bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- meksikalı batman2
- sözlüğün kırbacı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- arşivlenmesi gereken resimler2
- erkekler neden erken ölür4
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- tamar tanrıyar2
- sophia osako3
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- 1 kilometrelik gökdelen2
- aşure yapan sözlük kızları7
- enjoy im vaccinated3
- günün şiiri6
- her kadın güzeldir3
- owner of a lonely heart2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- genç görünmeye çalışmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- velvet28
- çok güzel ama manyak kadın7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- mustafa kemal atatürk7
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
bunu takmıyor gibi görünsem de içimde hala bir umut vardı sanki. ama geçen gün bayodan çıktıktan sonra o büyük boy aynasında da tipsiz ve karizmasız bulunca kendimi "hah" dedim: "ben bir tipsizim".
bu durumu taktığım sanılmasın. takmıyorum canlar. ama içgüdüsel olarak bazı uyartılara tepki veren bu sefil vücudum arasıra karşılık almak da istiyor tabii. ne biliim bir güleryüz falan da istiyor insan ya da bir erkek. ara ara kızlar onu kessin ona gülsün baksın bir daha baksın istiyor ama olmuyor tabii. olmayınca olmuyor. artık hiçbir beklentim kalmadı bu durumda.
bugün elbise almak üzere bursa kent meydanı adı verilen mekana gittim. hakkaten ama hakkaten aynalara sadece saçım hangi yöne gitmiş diye bakardım uzun zamandır. "olmayan tipimi düzelteyim de kızlar bana heyran olsun" fikri aklımın ucundan en son birkaç yıl önce geçtiydi. ama kıyafetlerin denendiği o pis ve ter kokan her tarafı aynalı mekan beni yidi bitirdi. kendime alıcı gözüyle baktım ve kararımı net verdim. tipsizlikte üstüme yok. çirkinlik var artı karizma yok. hatta ve hatta çirkinlik karizması bile yok. sevimlilik yok. düzelme şansı da yok.
"n'apalım allah böyle yaratmış" düşüncesi candır tabii. böyle düşünüp avutuyorum kendimi. ya da avutmuyorum aslında. "içim iyi olum" deyu da avutabilirim aslında bilmiyorum duruma göre avutuyorum.
ama artık avunmaya da ihtiyacım yok gibi. daha da bakmam aynaya. daha da düzeltmem saçımı. fazla kasmaya gerenk yok.
artık sadece temel içgüdülerim gereği bakarım kızlara da. yüzleri ilgi alanım değil artık. bu arada sapık değilm lan ben.öyle gibi yazdım. her erkek kadar bakarım yani.
bu genç yaşta bu alemden ve ortamlardan ayırlıyorum. kariyerim daha başında bitiyor ama yapçak bişey yok. hadi bari çirkinsin girişken ol dimi. o da yok lan. elveda kızlar. iyi bakın kendinize.
ne bir zamanlar fırtınlar estirirdim ne de benim hala umudum var.
bu durumu taktığım sanılmasın. takmıyorum canlar. ama içgüdüsel olarak bazı uyartılara tepki veren bu sefil vücudum arasıra karşılık almak da istiyor tabii. ne biliim bir güleryüz falan da istiyor insan ya da bir erkek. ara ara kızlar onu kessin ona gülsün baksın bir daha baksın istiyor ama olmuyor tabii. olmayınca olmuyor. artık hiçbir beklentim kalmadı bu durumda.
bugün elbise almak üzere bursa kent meydanı adı verilen mekana gittim. hakkaten ama hakkaten aynalara sadece saçım hangi yöne gitmiş diye bakardım uzun zamandır. "olmayan tipimi düzelteyim de kızlar bana heyran olsun" fikri aklımın ucundan en son birkaç yıl önce geçtiydi. ama kıyafetlerin denendiği o pis ve ter kokan her tarafı aynalı mekan beni yidi bitirdi. kendime alıcı gözüyle baktım ve kararımı net verdim. tipsizlikte üstüme yok. çirkinlik var artı karizma yok. hatta ve hatta çirkinlik karizması bile yok. sevimlilik yok. düzelme şansı da yok.
"n'apalım allah böyle yaratmış" düşüncesi candır tabii. böyle düşünüp avutuyorum kendimi. ya da avutmuyorum aslında. "içim iyi olum" deyu da avutabilirim aslında bilmiyorum duruma göre avutuyorum.
ama artık avunmaya da ihtiyacım yok gibi. daha da bakmam aynaya. daha da düzeltmem saçımı. fazla kasmaya gerenk yok.
artık sadece temel içgüdülerim gereği bakarım kızlara da. yüzleri ilgi alanım değil artık. bu arada sapık değilm lan ben.öyle gibi yazdım. her erkek kadar bakarım yani.
bu genç yaşta bu alemden ve ortamlardan ayırlıyorum. kariyerim daha başında bitiyor ama yapçak bişey yok. hadi bari çirkinsin girişken ol dimi. o da yok lan. elveda kızlar. iyi bakın kendinize.
ne bir zamanlar fırtınlar estirirdim ne de benim hala umudum var.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar