bugün
- guyana4
- cezayir2
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- dünya5
- velvet13
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- özbekistan3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- nato zirvesi3
- fransa2
- türk moğol kardeştir3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- portekiz3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ahududu2
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- futbol13
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- coğrafya2
- aşk her şeyi affeder mi4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kemal kılıçdaroğlu18
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- anın görüntüsü18
bence kesinlikle bir fringe değil. ama benziyor diye başladım bir kere. izleyecek olanlara tavsiye edilebilecek bir şey varsa o da kesinlikle diziyi daha önceden izlemiş bir arkadaşınızla izlemeyin. anlamsız oluyor cidden.
the event dizisini tek kelimeyle tanımlamam gerekse bu kelime ''aşure'' olurdu. prison break gibi ters köşeye yatırmalar, lost gibi akıl zorlayan senaryolar, heroes, the 4400 dizileri gibi doğaüstü güçleri olan insanlar, v'deki gibi uzaylı yaratıklar, fbi dizilerindeki gibi aksiyonlar... vs her şey tek bir dizide birleştirilmiş.
ya şu amerikalıları anlamıyorum! onlar gitsin csi new york falan izlesin amk. bok var sanki o dizide? bizde nasıl arka sokaklar, adanalı gibi diziler tutuyorsa; bu amerikalılarda da aynı mantalite var. ulan bari bu dizileri bize verin, biz de size adanalı'yı verelim hahah.
çok güzel bir dizi. lost'tan sonra tutunduğum dallardan biridir yani o derece. aradan sonra baya sağlam bir giriş yaptılar ya hadi hayırlısı. yalnız o vicky roberts karakteri!!!! uffff bacım sen nesin ya? facebook hesabın olayım dürt beni anam!!
taylor cole
ya şu amerikalıları anlamıyorum! onlar gitsin csi new york falan izlesin amk. bok var sanki o dizide? bizde nasıl arka sokaklar, adanalı gibi diziler tutuyorsa; bu amerikalılarda da aynı mantalite var. ulan bari bu dizileri bize verin, biz de size adanalı'yı verelim hahah.
çok güzel bir dizi. lost'tan sonra tutunduğum dallardan biridir yani o derece. aradan sonra baya sağlam bir giriş yaptılar ya hadi hayırlısı. yalnız o vicky roberts karakteri!!!! uffff bacım sen nesin ya? facebook hesabın olayım dürt beni anam!!
taylor cole
13 bölümde bu kadar boka saran başka bir dizi izlemedim ben. binbir gece bile şöyle bi 15-16 bölüm sıkmadan izletmiştir diye tahmin ediyorum. zaman kaybı.
16. bölümle heyecanı doruğa ulaştıran dizidir. bu diziyi iptal ederlerse harbiden yazık olur.
14-15 ve 16.bölümleriyle 2.sezon anlaşmasını hakettiğini göstermiştir.zira bence bunun için büyük bir çaba gösterilmiş.çok iyi gidiyor.umarım tez zamanda anlaşma haberini duyarız.böyle dizilere ihtiyacımız var.bıktık doktor dizilerinden.ey amerikan halkı uyan.uyan da reytingini artır şu dizinin.
--spoiler--
16. bölümle oldukça iyi götürmekte olan dizi. yanlış anlamadıysam tepedeki yaşlı herif farklı bir ırktan ve kendisini sentinellerden* biri olarak betimliyor. gelecek olan uzaylı istilasına karşın bu abi dünyalılara yardım edecek bir şekilde ki, sean'ın da sanırım bir başka sentinel olabileceğinden şüpheli. zira adam yazgı taşında ne müdahale yaparsa yapsın sean yoluna devam etmekte ki adamın sean hakkındaki yorumundan benim çıkarabildiğim bu.
bu arada başkanın gözlüklü yardımcısı ve karısı dna testinden oldukça rahatsız olmuş durumda, ancak karısını yem olarak atmış olabilir senaristler kapanışı kadının üzerinde yoğunlaştırarak.
--spoiler--
16. bölümle oldukça iyi götürmekte olan dizi. yanlış anlamadıysam tepedeki yaşlı herif farklı bir ırktan ve kendisini sentinellerden* biri olarak betimliyor. gelecek olan uzaylı istilasına karşın bu abi dünyalılara yardım edecek bir şekilde ki, sean'ın da sanırım bir başka sentinel olabileceğinden şüpheli. zira adam yazgı taşında ne müdahale yaparsa yapsın sean yoluna devam etmekte ki adamın sean hakkındaki yorumundan benim çıkarabildiğim bu.
bu arada başkanın gözlüklü yardımcısı ve karısı dna testinden oldukça rahatsız olmuş durumda, ancak karısını yem olarak atmış olabilir senaristler kapanışı kadının üzerinde yoğunlaştırarak.
--spoiler--
s01e12'ye dair...
arkadaş* nasıl bir gözlüktür ki o, üst üste atılan 6-7 yumruğa rağmen fırlayıp gitmiyor. oha.
arkadaş* nasıl bir gözlüktür ki o, üst üste atılan 6-7 yumruğa rağmen fırlayıp gitmiyor. oha.
17. bölümü 18 nisan'da yayınlanacak dizi. bu da promosu;
https://www.youtube.com/watch?v=YmNBuEDPolE
https://www.youtube.com/watch?v=YmNBuEDPolE
ekşın ekşın satisfekşın!
s01e14
dizi bayağı toparladı. heycan aldı başını gidiyor. alienler bir araya gelecek mi? dünyalılar nası tepki verecekler? bu sonun başlangıcı mı? nhepsi ve daha fazlası az sonraaa!
s01e14
s01e14
dizi bayağı toparladı. heycan aldı başını gidiyor. alienler bir araya gelecek mi? dünyalılar nası tepki verecekler? bu sonun başlangıcı mı? nhepsi ve daha fazlası az sonraaa!
s01e14
s01e15
blöfü öğrenince iki otobüsü gözünü kırpmadan harcadı başkan. kısasa kısas dedi. yalnız oğlu kendini feda ederken, sophia'nın döktüğü iki damla gözyaşının bedeli çok ağır olacak, bana öyle geldi. sophia'nın hiç görmediğimiz yüzünü görmeye hazır olun!
s01e15
not: dizi bu kadar alev almışken, söndürmeye kalkmak haksızlık olacak. umarım devam eder.
blöfü öğrenince iki otobüsü gözünü kırpmadan harcadı başkan. kısasa kısas dedi. yalnız oğlu kendini feda ederken, sophia'nın döktüğü iki damla gözyaşının bedeli çok ağır olacak, bana öyle geldi. sophia'nın hiç görmediğimiz yüzünü görmeye hazır olun!
s01e15
not: dizi bu kadar alev almışken, söndürmeye kalkmak haksızlık olacak. umarım devam eder.
s01e16
böylesi kaçışların hastasıyız! savunma bakanlığından bütün takip ve kameralara rağmen tereyağından kıl çeker gibi gitti adam. inandırıcılığı az olsa da yaşattığı adrenalin bakımından, çok güzel hareketler bunlar!
simon ölürse üzülürüm doğrusu. harbiden çok emek verdi. ve büyük riskler aldı. sean, oğlum senin resmen içinde bir canavar yatıyormuş. nasıl bir işkencecisin sen. sayid yanında masum kalır valla.
sophia... her şeye daha yeni başlıyor.
s01e16
böylesi kaçışların hastasıyız! savunma bakanlığından bütün takip ve kameralara rağmen tereyağından kıl çeker gibi gitti adam. inandırıcılığı az olsa da yaşattığı adrenalin bakımından, çok güzel hareketler bunlar!
simon ölürse üzülürüm doğrusu. harbiden çok emek verdi. ve büyük riskler aldı. sean, oğlum senin resmen içinde bir canavar yatıyormuş. nasıl bir işkencecisin sen. sayid yanında masum kalır valla.
sophia... her şeye daha yeni başlıyor.
s01e16
16 bölümünü çok büyük üzüntüyle 2 günde bitiriverdim. olayı kavrayabilmem, aralardaki bağları kurabilmem 10 bölüm falan sürdü, bu biraz da benim salaklığımdan olabilir.
ama hala anlayamadığım şeyler çok, mesela o yaşlı adam, dempsey kimdir necidir hiç bilmiyorum. bu konuda çok pis teorilerim var ama bence hiç ummadığım bir şey çıkacak.
ama hala anlayamadığım şeyler çok, mesela o yaşlı adam, dempsey kimdir necidir hiç bilmiyorum. bu konuda çok pis teorilerim var ama bence hiç ummadığım bir şey çıkacak.
s01e17
--spoiler--
gelecek sezon anlaşmasını kapar mı kapmaz mı tartışmaları sürerken gerçekten tatmin edici bir bölümle izleyenlere heyecan ve gelecek adına umut verdi.amerika ve sophia'nın haklı arasındaki savaş resmen başladı.sophia başkanı öldürüp,başkan yardımcısını başkan yapmaya ikna etti.sophia kendi ırkından olanları dünyaya getirmeye çalışacak ve dünyada onlar için yer açacak.dolayısıyla birçok insan ölecek.leila uzaylıların arasından kurtulmaya çalıştı ama başaramadı.dempsey kendini öldürdü ve sophia'yı durdurabilecek
tek kişinin sean olduğunu söyledi.uzaylılar saklı olan silahı bulmaya çalıştılar.merakla bir sonraki bölümü bekliyorum.
--spoiler--
s01e17
--spoiler--
gelecek sezon anlaşmasını kapar mı kapmaz mı tartışmaları sürerken gerçekten tatmin edici bir bölümle izleyenlere heyecan ve gelecek adına umut verdi.amerika ve sophia'nın haklı arasındaki savaş resmen başladı.sophia başkanı öldürüp,başkan yardımcısını başkan yapmaya ikna etti.sophia kendi ırkından olanları dünyaya getirmeye çalışacak ve dünyada onlar için yer açacak.dolayısıyla birçok insan ölecek.leila uzaylıların arasından kurtulmaya çalıştı ama başaramadı.dempsey kendini öldürdü ve sophia'yı durdurabilecek
tek kişinin sean olduğunu söyledi.uzaylılar saklı olan silahı bulmaya çalıştılar.merakla bir sonraki bölümü bekliyorum.
--spoiler--
s01e17
3x17
--spoiler--
oha o odada kamera yok mu, beyazsarayın her köşesinin deli gibi izleniyor olması lazım. yapmayın oğlum böyle basit amatörlükler.
--spoiler--
3x17
not: o 3'ler 1 olacak. arada dizilerin paralel evrenleri arasında git-geller yaşıyorum. (bkz: fringe)
--spoiler--
oha o odada kamera yok mu, beyazsarayın her köşesinin deli gibi izleniyor olması lazım. yapmayın oğlum böyle basit amatörlükler.
--spoiler--
3x17
not: o 3'ler 1 olacak. arada dizilerin paralel evrenleri arasında git-geller yaşıyorum. (bkz: fringe)
s01e18
--spoiler--
sophia'nın bahsettiği süper silahın çıka çıka ispanyol gribi çıktığı dizi. amına koyim biz de yenilikçi bir şeyler bekliyoruz burada.
--spoiler--
--spoiler--
sophia'nın bahsettiği süper silahın çıka çıka ispanyol gribi çıktığı dizi. amına koyim biz de yenilikçi bir şeyler bekliyoruz burada.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar