bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- kemal kılıçdaroğlu14
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- utku gümrükçü3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- aldım kabul ettim9
- jojo tarzı sözlük yazarları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde10
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- yaz aşkı bulamamak7
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- romanya romanı3
- iş flörtü5
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- yazarların hastalıkları2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- herbokolog4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- uludağ sözlük'ün kokusu5
- muhalefet2
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- ona bir şey söyle8
- su içmekten göbeğin çıkması4
- anormal intikamlar2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- kurban2
- tembellik hakkı4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- pelin gümüşdağ2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- yastığın soğuk tarafı2
7.nesil bir yazar.
edit: pek hoşgelmediği sonradan anlaşılan pkk sempatizanı yazar.
edit: pek hoşgelmediği sonradan anlaşılan pkk sempatizanı yazar.
hayvansevmez yazarmış. sırf bunun için hoşgelmemiş ola ..
total dictionary contasinin yanmasi sonucu ortaya cikan buharimsi madde.
aşkı açıklamaya tarzıyla aşkın amına koyan yazardır. (bkz: #7306177)
(bkz: #7306177) 1 adet 7. nesil yazar daha, hoşgelmiştir.
kendisine hoşgeldin diyen yazarlara oturduğu koltuktan: ''hoşbuldum canlarım ciğerlerim'' diye sesli bir söylemde bulunan yazar.
bir kedi tarafından rahatsız edilen yazar.
son 3 entry si.
(bkz: uyumayan var mı/#7321319)
(bkz: o kedi yine geldi/#7321314)
(bkz: o kedi yine geldi/#7321225)
entry girmek yerine, kedinin artık nasıl bir ihtiyacı varsa(!) karşılamasını önerdiğim yazar.
son 3 entry si.
(bkz: uyumayan var mı/#7321319)
(bkz: o kedi yine geldi/#7321314)
(bkz: o kedi yine geldi/#7321225)
entry girmek yerine, kedinin artık nasıl bir ihtiyacı varsa(!) karşılamasını önerdiğim yazar.
bir kedi tarafından, sabahın bu saatinde rahatsız edilen yazar.
tamam normalde de uykum yok, ama bu şerefsiz kedi benim pisikolojimi bozuyor. sesi kesildi şerefsizin. gelmez inşallah bir daha.*
tamam normalde de uykum yok, ama bu şerefsiz kedi benim pisikolojimi bozuyor. sesi kesildi şerefsizin. gelmez inşallah bir daha.*
nickine anlam veremediğim nesildaş yazar .
total dictionary converter niki, total video converter'dan esinlenilmiştir.
uludağ radyo'dan maaş alan yazar kişisidir. *
-burdan zall'a sigorta primlerimi yatırmasını söylüyorum. yoksa işi bırakacam. ha.. maaşıma da 10 bin tl zam istiyorum. 30 bin tl ile hayat yürümüyor...
-burdan zall'a sigorta primlerimi yatırmasını söylüyorum. yoksa işi bırakacam. ha.. maaşıma da 10 bin tl zam istiyorum. 30 bin tl ile hayat yürümüyor...
(#7365251) nolu entry ile avuçlarım patlayana kadar alkışlamak istediğim, sarılıp sarılıp tebrik etmek istediğim yazardır. klavyesi sağolsundur.
allah ile sorunu olan yazar. zamanı gelince aralarında çözerler elbet.
(bkz: #7441477)
(bkz: #7436484)
(bkz: #7435884)
(bkz: #7435772)
hep aynı tarz entrylerle allah varmıydı yokmuydu sorusunu soran dini inanmadıgını iddaa eden yazar. kendisini kınamıyorum ama bir link vermek istiyorum boşuna allah nerde diye aramasın link bozuksa birde tel numarası veriyorum ordan arasın;
http://www.milliyet.com.t...195879/default.htm?ver=93
işte bu da tel numarası
053384298787
telefon numarasından aradıgınızda karşınıza muhakkak allah çıkacaktır o yoksa sekreteri size yardımcı olacaktır.
(bkz: #7436484)
(bkz: #7435884)
(bkz: #7435772)
hep aynı tarz entrylerle allah varmıydı yokmuydu sorusunu soran dini inanmadıgını iddaa eden yazar. kendisini kınamıyorum ama bir link vermek istiyorum boşuna allah nerde diye aramasın link bozuksa birde tel numarası veriyorum ordan arasın;
http://www.milliyet.com.t...195879/default.htm?ver=93
işte bu da tel numarası
053384298787
telefon numarasından aradıgınızda karşınıza muhakkak allah çıkacaktır o yoksa sekreteri size yardımcı olacaktır.
yok yere çaylak yapılmış yazardır. sözlüğe bir haftanın ardından tekrar dönmüştür.
çaylak yapılma konusunu haykırdıgında sonuna kadar desteklediğim nesildaş.
kürt ulusal marşı, total dictionary converter tarafından tamamiyle bilgilendirme amaçlı açılmış bir başlıktır.
sözlük formatına da bir aykırılık söz konusu değildir. ''rus milli marşı'' gibisinden marşlar da sözlükte bulunmakta. bir eksiklik olarak gördüğüm, kürtlerin de genel anlamda marş olarak nitelendirdiği o marşın sözlükte bulunmaması, ve bunun üzerine kürtlerin marşı yok gibisinden açılan başlıklar üzerine gayet normal bir şekilde açılmış başlıktır. tamamiyle bilgilendirme amaçlıdır.
sözlük formatına da bir aykırılık söz konusu değildir. ''rus milli marşı'' gibisinden marşlar da sözlükte bulunmakta. bir eksiklik olarak gördüğüm, kürtlerin de genel anlamda marş olarak nitelendirdiği o marşın sözlükte bulunmaması, ve bunun üzerine kürtlerin marşı yok gibisinden açılan başlıklar üzerine gayet normal bir şekilde açılmış başlıktır. tamamiyle bilgilendirme amaçlıdır.
tek sorun programın kürtçe komutlarla eşleşememesinden dolayı ortaya çıkmaktadır. yok sorun bu değilse işlemcisi yanmış olabilir. o da değilse program silinmelidir...
tahrik edici olmayan, sadece objektif konulara değinen bir yazarın mağruz kaldığı ötekileştirmelere mağruz kalan bir adet yazardır. bu yobazlığın ve faşizmin moderasyona sıçramaması dileğiyle...
(bkz: meyve veren ağaç taşlanır)
(bkz: gerçekler acıdır)
kendisine ucuz milliyetçi siyasetiyle karşılık verenlere kitap okumalarını, felsefe okumalarını ve dünyaya at gözlüğüyle değil de, 3d gözlükleriyle bakmalarını öneren yazar.
(bkz: gerçekler acıdır)
kendisine ucuz milliyetçi siyasetiyle karşılık verenlere kitap okumalarını, felsefe okumalarını ve dünyaya at gözlüğüyle değil de, 3d gözlükleriyle bakmalarını öneren yazar.
(bkz: total video converter) *
nickini gördüğümde bende pdf converter i anımsatan yazardır. hoşgelmiş.
türkiye'deki millyetçi insanların nasıl bir düşünce denizinde, neleri söyleyemediklerini çözümlemek amacı ile milliyetçi bir kimliğe bürünerek çeşitli millieyetçi ve faşist düşünceli insanlarla acı verici sohbetlerde bulundum. acı verici diyorum çünkü gerçekten de acı verici. kimileri, sırf kürt olduğu için bir çocuğu bile öldürmeyi düşünürken, kimileri de bir iç savaş olması isteğiyle yanıp tutuşuyorlar. duyduklarım beni şoka uğratsa da sesiz bir şekilde genel olarak yazdıklarını okudum. yaptığım kendi şahsım adına bir araştıma niteliği taşıyordu. birey olarak dünya üzerinde canı yanan her insana aynı gözle baktığımı belirtmek ve milliyetçi duyguların insanlığı ne denli hayvani kıyımlara götürebileceğini de söylemek isterim.
ülkemiz, ne yazık ki son dönemlerde acı çelişkiler yumağı içinde. buna körükle gidenler, su dökmek için gidenlerden daha fazla, ve bu da bu ateşin gittikçe alevlenmesine neden oluyor. burdan değerli insan arkadaşlara sakin ve soğukkanlı olmalarını öneriyorum. dediğim gibi bazıları öyle bir noktaya gelmiş ki, bir çocuğun bile canına kıyabilecek düşünceleri besliyorlar zihinlerinde. bu kişiyi bağlayan bir düşünce değil, genel anlamda toplumun belli bir kesiminin ortak düşüncesidir.
bizi bu buhrandan kurtaracak olan sakinliktir ve milliyetçi duygulardan soyutlanmaktır. 21. yüzyıl paranın hükümdarlık kurduğu bir dünya, ve bu dünya içinde milli düşünceler sadece kişileri bireysel çıkarlar uğruna savaşlara, çeşitli kötü pratiklerin içine sokmaya yarıyor. bireysel çıkardan kasıt; birilerinin çıkarları için toplumları savaşlara, vahşete sürüklemesidir.
eski nikim olan 1917sosyalist niki sadece ve sadece moderasyonun engelleyemediği bazı olaylara tepki göstermek amacı ile doğal olarak iğneleyici entryler girmişti. fakat moderasyonun bir yönden taraflı ve çoğunluğun sesine uymasından mütevellit silik oldu. ben birey olarak milliyetçiliğe ve ırkçılığa karşıyım. ancak ırkçı olarak damgalandım. sosyalistim ve sosyalist düşünceyi savunuyorum, sosyalizm milliyetçiliği kabul etmez. kürtleri öldürmeye, kanını dökmeye, aşağılamaya çalışan insanların karşısında durmak için entryler yazdım, başlıklar açtım. çoğunluğun karşı görüşe sahip olduğundan ve kürt düşmanı olduklarından kaynaklı silik oldum. burda moderasyonunda hatası var. ama son olarak şunu söyliyeyim;
kahrolsun faşizm ve şovenizm!
ülkemiz, ne yazık ki son dönemlerde acı çelişkiler yumağı içinde. buna körükle gidenler, su dökmek için gidenlerden daha fazla, ve bu da bu ateşin gittikçe alevlenmesine neden oluyor. burdan değerli insan arkadaşlara sakin ve soğukkanlı olmalarını öneriyorum. dediğim gibi bazıları öyle bir noktaya gelmiş ki, bir çocuğun bile canına kıyabilecek düşünceleri besliyorlar zihinlerinde. bu kişiyi bağlayan bir düşünce değil, genel anlamda toplumun belli bir kesiminin ortak düşüncesidir.
bizi bu buhrandan kurtaracak olan sakinliktir ve milliyetçi duygulardan soyutlanmaktır. 21. yüzyıl paranın hükümdarlık kurduğu bir dünya, ve bu dünya içinde milli düşünceler sadece kişileri bireysel çıkarlar uğruna savaşlara, çeşitli kötü pratiklerin içine sokmaya yarıyor. bireysel çıkardan kasıt; birilerinin çıkarları için toplumları savaşlara, vahşete sürüklemesidir.
eski nikim olan 1917sosyalist niki sadece ve sadece moderasyonun engelleyemediği bazı olaylara tepki göstermek amacı ile doğal olarak iğneleyici entryler girmişti. fakat moderasyonun bir yönden taraflı ve çoğunluğun sesine uymasından mütevellit silik oldu. ben birey olarak milliyetçiliğe ve ırkçılığa karşıyım. ancak ırkçı olarak damgalandım. sosyalistim ve sosyalist düşünceyi savunuyorum, sosyalizm milliyetçiliği kabul etmez. kürtleri öldürmeye, kanını dökmeye, aşağılamaya çalışan insanların karşısında durmak için entryler yazdım, başlıklar açtım. çoğunluğun karşı görüşe sahip olduğundan ve kürt düşmanı olduklarından kaynaklı silik oldum. burda moderasyonunda hatası var. ama son olarak şunu söyliyeyim;
kahrolsun faşizm ve şovenizm!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar