bugün
- kadınlar neden aldatır9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- altin2
- dut ağacı5
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- orospum2
- chp'deki değişimciler5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sedat pekmez12
- eren ali bingöl2
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- agresif süs köpeği3
- duşta şarkı söylemek2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- muşlettin amca4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- utanmadan şort giyen erkek7
- z kuşağının metal dinlememesi2
- futbol8
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- red pill2
Çizgisini ve kalitesini yıllardır koruyan bir yazar.
(#41691277) şehit olmuş biri için telef oldu ifadesi kullanılamaz, belki onu kast etmediniz ama yanlışınızı kabul edin.
Çocuk önlem alınmadan o bölgeye götürüldü. Yahu bu gerçeği algılamanız bu kadar zor ise sizin gibiler ölsün artık.
Çocuk önlem alınmadan o bölgeye götürülürse öldürüleceği gün gibi ortadadır. Bunun nesini anlamıyorsunuz yahu. Bir şehittir tutturmuş gidiyorsunuz. Önlem alınmadan o bölgeye hedef gibi götürenleri şehadet lafı görmezden gelmenize sebep oluyor. Allah kahretsin sizi angutlar. Evlat sahibi olanlar ve aklını onurunu satmamış olanlar beni anlayacaktır. Benim şehit demeyişime ya da alenen hedef olarak götürülmesine işaret etmek için telef oldu kelimesine takılanlar, gerçek vatansever değildir. Bunu iyi anlayın. Böyle angutlar için pırıl pırıl bir çocuk öldü evet telef oldu. Hâlâ da o tedbirsizliği örtmek için şehadeti üzerinden edebiyat paralayıp hem kendilerini koruyor hem de prim yapıyorlar. Siz de buna çanak tuttuyorsunuz. Gerçek sahiplenme, gerçek değer verme bu değildir. O çocuğun hakkını aramaktır.
Neyi işaret ettiğimi angılayamayanlar için tekrar ediyorum;
Çocuğu pkklıların bulunduğu bölgeye hiçbir koruma sağlanmadan, dımdızlak götürdükleri için telef oldu dedim.
Seni tehlikeli bir alana, zarar göreceğin yüzde bir milyon ihtimal olan alana dımdızlak götürürlerse ne olursun?
Şehadet payesini vermek ne benim ne de sizin gibi kıçı kırıklara kalmamıştır. Haddini bilmez kendini müslüman sanan insanımsı dolu ortalık.
Dediğim gibi, evlat senin olursa anlarsınız. Şehit denilince evlat acısı diniyor mu, hedef gibi götürülüşü kanına dokunuyor mu öğrenirsin. Ahlak konusunda ahkâm kesmek için de öncelikle haddini bilmek gerekir.
Çocuk önlem alınmadan o bölgeye götürülürse öldürüleceği gün gibi ortadadır. Bunun nesini anlamıyorsunuz yahu. Bir şehittir tutturmuş gidiyorsunuz. Önlem alınmadan o bölgeye hedef gibi götürenleri şehadet lafı görmezden gelmenize sebep oluyor. Allah kahretsin sizi angutlar. Evlat sahibi olanlar ve aklını onurunu satmamış olanlar beni anlayacaktır. Benim şehit demeyişime ya da alenen hedef olarak götürülmesine işaret etmek için telef oldu kelimesine takılanlar, gerçek vatansever değildir. Bunu iyi anlayın. Böyle angutlar için pırıl pırıl bir çocuk öldü evet telef oldu. Hâlâ da o tedbirsizliği örtmek için şehadeti üzerinden edebiyat paralayıp hem kendilerini koruyor hem de prim yapıyorlar. Siz de buna çanak tuttuyorsunuz. Gerçek sahiplenme, gerçek değer verme bu değildir. O çocuğun hakkını aramaktır.
Neyi işaret ettiğimi angılayamayanlar için tekrar ediyorum;
Çocuğu pkklıların bulunduğu bölgeye hiçbir koruma sağlanmadan, dımdızlak götürdükleri için telef oldu dedim.
Seni tehlikeli bir alana, zarar göreceğin yüzde bir milyon ihtimal olan alana dımdızlak götürürlerse ne olursun?
Şehadet payesini vermek ne benim ne de sizin gibi kıçı kırıklara kalmamıştır. Haddini bilmez kendini müslüman sanan insanımsı dolu ortalık.
Dediğim gibi, evlat senin olursa anlarsınız. Şehit denilince evlat acısı diniyor mu, hedef gibi götürülüşü kanına dokunuyor mu öğrenirsin. Ahlak konusunda ahkâm kesmek için de öncelikle haddini bilmek gerekir.
doğum günüymüş. sanırım ikizler. neyse doğum günü kutlu olsun.
thelma, nice güzel yıllara. dünya gönlünce dönsün.
doğum gününü en içten dileklerimle kutladığım hanımefendi.
(bkz: ne güzel şeysin sen hep yaşın 19)
(bkz: ne güzel şeysin sen hep yaşın 19)
geleceğimi kurtaran yazar. bir de gözümüz açıkken sağlam bir yere gelin vereydik hayırlısıyla.
http://www.uludagsozluk.com/e/41856376/
http://www.uludagsozluk.com/e/41856376/
görsel
Son zamanlarda aynen böyle.
Son zamanlarda aynen böyle.
Barbaros şansal yüzünden ağır kavgalıyız
Değer mi be bu süs köpeği kaniş görünümlü herif için beni üzmeye.
Değer mi be bu süs köpeği kaniş görünümlü herif için beni üzmeye.
(#42844145) teyzemizin götüne tekmeyi vurmuşlar sinirler gergin fazla yaklaşmayın.
Adam sözlük hesabını bulduysa demek ki.
Vallai erkekler olarak can güvenliğimiz yok.
Vallai erkekler olarak can güvenliğimiz yok.
selam güzel kadın! nice oldu hal hatır sormayalı. bir uğrayayım da teflon abimle sana selam çakayım dedim, bir de baktım ki sol kanattasın. ne mutlu! arsızın, edepsizin, hadsiz ve terbiyesizin en önde bayrak salladığı bugünlerde, seni ilk tanıdığım günleri hatırlıyorum; ne kadar genç, ne kadar az idi tecrübem. aradan geçen 10 yıldan sonra, yolunun yarısını yürümeyi henüz geçmiş, dünyası dışındaki dünyalar ile haşır neşir olmuş bir de gencecik bir kız yetiştirmiş buldum kendimi. o zamanlar arsızi yüzsüz, edepsiz, hadsiz ve terbiyesiz bayrak sallayamıyordu henüz. onlara karşı sayımız bir hayli fazlaydı, epeyce korku da salıyorduk sanki. biz kalabalıkken çok daha güzeldik. ayrı kalınca ışıltımız azalıyor sanki.
velhasıl, ne diyecektim ben? hah! güzelliğin ve ışığın ile var ol, daim ol.
öpüyorum seni.
teflon abiciğe selam. sıkıyorsa tavlada karşıma çıksın!
velhasıl, ne diyecektim ben? hah! güzelliğin ve ışığın ile var ol, daim ol.
öpüyorum seni.
teflon abiciğe selam. sıkıyorsa tavlada karşıma çıksın!
ablalar günü kutlu olasıca yazar.
(bkz: #42844254) he çocuğum herkesin annesi aynı değil şükür ki.
Ne biçim edepsiz velet yetiştirmiş, evladım var diye sevinir anası babası.
Ne biçim edepsiz velet yetiştirmiş, evladım var diye sevinir anası babası.
(bkz: #42844258)
Epeydir nickaltıma bakmamıştım, herkesi kendi anası gibi sananlar çökmüş.
Epeydir nickaltıma bakmamıştım, herkesi kendi anası gibi sananlar çökmüş.
doğum gününü geç kutlayıp utancımdan itin kıçına girmeme neden olan yazar. nice yıllara hocam . 19.6 da doğmuştu ah ben ah !..
iyi ki doğdun hocam, sağlıklı ve uzun yaşa. mutlu mutlu hem de !
açık ara sözlüğün en tatlı kadını. iyi yazmalar dilerim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar