bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- vatandaş halinden memnun3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- king is back5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- pandela3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı4
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- breko brek kara kuş2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- durduk yere ağlamak3
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- göte giren şemsiye4
- angie abdalla2
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- saraca finch house7
- ciguli kral7
bunu takmıyor gibi görünsem de içimde hala bir umut vardı sanki. ama geçen gün bayodan çıktıktan sonra o büyük boy aynasında da tipsiz ve karizmasız bulunca kendimi "hah" dedim: "ben bir tipsizim".
bu durumu taktığım sanılmasın. takmıyorum canlar. ama içgüdüsel olarak bazı uyartılara tepki veren bu sefil vücudum arasıra karşılık almak da istiyor tabii. ne biliim bir güleryüz falan da istiyor insan ya da bir erkek. ara ara kızlar onu kessin ona gülsün baksın bir daha baksın istiyor ama olmuyor tabii. olmayınca olmuyor. artık hiçbir beklentim kalmadı bu durumda.
bugün elbise almak üzere bursa kent meydanı adı verilen mekana gittim. hakkaten ama hakkaten aynalara sadece saçım hangi yöne gitmiş diye bakardım uzun zamandır. "olmayan tipimi düzelteyim de kızlar bana heyran olsun" fikri aklımın ucundan en son birkaç yıl önce geçtiydi. ama kıyafetlerin denendiği o pis ve ter kokan her tarafı aynalı mekan beni yidi bitirdi. kendime alıcı gözüyle baktım ve kararımı net verdim. tipsizlikte üstüme yok. çirkinlik var artı karizma yok. hatta ve hatta çirkinlik karizması bile yok. sevimlilik yok. düzelme şansı da yok.
"n'apalım allah böyle yaratmış" düşüncesi candır tabii. böyle düşünüp avutuyorum kendimi. ya da avutmuyorum aslında. "içim iyi olum" deyu da avutabilirim aslında bilmiyorum duruma göre avutuyorum.
ama artık avunmaya da ihtiyacım yok gibi. daha da bakmam aynaya. daha da düzeltmem saçımı. fazla kasmaya gerenk yok.
artık sadece temel içgüdülerim gereği bakarım kızlara da. yüzleri ilgi alanım değil artık. bu arada sapık değilm lan ben.öyle gibi yazdım. her erkek kadar bakarım yani.
bu genç yaşta bu alemden ve ortamlardan ayırlıyorum. kariyerim daha başında bitiyor ama yapçak bişey yok. hadi bari çirkinsin girişken ol dimi. o da yok lan. elveda kızlar. iyi bakın kendinize.
ne bir zamanlar fırtınlar estirirdim ne de benim hala umudum var.
bu durumu taktığım sanılmasın. takmıyorum canlar. ama içgüdüsel olarak bazı uyartılara tepki veren bu sefil vücudum arasıra karşılık almak da istiyor tabii. ne biliim bir güleryüz falan da istiyor insan ya da bir erkek. ara ara kızlar onu kessin ona gülsün baksın bir daha baksın istiyor ama olmuyor tabii. olmayınca olmuyor. artık hiçbir beklentim kalmadı bu durumda.
bugün elbise almak üzere bursa kent meydanı adı verilen mekana gittim. hakkaten ama hakkaten aynalara sadece saçım hangi yöne gitmiş diye bakardım uzun zamandır. "olmayan tipimi düzelteyim de kızlar bana heyran olsun" fikri aklımın ucundan en son birkaç yıl önce geçtiydi. ama kıyafetlerin denendiği o pis ve ter kokan her tarafı aynalı mekan beni yidi bitirdi. kendime alıcı gözüyle baktım ve kararımı net verdim. tipsizlikte üstüme yok. çirkinlik var artı karizma yok. hatta ve hatta çirkinlik karizması bile yok. sevimlilik yok. düzelme şansı da yok.
"n'apalım allah böyle yaratmış" düşüncesi candır tabii. böyle düşünüp avutuyorum kendimi. ya da avutmuyorum aslında. "içim iyi olum" deyu da avutabilirim aslında bilmiyorum duruma göre avutuyorum.
ama artık avunmaya da ihtiyacım yok gibi. daha da bakmam aynaya. daha da düzeltmem saçımı. fazla kasmaya gerenk yok.
artık sadece temel içgüdülerim gereği bakarım kızlara da. yüzleri ilgi alanım değil artık. bu arada sapık değilm lan ben.öyle gibi yazdım. her erkek kadar bakarım yani.
bu genç yaşta bu alemden ve ortamlardan ayırlıyorum. kariyerim daha başında bitiyor ama yapçak bişey yok. hadi bari çirkinsin girişken ol dimi. o da yok lan. elveda kızlar. iyi bakın kendinize.
ne bir zamanlar fırtınlar estirirdim ne de benim hala umudum var.
yurdum kadınının çoğunun kıro olması , tipe bakacak kadar göz estetiği olmaması ve kütük gibi heriflerle bi bayıla bayıla çıkması sonucu tipsiz olmanın bir sorun olmadığı gerçeği nedeniyle önemi olmayan durumdur.
sonuçta Allah(c.c)'nin verdiği bu yüzün değiştirilemeyeceğini herkes bilir, bu yüzden sizde cok karamsar olmayın tipsiz kızlar/erkekler tam size göre.
güzel bişey lan tipsiz olmak.
avuntu değil harbiden tipsiz olmak hayatın akışı içerisinde normal bir role sahip olmaktır.
avuntu değil harbiden tipsiz olmak hayatın akışı içerisinde normal bir role sahip olmaktır.
tipe değil de,
paraya gelen kızda insana koyuyor be...
paraya gelen kızda insana koyuyor be...
kabullenmekte zorlandığım ama ne yapalım böle yaratıldık dediğim gerçek.
hayata 10-0 geriden başlamak demektir malesef.
hayata 20-0 geriden başlamak demektir malesef.
hayata 40-0 geriden başlamak demektir maalesef.
girilen entryleri görünce avantajlı durumdaymışım dediğim durum. *
(bkz: yok mu arttıran)
edit : adam tipsiziz diye eksiliyo bak hala. *
(bkz: yok mu arttıran)
edit : adam tipsiziz diye eksiliyo bak hala. *
yakışıklı olmaktan daha heyecanlı olan durumdur. en azından kızları tavlamak hayatınızdaki bir amaçtır.
not: avutalım birbirimizi arkadaşlar bakalım nereye kadar.
not: avutalım birbirimizi arkadaşlar bakalım nereye kadar.
herkesin farklı özellikleri ve güzellikleri vardır. kimi insanlar çok karizmadır. hevesle oturup konuşursunuz ama iki kelimeyi bir araya getiremez. kimileri de hiç dikkat çekmez ama bir muhabbette hayran kalırsınız. tek sorun şu ki iyi olan özelliğinizi öne çıkarmak önemlidir.
hayatının amacı karşı cinsten organizmaların ilgi odağı olmak olan seks orijinli ilkel bünyelerde aşağılık kompleksine neden olur.
hayata çoook-0 mağlup başlatır.
hayata çoook-0 mağlup başlatır.
her insan karşısındakinde görmek istedikten sonra farklı bir güzellik görür. kimi parayı görür kimi de ses tonundan ölür biter. o yüzden üzülmemek gerek.
önemli olan kendi reklamını iyi yapabilmektir, tipsizdirsin fakat kültürlüdürsün,ağzın iyi laf yapar,esprilidirsin,insan sarrafıdırsın,şairdirsin,yazardırsın falan filan birçok güzel yanın olabilir ve tipsizliğinin hiçbir önemi kalmaz sana başka yönlerinle hayran olurlar köpek olurlar peşinde...
(bkz: okan bayülgen)
(bkz: okan bayülgen)
para, popülerite, yetenek vs. gibi artılar bu eksiyi çok rahat bir şekilde kapatır.
insanın kendine olan güvenini siler süpürür. bir de bilgisizse.. off!
fotoğraf çekinmek yerine çekersiniz. fotoğraf makinesi hep elinizde olur. hatta belki ilerde fotoğrafçı bile olabilirsiniz. valla.ehe.
aynaya bakmak dahi istemezsiniz.
msn'e fotoğraf koymaktan kaçınırsınız. koysanız dahi anlaşılmaz bir fotoğraf olur.hele bir de hoşlandığınız kişi fotoğrafınızı isterse, piksellerinize ayrılırsınız orda.
saçlarınızı dahi taramadan işe gidersiniz. daha ne kadar tipsiz olabilirim'i test etmek için..
fotoğraf çekinmek yerine çekersiniz. fotoğraf makinesi hep elinizde olur. hatta belki ilerde fotoğrafçı bile olabilirsiniz. valla.ehe.
aynaya bakmak dahi istemezsiniz.
msn'e fotoğraf koymaktan kaçınırsınız. koysanız dahi anlaşılmaz bir fotoğraf olur.hele bir de hoşlandığınız kişi fotoğrafınızı isterse, piksellerinize ayrılırsınız orda.
saçlarınızı dahi taramadan işe gidersiniz. daha ne kadar tipsiz olabilirim'i test etmek için..
her aynaya bakıldığında hayal kırıklığı yaratır.
"ulan şu gömlekle daha bir karizma olduk sanki" düşüncesi bir anlıktır, gelgeçtir.
"ulan şu gömlekle daha bir karizma olduk sanki" düşüncesi bir anlıktır, gelgeçtir.
neyseki önemli olan tip değil ceptir cüzdandır. ha o var mı? o da yok. ama olsun tip bulunmaz ama para bulunur.
sabah sabah bunu görünce final öncesi moralim bozuldu sözlük. evet tipsizim. ama avantajlarım var. mesela 191 boyum var ki ortalama bir türk erkeğinden 16 17 cm daha uzunum. sonra gayet seksi biçimli bir vücudum var basketboldan kalan bir miras ve vücut geliştirme sağolsun. e daha özel bir üniversitenin burslu gözde öğrencilerinden birisiyim , daha ne isterim ki. ama gel gör ki surat denilen kısmımda gram meymenet yok. sadece burnum biçimli geri kalanı at çöpe. estetik olmayı düşünüyorum , çok dertliyim be sözlük.
yakışıklılıkla alakası olmayan birşeydir. yani çok yakışıklı biri tipsiz olabilir. hiç yakışıklılığı olmayan biri tipli ve karizmatik olabilir. tipsizlik o kişinin ağzından çıkan laflarına, kültürüne, aklına, oturuşuna, hareketlerine herşeye göre değişen birşeydir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar