bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- cilveli dişi yazar botu2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- günün şiiri6
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
bunu takmıyor gibi görünsem de içimde hala bir umut vardı sanki. ama geçen gün bayodan çıktıktan sonra o büyük boy aynasında da tipsiz ve karizmasız bulunca kendimi "hah" dedim: "ben bir tipsizim".
bu durumu taktığım sanılmasın. takmıyorum canlar. ama içgüdüsel olarak bazı uyartılara tepki veren bu sefil vücudum arasıra karşılık almak da istiyor tabii. ne biliim bir güleryüz falan da istiyor insan ya da bir erkek. ara ara kızlar onu kessin ona gülsün baksın bir daha baksın istiyor ama olmuyor tabii. olmayınca olmuyor. artık hiçbir beklentim kalmadı bu durumda.
bugün elbise almak üzere bursa kent meydanı adı verilen mekana gittim. hakkaten ama hakkaten aynalara sadece saçım hangi yöne gitmiş diye bakardım uzun zamandır. "olmayan tipimi düzelteyim de kızlar bana heyran olsun" fikri aklımın ucundan en son birkaç yıl önce geçtiydi. ama kıyafetlerin denendiği o pis ve ter kokan her tarafı aynalı mekan beni yidi bitirdi. kendime alıcı gözüyle baktım ve kararımı net verdim. tipsizlikte üstüme yok. çirkinlik var artı karizma yok. hatta ve hatta çirkinlik karizması bile yok. sevimlilik yok. düzelme şansı da yok.
"n'apalım allah böyle yaratmış" düşüncesi candır tabii. böyle düşünüp avutuyorum kendimi. ya da avutmuyorum aslında. "içim iyi olum" deyu da avutabilirim aslında bilmiyorum duruma göre avutuyorum.
ama artık avunmaya da ihtiyacım yok gibi. daha da bakmam aynaya. daha da düzeltmem saçımı. fazla kasmaya gerenk yok.
artık sadece temel içgüdülerim gereği bakarım kızlara da. yüzleri ilgi alanım değil artık. bu arada sapık değilm lan ben.öyle gibi yazdım. her erkek kadar bakarım yani.
bu genç yaşta bu alemden ve ortamlardan ayırlıyorum. kariyerim daha başında bitiyor ama yapçak bişey yok. hadi bari çirkinsin girişken ol dimi. o da yok lan. elveda kızlar. iyi bakın kendinize.
ne bir zamanlar fırtınlar estirirdim ne de benim hala umudum var.
bu durumu taktığım sanılmasın. takmıyorum canlar. ama içgüdüsel olarak bazı uyartılara tepki veren bu sefil vücudum arasıra karşılık almak da istiyor tabii. ne biliim bir güleryüz falan da istiyor insan ya da bir erkek. ara ara kızlar onu kessin ona gülsün baksın bir daha baksın istiyor ama olmuyor tabii. olmayınca olmuyor. artık hiçbir beklentim kalmadı bu durumda.
bugün elbise almak üzere bursa kent meydanı adı verilen mekana gittim. hakkaten ama hakkaten aynalara sadece saçım hangi yöne gitmiş diye bakardım uzun zamandır. "olmayan tipimi düzelteyim de kızlar bana heyran olsun" fikri aklımın ucundan en son birkaç yıl önce geçtiydi. ama kıyafetlerin denendiği o pis ve ter kokan her tarafı aynalı mekan beni yidi bitirdi. kendime alıcı gözüyle baktım ve kararımı net verdim. tipsizlikte üstüme yok. çirkinlik var artı karizma yok. hatta ve hatta çirkinlik karizması bile yok. sevimlilik yok. düzelme şansı da yok.
"n'apalım allah böyle yaratmış" düşüncesi candır tabii. böyle düşünüp avutuyorum kendimi. ya da avutmuyorum aslında. "içim iyi olum" deyu da avutabilirim aslında bilmiyorum duruma göre avutuyorum.
ama artık avunmaya da ihtiyacım yok gibi. daha da bakmam aynaya. daha da düzeltmem saçımı. fazla kasmaya gerenk yok.
artık sadece temel içgüdülerim gereği bakarım kızlara da. yüzleri ilgi alanım değil artık. bu arada sapık değilm lan ben.öyle gibi yazdım. her erkek kadar bakarım yani.
bu genç yaşta bu alemden ve ortamlardan ayırlıyorum. kariyerim daha başında bitiyor ama yapçak bişey yok. hadi bari çirkinsin girişken ol dimi. o da yok lan. elveda kızlar. iyi bakın kendinize.
ne bir zamanlar fırtınlar estirirdim ne de benim hala umudum var.
yurdum kadınının çoğunun kıro olması , tipe bakacak kadar göz estetiği olmaması ve kütük gibi heriflerle bi bayıla bayıla çıkması sonucu tipsiz olmanın bir sorun olmadığı gerçeği nedeniyle önemi olmayan durumdur.
sonuçta Allah(c.c)'nin verdiği bu yüzün değiştirilemeyeceğini herkes bilir, bu yüzden sizde cok karamsar olmayın tipsiz kızlar/erkekler tam size göre.
güzel bişey lan tipsiz olmak.
avuntu değil harbiden tipsiz olmak hayatın akışı içerisinde normal bir role sahip olmaktır.
avuntu değil harbiden tipsiz olmak hayatın akışı içerisinde normal bir role sahip olmaktır.
tipe değil de,
paraya gelen kızda insana koyuyor be...
paraya gelen kızda insana koyuyor be...
kabullenmekte zorlandığım ama ne yapalım böle yaratıldık dediğim gerçek.
hayata 10-0 geriden başlamak demektir malesef.
hayata 20-0 geriden başlamak demektir malesef.
hayata 40-0 geriden başlamak demektir maalesef.
girilen entryleri görünce avantajlı durumdaymışım dediğim durum. *
(bkz: yok mu arttıran)
edit : adam tipsiziz diye eksiliyo bak hala. *
(bkz: yok mu arttıran)
edit : adam tipsiziz diye eksiliyo bak hala. *
yakışıklı olmaktan daha heyecanlı olan durumdur. en azından kızları tavlamak hayatınızdaki bir amaçtır.
not: avutalım birbirimizi arkadaşlar bakalım nereye kadar.
not: avutalım birbirimizi arkadaşlar bakalım nereye kadar.
herkesin farklı özellikleri ve güzellikleri vardır. kimi insanlar çok karizmadır. hevesle oturup konuşursunuz ama iki kelimeyi bir araya getiremez. kimileri de hiç dikkat çekmez ama bir muhabbette hayran kalırsınız. tek sorun şu ki iyi olan özelliğinizi öne çıkarmak önemlidir.
hayatının amacı karşı cinsten organizmaların ilgi odağı olmak olan seks orijinli ilkel bünyelerde aşağılık kompleksine neden olur.
hayata çoook-0 mağlup başlatır.
hayata çoook-0 mağlup başlatır.
her insan karşısındakinde görmek istedikten sonra farklı bir güzellik görür. kimi parayı görür kimi de ses tonundan ölür biter. o yüzden üzülmemek gerek.
önemli olan kendi reklamını iyi yapabilmektir, tipsizdirsin fakat kültürlüdürsün,ağzın iyi laf yapar,esprilidirsin,insan sarrafıdırsın,şairdirsin,yazardırsın falan filan birçok güzel yanın olabilir ve tipsizliğinin hiçbir önemi kalmaz sana başka yönlerinle hayran olurlar köpek olurlar peşinde...
(bkz: okan bayülgen)
(bkz: okan bayülgen)
para, popülerite, yetenek vs. gibi artılar bu eksiyi çok rahat bir şekilde kapatır.
insanın kendine olan güvenini siler süpürür. bir de bilgisizse.. off!
fotoğraf çekinmek yerine çekersiniz. fotoğraf makinesi hep elinizde olur. hatta belki ilerde fotoğrafçı bile olabilirsiniz. valla.ehe.
aynaya bakmak dahi istemezsiniz.
msn'e fotoğraf koymaktan kaçınırsınız. koysanız dahi anlaşılmaz bir fotoğraf olur.hele bir de hoşlandığınız kişi fotoğrafınızı isterse, piksellerinize ayrılırsınız orda.
saçlarınızı dahi taramadan işe gidersiniz. daha ne kadar tipsiz olabilirim'i test etmek için..
fotoğraf çekinmek yerine çekersiniz. fotoğraf makinesi hep elinizde olur. hatta belki ilerde fotoğrafçı bile olabilirsiniz. valla.ehe.
aynaya bakmak dahi istemezsiniz.
msn'e fotoğraf koymaktan kaçınırsınız. koysanız dahi anlaşılmaz bir fotoğraf olur.hele bir de hoşlandığınız kişi fotoğrafınızı isterse, piksellerinize ayrılırsınız orda.
saçlarınızı dahi taramadan işe gidersiniz. daha ne kadar tipsiz olabilirim'i test etmek için..
her aynaya bakıldığında hayal kırıklığı yaratır.
"ulan şu gömlekle daha bir karizma olduk sanki" düşüncesi bir anlıktır, gelgeçtir.
"ulan şu gömlekle daha bir karizma olduk sanki" düşüncesi bir anlıktır, gelgeçtir.
neyseki önemli olan tip değil ceptir cüzdandır. ha o var mı? o da yok. ama olsun tip bulunmaz ama para bulunur.
sabah sabah bunu görünce final öncesi moralim bozuldu sözlük. evet tipsizim. ama avantajlarım var. mesela 191 boyum var ki ortalama bir türk erkeğinden 16 17 cm daha uzunum. sonra gayet seksi biçimli bir vücudum var basketboldan kalan bir miras ve vücut geliştirme sağolsun. e daha özel bir üniversitenin burslu gözde öğrencilerinden birisiyim , daha ne isterim ki. ama gel gör ki surat denilen kısmımda gram meymenet yok. sadece burnum biçimli geri kalanı at çöpe. estetik olmayı düşünüyorum , çok dertliyim be sözlük.
yakışıklılıkla alakası olmayan birşeydir. yani çok yakışıklı biri tipsiz olabilir. hiç yakışıklılığı olmayan biri tipli ve karizmatik olabilir. tipsizlik o kişinin ağzından çıkan laflarına, kültürüne, aklına, oturuşuna, hareketlerine herşeye göre değişen birşeydir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar