bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek9
- özlü sözler5
- true'nun çaylak olması11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yürüyüş flörtü3
- velvet27
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- feminist sloganı3
- 26 haziran 20265
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sedat pekmez21
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalist dünya19
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- islam2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ciguli kral3
- neden herkes evleniyor hala2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- galatasaray lobisi11
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ingiliz aksanı6
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- dedehatun'un elleri2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
tolga çevik'in fox tv'de başlaması planlanan yeni programının adıymış.
http://medyanoz.org/Haber...OLGA-CEVIK-EKRANA-DONUYOR
http://medyanoz.org/Haber...OLGA-CEVIK-EKRANA-DONUYOR
geliyor gönlümün .. efendisiiiii
fox tv de başlayacak program.
umarım güzel olur.
umarım güzel olur.
büyük bir heyecanla beklediğim sunuculuğunu tolga çevikin yapacağı komedi programı.
Hem diğerleri gibi doğaçlama olacak yine Fırat parlak kıl yönetmen olacak hem konuk alınıp sohbet dönecek. Bence bu program tutar.
Ben son müdür naptını adamın her işini izlediğim halde doğrust izlemedim. Cekmedi beni. Bence Son donemde sorun kanal baskısıyla olur olmaz konukları dahil Edip tiyatro yapılmasiydi. Komik olan olmayan gelip tiyatro kasıp tolganin esprilerini frenliyordu. Şimdi yeni programda öyle olmayacak gibi duruyor. Konuklarla atışmalar falan Güzel olacağına inanıyorum. Başla da gülelim ayol.
Ben son müdür naptını adamın her işini izlediğim halde doğrust izlemedim. Cekmedi beni. Bence Son donemde sorun kanal baskısıyla olur olmaz konukları dahil Edip tiyatro yapılmasiydi. Komik olan olmayan gelip tiyatro kasıp tolganin esprilerini frenliyordu. Şimdi yeni programda öyle olmayacak gibi duruyor. Konuklarla atışmalar falan Güzel olacağına inanıyorum. Başla da gülelim ayol.
ezgi mola yı yanına aldığı günden beri seyretmiyorum. seyretmem. seyrettiremeyecekler.
bugün başlayor.
büyük bir özlem ve heyecanla beklenen program.
az kaldı. heyecanla bekliyoruz. 30 Aralık!
Hülya Avşar'ın öttürdüğü program. Fena azdırdı beni. Neyse ki yarın bütün gün hunharca sevişeceğim.
Beybi!
Beybi!
anladığım kadarıyla ilk bölüm hafif talk show mantığı ikinci bölüm ise klasik tolga çevik konsepti olan program.
gelecek konuk önemli gerçekten. hülya avşar gibiler sıkıntı bu programda. kadın bildiğin azdı programda şakasına falan ama swh.
bir de hülya avşara şarkıcı-sanatçıya yönelik sorular soruldu. yanında özer atik duruyor. adam eline ne geçerse çalabiliyor, ses desen gayet yerinde. hangisi şarkıcı hangisi sanatçı efendim takdir halkın.
edit: programı izleyenler için bu kadın 32 yaşında ise vay anasına sayın seyirciler yani. helal olsun. o nedir öyle maşallah.
gelecek konuk önemli gerçekten. hülya avşar gibiler sıkıntı bu programda. kadın bildiğin azdı programda şakasına falan ama swh.
bir de hülya avşara şarkıcı-sanatçıya yönelik sorular soruldu. yanında özer atik duruyor. adam eline ne geçerse çalabiliyor, ses desen gayet yerinde. hangisi şarkıcı hangisi sanatçı efendim takdir halkın.
edit: programı izleyenler için bu kadın 32 yaşında ise vay anasına sayın seyirciler yani. helal olsun. o nedir öyle maşallah.
Hülya avşar'dan kurtulduk şükür. Bu adamı ne zaman izlesem yanaklarım ağrır gülmekten.
özledik be abi helalin var.özlemisim yeminlen
az once ilk bolumu bitmis, arkadasimi ne kadar ozledigimizi fark ettirmis sov. dekor cok guzel olmus, gule gule kullanilsin. ilk konugun hulya avsar olmasi nedeniyle sanirim talk show kismindan pek zevk alamadim.
haftaya c.tesi konuk olarak kayinbirader cem yilmaz varmis. firat parlak yandi gibi gozukuyor, bakalim.
haftaya c.tesi konuk olarak kayinbirader cem yilmaz varmis. firat parlak yandi gibi gozukuyor, bakalim.
Ya çok özlemişim dediğimiz program. Çok güzel format dandik konuk şanssızlığı yaşadı ama ikinci bölüm için cem yılmaz çok güzel olacak. Cansın be. Valla dengesiz tiplere kurban gitmese harika arada bugün olduğu gibi içine edilirse sıkıntılı bir format olmuş. yani çok ince Bir çizgide yuruyecek belli. Kolay gelsin gülelim.
On numara olmuş. Özlemiştik tolga abiyi, yönetmeni ve miniği. Haftaya ülkenin yaşayan en iyi iki komedyeni aynı sahnede olacak. Merakla bekliyoruz.
başlamış. ilk bölüm eh işte.
Hülya Avşar beni azdırdı amk bu yüzden tolga ya odaklanamadım.
Hülya hanımın ne yapmaya çalıştığını anlamadığım bir sahneydi gerçekten.
Olmamış.
3-4 program sonra daha iyi olur.
baştaki tolgshow formatı riskli ama, 2 farklı konuda eski tarz ilerlense daha iyi olurmuş.
sanırım pek konu kalmadı.
tüm masal kahramanları vs işlendi.bu yüzden bu yola girildi.
baştaki tolgshow formatı riskli ama, 2 farklı konuda eski tarz ilerlense daha iyi olurmuş.
sanırım pek konu kalmadı.
tüm masal kahramanları vs işlendi.bu yüzden bu yola girildi.
Gülebiliyorsunuz ne mutlu size.
zorlama bir güldürü programı.arkadasim şunu yap bunu yap diyen adama zaten bişey demiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar