bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- en son alınan iltifat2
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- rabbin para vermesi4
- makarna süzmek5
- ibne penis nah3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
7.nesil bir yazar.
edit: pek hoşgelmediği sonradan anlaşılan pkk sempatizanı yazar.
edit: pek hoşgelmediği sonradan anlaşılan pkk sempatizanı yazar.
hayvansevmez yazarmış. sırf bunun için hoşgelmemiş ola ..
total dictionary contasinin yanmasi sonucu ortaya cikan buharimsi madde.
aşkı açıklamaya tarzıyla aşkın amına koyan yazardır. (bkz: #7306177)
(bkz: #7306177) 1 adet 7. nesil yazar daha, hoşgelmiştir.
kendisine hoşgeldin diyen yazarlara oturduğu koltuktan: ''hoşbuldum canlarım ciğerlerim'' diye sesli bir söylemde bulunan yazar.
bir kedi tarafından rahatsız edilen yazar.
son 3 entry si.
(bkz: uyumayan var mı/#7321319)
(bkz: o kedi yine geldi/#7321314)
(bkz: o kedi yine geldi/#7321225)
entry girmek yerine, kedinin artık nasıl bir ihtiyacı varsa(!) karşılamasını önerdiğim yazar.
son 3 entry si.
(bkz: uyumayan var mı/#7321319)
(bkz: o kedi yine geldi/#7321314)
(bkz: o kedi yine geldi/#7321225)
entry girmek yerine, kedinin artık nasıl bir ihtiyacı varsa(!) karşılamasını önerdiğim yazar.
bir kedi tarafından, sabahın bu saatinde rahatsız edilen yazar.
tamam normalde de uykum yok, ama bu şerefsiz kedi benim pisikolojimi bozuyor. sesi kesildi şerefsizin. gelmez inşallah bir daha.*
tamam normalde de uykum yok, ama bu şerefsiz kedi benim pisikolojimi bozuyor. sesi kesildi şerefsizin. gelmez inşallah bir daha.*
nickine anlam veremediğim nesildaş yazar .
total dictionary converter niki, total video converter'dan esinlenilmiştir.
uludağ radyo'dan maaş alan yazar kişisidir. *
-burdan zall'a sigorta primlerimi yatırmasını söylüyorum. yoksa işi bırakacam. ha.. maaşıma da 10 bin tl zam istiyorum. 30 bin tl ile hayat yürümüyor...
-burdan zall'a sigorta primlerimi yatırmasını söylüyorum. yoksa işi bırakacam. ha.. maaşıma da 10 bin tl zam istiyorum. 30 bin tl ile hayat yürümüyor...
(#7365251) nolu entry ile avuçlarım patlayana kadar alkışlamak istediğim, sarılıp sarılıp tebrik etmek istediğim yazardır. klavyesi sağolsundur.
allah ile sorunu olan yazar. zamanı gelince aralarında çözerler elbet.
(bkz: #7441477)
(bkz: #7436484)
(bkz: #7435884)
(bkz: #7435772)
hep aynı tarz entrylerle allah varmıydı yokmuydu sorusunu soran dini inanmadıgını iddaa eden yazar. kendisini kınamıyorum ama bir link vermek istiyorum boşuna allah nerde diye aramasın link bozuksa birde tel numarası veriyorum ordan arasın;
http://www.milliyet.com.t...195879/default.htm?ver=93
işte bu da tel numarası
053384298787
telefon numarasından aradıgınızda karşınıza muhakkak allah çıkacaktır o yoksa sekreteri size yardımcı olacaktır.
(bkz: #7436484)
(bkz: #7435884)
(bkz: #7435772)
hep aynı tarz entrylerle allah varmıydı yokmuydu sorusunu soran dini inanmadıgını iddaa eden yazar. kendisini kınamıyorum ama bir link vermek istiyorum boşuna allah nerde diye aramasın link bozuksa birde tel numarası veriyorum ordan arasın;
http://www.milliyet.com.t...195879/default.htm?ver=93
işte bu da tel numarası
053384298787
telefon numarasından aradıgınızda karşınıza muhakkak allah çıkacaktır o yoksa sekreteri size yardımcı olacaktır.
yok yere çaylak yapılmış yazardır. sözlüğe bir haftanın ardından tekrar dönmüştür.
çaylak yapılma konusunu haykırdıgında sonuna kadar desteklediğim nesildaş.
kürt ulusal marşı, total dictionary converter tarafından tamamiyle bilgilendirme amaçlı açılmış bir başlıktır.
sözlük formatına da bir aykırılık söz konusu değildir. ''rus milli marşı'' gibisinden marşlar da sözlükte bulunmakta. bir eksiklik olarak gördüğüm, kürtlerin de genel anlamda marş olarak nitelendirdiği o marşın sözlükte bulunmaması, ve bunun üzerine kürtlerin marşı yok gibisinden açılan başlıklar üzerine gayet normal bir şekilde açılmış başlıktır. tamamiyle bilgilendirme amaçlıdır.
sözlük formatına da bir aykırılık söz konusu değildir. ''rus milli marşı'' gibisinden marşlar da sözlükte bulunmakta. bir eksiklik olarak gördüğüm, kürtlerin de genel anlamda marş olarak nitelendirdiği o marşın sözlükte bulunmaması, ve bunun üzerine kürtlerin marşı yok gibisinden açılan başlıklar üzerine gayet normal bir şekilde açılmış başlıktır. tamamiyle bilgilendirme amaçlıdır.
tek sorun programın kürtçe komutlarla eşleşememesinden dolayı ortaya çıkmaktadır. yok sorun bu değilse işlemcisi yanmış olabilir. o da değilse program silinmelidir...
tahrik edici olmayan, sadece objektif konulara değinen bir yazarın mağruz kaldığı ötekileştirmelere mağruz kalan bir adet yazardır. bu yobazlığın ve faşizmin moderasyona sıçramaması dileğiyle...
(bkz: meyve veren ağaç taşlanır)
(bkz: gerçekler acıdır)
kendisine ucuz milliyetçi siyasetiyle karşılık verenlere kitap okumalarını, felsefe okumalarını ve dünyaya at gözlüğüyle değil de, 3d gözlükleriyle bakmalarını öneren yazar.
(bkz: gerçekler acıdır)
kendisine ucuz milliyetçi siyasetiyle karşılık verenlere kitap okumalarını, felsefe okumalarını ve dünyaya at gözlüğüyle değil de, 3d gözlükleriyle bakmalarını öneren yazar.
(bkz: total video converter) *
nickini gördüğümde bende pdf converter i anımsatan yazardır. hoşgelmiş.
türkiye'deki millyetçi insanların nasıl bir düşünce denizinde, neleri söyleyemediklerini çözümlemek amacı ile milliyetçi bir kimliğe bürünerek çeşitli millieyetçi ve faşist düşünceli insanlarla acı verici sohbetlerde bulundum. acı verici diyorum çünkü gerçekten de acı verici. kimileri, sırf kürt olduğu için bir çocuğu bile öldürmeyi düşünürken, kimileri de bir iç savaş olması isteğiyle yanıp tutuşuyorlar. duyduklarım beni şoka uğratsa da sesiz bir şekilde genel olarak yazdıklarını okudum. yaptığım kendi şahsım adına bir araştıma niteliği taşıyordu. birey olarak dünya üzerinde canı yanan her insana aynı gözle baktığımı belirtmek ve milliyetçi duyguların insanlığı ne denli hayvani kıyımlara götürebileceğini de söylemek isterim.
ülkemiz, ne yazık ki son dönemlerde acı çelişkiler yumağı içinde. buna körükle gidenler, su dökmek için gidenlerden daha fazla, ve bu da bu ateşin gittikçe alevlenmesine neden oluyor. burdan değerli insan arkadaşlara sakin ve soğukkanlı olmalarını öneriyorum. dediğim gibi bazıları öyle bir noktaya gelmiş ki, bir çocuğun bile canına kıyabilecek düşünceleri besliyorlar zihinlerinde. bu kişiyi bağlayan bir düşünce değil, genel anlamda toplumun belli bir kesiminin ortak düşüncesidir.
bizi bu buhrandan kurtaracak olan sakinliktir ve milliyetçi duygulardan soyutlanmaktır. 21. yüzyıl paranın hükümdarlık kurduğu bir dünya, ve bu dünya içinde milli düşünceler sadece kişileri bireysel çıkarlar uğruna savaşlara, çeşitli kötü pratiklerin içine sokmaya yarıyor. bireysel çıkardan kasıt; birilerinin çıkarları için toplumları savaşlara, vahşete sürüklemesidir.
eski nikim olan 1917sosyalist niki sadece ve sadece moderasyonun engelleyemediği bazı olaylara tepki göstermek amacı ile doğal olarak iğneleyici entryler girmişti. fakat moderasyonun bir yönden taraflı ve çoğunluğun sesine uymasından mütevellit silik oldu. ben birey olarak milliyetçiliğe ve ırkçılığa karşıyım. ancak ırkçı olarak damgalandım. sosyalistim ve sosyalist düşünceyi savunuyorum, sosyalizm milliyetçiliği kabul etmez. kürtleri öldürmeye, kanını dökmeye, aşağılamaya çalışan insanların karşısında durmak için entryler yazdım, başlıklar açtım. çoğunluğun karşı görüşe sahip olduğundan ve kürt düşmanı olduklarından kaynaklı silik oldum. burda moderasyonunda hatası var. ama son olarak şunu söyliyeyim;
kahrolsun faşizm ve şovenizm!
ülkemiz, ne yazık ki son dönemlerde acı çelişkiler yumağı içinde. buna körükle gidenler, su dökmek için gidenlerden daha fazla, ve bu da bu ateşin gittikçe alevlenmesine neden oluyor. burdan değerli insan arkadaşlara sakin ve soğukkanlı olmalarını öneriyorum. dediğim gibi bazıları öyle bir noktaya gelmiş ki, bir çocuğun bile canına kıyabilecek düşünceleri besliyorlar zihinlerinde. bu kişiyi bağlayan bir düşünce değil, genel anlamda toplumun belli bir kesiminin ortak düşüncesidir.
bizi bu buhrandan kurtaracak olan sakinliktir ve milliyetçi duygulardan soyutlanmaktır. 21. yüzyıl paranın hükümdarlık kurduğu bir dünya, ve bu dünya içinde milli düşünceler sadece kişileri bireysel çıkarlar uğruna savaşlara, çeşitli kötü pratiklerin içine sokmaya yarıyor. bireysel çıkardan kasıt; birilerinin çıkarları için toplumları savaşlara, vahşete sürüklemesidir.
eski nikim olan 1917sosyalist niki sadece ve sadece moderasyonun engelleyemediği bazı olaylara tepki göstermek amacı ile doğal olarak iğneleyici entryler girmişti. fakat moderasyonun bir yönden taraflı ve çoğunluğun sesine uymasından mütevellit silik oldu. ben birey olarak milliyetçiliğe ve ırkçılığa karşıyım. ancak ırkçı olarak damgalandım. sosyalistim ve sosyalist düşünceyi savunuyorum, sosyalizm milliyetçiliği kabul etmez. kürtleri öldürmeye, kanını dökmeye, aşağılamaya çalışan insanların karşısında durmak için entryler yazdım, başlıklar açtım. çoğunluğun karşı görüşe sahip olduğundan ve kürt düşmanı olduklarından kaynaklı silik oldum. burda moderasyonunda hatası var. ama son olarak şunu söyliyeyim;
kahrolsun faşizm ve şovenizm!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar