bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- elimde goruntuleriniz var2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur5
- küfreden kız iticiliği8
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ismet gurbuz 202418
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- yazarlara gelen son mesaj4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- beyaz otomobil satın almak15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
Çizgisini ve kalitesini yıllardır koruyan bir yazar.
(#41691277) şehit olmuş biri için telef oldu ifadesi kullanılamaz, belki onu kast etmediniz ama yanlışınızı kabul edin.
Çocuk önlem alınmadan o bölgeye götürüldü. Yahu bu gerçeği algılamanız bu kadar zor ise sizin gibiler ölsün artık.
Çocuk önlem alınmadan o bölgeye götürülürse öldürüleceği gün gibi ortadadır. Bunun nesini anlamıyorsunuz yahu. Bir şehittir tutturmuş gidiyorsunuz. Önlem alınmadan o bölgeye hedef gibi götürenleri şehadet lafı görmezden gelmenize sebep oluyor. Allah kahretsin sizi angutlar. Evlat sahibi olanlar ve aklını onurunu satmamış olanlar beni anlayacaktır. Benim şehit demeyişime ya da alenen hedef olarak götürülmesine işaret etmek için telef oldu kelimesine takılanlar, gerçek vatansever değildir. Bunu iyi anlayın. Böyle angutlar için pırıl pırıl bir çocuk öldü evet telef oldu. Hâlâ da o tedbirsizliği örtmek için şehadeti üzerinden edebiyat paralayıp hem kendilerini koruyor hem de prim yapıyorlar. Siz de buna çanak tuttuyorsunuz. Gerçek sahiplenme, gerçek değer verme bu değildir. O çocuğun hakkını aramaktır.
Neyi işaret ettiğimi angılayamayanlar için tekrar ediyorum;
Çocuğu pkklıların bulunduğu bölgeye hiçbir koruma sağlanmadan, dımdızlak götürdükleri için telef oldu dedim.
Seni tehlikeli bir alana, zarar göreceğin yüzde bir milyon ihtimal olan alana dımdızlak götürürlerse ne olursun?
Şehadet payesini vermek ne benim ne de sizin gibi kıçı kırıklara kalmamıştır. Haddini bilmez kendini müslüman sanan insanımsı dolu ortalık.
Dediğim gibi, evlat senin olursa anlarsınız. Şehit denilince evlat acısı diniyor mu, hedef gibi götürülüşü kanına dokunuyor mu öğrenirsin. Ahlak konusunda ahkâm kesmek için de öncelikle haddini bilmek gerekir.
Çocuk önlem alınmadan o bölgeye götürülürse öldürüleceği gün gibi ortadadır. Bunun nesini anlamıyorsunuz yahu. Bir şehittir tutturmuş gidiyorsunuz. Önlem alınmadan o bölgeye hedef gibi götürenleri şehadet lafı görmezden gelmenize sebep oluyor. Allah kahretsin sizi angutlar. Evlat sahibi olanlar ve aklını onurunu satmamış olanlar beni anlayacaktır. Benim şehit demeyişime ya da alenen hedef olarak götürülmesine işaret etmek için telef oldu kelimesine takılanlar, gerçek vatansever değildir. Bunu iyi anlayın. Böyle angutlar için pırıl pırıl bir çocuk öldü evet telef oldu. Hâlâ da o tedbirsizliği örtmek için şehadeti üzerinden edebiyat paralayıp hem kendilerini koruyor hem de prim yapıyorlar. Siz de buna çanak tuttuyorsunuz. Gerçek sahiplenme, gerçek değer verme bu değildir. O çocuğun hakkını aramaktır.
Neyi işaret ettiğimi angılayamayanlar için tekrar ediyorum;
Çocuğu pkklıların bulunduğu bölgeye hiçbir koruma sağlanmadan, dımdızlak götürdükleri için telef oldu dedim.
Seni tehlikeli bir alana, zarar göreceğin yüzde bir milyon ihtimal olan alana dımdızlak götürürlerse ne olursun?
Şehadet payesini vermek ne benim ne de sizin gibi kıçı kırıklara kalmamıştır. Haddini bilmez kendini müslüman sanan insanımsı dolu ortalık.
Dediğim gibi, evlat senin olursa anlarsınız. Şehit denilince evlat acısı diniyor mu, hedef gibi götürülüşü kanına dokunuyor mu öğrenirsin. Ahlak konusunda ahkâm kesmek için de öncelikle haddini bilmek gerekir.
doğum günüymüş. sanırım ikizler. neyse doğum günü kutlu olsun.
thelma, nice güzel yıllara. dünya gönlünce dönsün.
doğum gününü en içten dileklerimle kutladığım hanımefendi.
(bkz: ne güzel şeysin sen hep yaşın 19)
(bkz: ne güzel şeysin sen hep yaşın 19)
geleceğimi kurtaran yazar. bir de gözümüz açıkken sağlam bir yere gelin vereydik hayırlısıyla.
http://www.uludagsozluk.com/e/41856376/
http://www.uludagsozluk.com/e/41856376/
görsel
Son zamanlarda aynen böyle.
Son zamanlarda aynen böyle.
Barbaros şansal yüzünden ağır kavgalıyız
Değer mi be bu süs köpeği kaniş görünümlü herif için beni üzmeye.
Değer mi be bu süs köpeği kaniş görünümlü herif için beni üzmeye.
(#42844145) teyzemizin götüne tekmeyi vurmuşlar sinirler gergin fazla yaklaşmayın.
Adam sözlük hesabını bulduysa demek ki.
Vallai erkekler olarak can güvenliğimiz yok.
Vallai erkekler olarak can güvenliğimiz yok.
selam güzel kadın! nice oldu hal hatır sormayalı. bir uğrayayım da teflon abimle sana selam çakayım dedim, bir de baktım ki sol kanattasın. ne mutlu! arsızın, edepsizin, hadsiz ve terbiyesizin en önde bayrak salladığı bugünlerde, seni ilk tanıdığım günleri hatırlıyorum; ne kadar genç, ne kadar az idi tecrübem. aradan geçen 10 yıldan sonra, yolunun yarısını yürümeyi henüz geçmiş, dünyası dışındaki dünyalar ile haşır neşir olmuş bir de gencecik bir kız yetiştirmiş buldum kendimi. o zamanlar arsızi yüzsüz, edepsiz, hadsiz ve terbiyesiz bayrak sallayamıyordu henüz. onlara karşı sayımız bir hayli fazlaydı, epeyce korku da salıyorduk sanki. biz kalabalıkken çok daha güzeldik. ayrı kalınca ışıltımız azalıyor sanki.
velhasıl, ne diyecektim ben? hah! güzelliğin ve ışığın ile var ol, daim ol.
öpüyorum seni.
teflon abiciğe selam. sıkıyorsa tavlada karşıma çıksın!
velhasıl, ne diyecektim ben? hah! güzelliğin ve ışığın ile var ol, daim ol.
öpüyorum seni.
teflon abiciğe selam. sıkıyorsa tavlada karşıma çıksın!
ablalar günü kutlu olasıca yazar.
(bkz: #42844254) he çocuğum herkesin annesi aynı değil şükür ki.
Ne biçim edepsiz velet yetiştirmiş, evladım var diye sevinir anası babası.
Ne biçim edepsiz velet yetiştirmiş, evladım var diye sevinir anası babası.
(bkz: #42844258)
Epeydir nickaltıma bakmamıştım, herkesi kendi anası gibi sananlar çökmüş.
Epeydir nickaltıma bakmamıştım, herkesi kendi anası gibi sananlar çökmüş.
doğum gününü geç kutlayıp utancımdan itin kıçına girmeme neden olan yazar. nice yıllara hocam . 19.6 da doğmuştu ah ben ah !..
iyi ki doğdun hocam, sağlıklı ve uzun yaşa. mutlu mutlu hem de !
açık ara sözlüğün en tatlı kadını. iyi yazmalar dilerim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar