtube.com/watch?v=3C2IgX9APYw
edit: kız bu.
https://www.youtube.com/watch?v=3C2IgX9APYw
reklamları ile artık kafa silken şirket. site full dandik ürün kaynıyor.
bedava verseler giymeyeceğim giysiler satan site.
Reklamlarında başörtülü kitleyi kazanmaya çalışırken aynı zamanda mini etek giyen kitleyide kaybetmek istemeyen internet sitesi.
nerden ağına düștüğünü bilmediğim hemen hergün o anlamsız ve genelde kızsı ürünlerinin reklamını arkadașlarımdan amansızca sakladığım kurumdur.
ismi bana bir zamanlar hanım kızlarımızın giydiği tozlukları hatırlatmaktadır.
ismi bana bir zamanlar hanım kızlarımızın giydiği tozlukları hatırlatmaktadır.
sitesinin sahibi FETÖ soruşturmasında gözaltına alınmıştır.
http://www.posta.com.tr/t...tisi.htm?ArticleID=357986
http://www.posta.com.tr/t...tisi.htm?ArticleID=357986
ucuza giyim ihtiyacı karşılanabilen site.
fiyatlarının neden ucuz olduğu ile ilgili de şöyle bir tespitim var. bu sitede "extra large" olan bir tişört, normal mağazalarda "small" a tekabül ettiği için galiba kumaşından çalarak o ucuzluğu kapatıyorlar. daha geçen 100 TL'ye epey bir şey aldım. biraz iri yarı bir kimseyim, her şeyi xl hatta xxl aldım. alayı küçük geldi aq.
alışveriş yapacaklar bunu iyi hesaplasınlar. bunların xl ölçüsü normal mağazalarda s, xxl'i de m'e tekabül ediyor. ucuz olduğu için de iade ile filan uğraşmak istemiyor insan. giyemeyeceğim bu şeyleri de elbise kumbaralarına attım, ihtiyacı olan alsın giysin.
fiyatlarının neden ucuz olduğu ile ilgili de şöyle bir tespitim var. bu sitede "extra large" olan bir tişört, normal mağazalarda "small" a tekabül ettiği için galiba kumaşından çalarak o ucuzluğu kapatıyorlar. daha geçen 100 TL'ye epey bir şey aldım. biraz iri yarı bir kimseyim, her şeyi xl hatta xxl aldım. alayı küçük geldi aq.
alışveriş yapacaklar bunu iyi hesaplasınlar. bunların xl ölçüsü normal mağazalarda s, xxl'i de m'e tekabül ediyor. ucuz olduğu için de iade ile filan uğraşmak istemiyor insan. giyemeyeceğim bu şeyleri de elbise kumbaralarına attım, ihtiyacı olan alsın giysin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar