bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- uludağ sözlüğün ınstagrama dönmesi5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- beyaz otomobil satın almak9
- nervio'nun memleketi3
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- haksızsam haksızsın deyin2
- iş kadını yazarlar2
- paris te son tango5
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- park etmek sanatı4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sol tarafın inzal olması3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- kız ismet2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- karaağaç ev fiyatları2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- spor sonrası pazularını öpmek2
- cuckold erkek5
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
anne hathaway yüzünden izlediğim rezalet filmdir.
şayet bu hatun bu denli güzel olmasa tahamül bile edemeyeceğim defalarca geri dönmemek üzere zaplayacağım çok yer oldu.
şimdi konusu nedir? gerçekçidir değilmi? hatunun biri iş yapmak kariyer yapmak istemektedir. bu asistanlık işini bir kaç sene kıvırıp oradan alacağı tavsiye mektupları ile şaha kalkmayı planlamaktadır, patronu da tam bir nazi dir. buraya kadar mümkün, peki, eyvallah...
gerçekçi konu seçilmişse gerçekçi biçimde ilerlemesi gerekir değilmi?
ama işte öyle olmuyor.
2 büyük epic fail , 15 kadarda küçük failcikler var.
1) o eva braun çakması patron miami den evine dönmek için asistanını arıyor, asistan da elinden gelen herşeyi yapıyor, her türlü hava yolu şirketini arıyor vede fırtına nedeni ile o gün oradan ayrılmanın imkansız olduğu yanıtını alıyor, "benim patronum çok ünlü bir modacı bla bla" diyor ve yanıt tabikide aynı. ve de patron kalkıp asistanı azarlıyor... koskocaman bsg diyorum bu duruma. lan orda değil kıytırık bir modacı ki kıytırık diyorum çünkü en kral modacı bile dünyanın en güçlüleri en zenginleri arasında değildir- ki olsa ne yazar? ne yapacak? tanrıyı arayıp patronuna özel olarak fırtınayımı durduracak? sen değil o adada dünyanın en zengin ve güçlü adamı da olsa fırtına dolayısı ile o gece ordan uçak kalkmaz hacı! anladınmı? ha işte gerçekçilikten uzaklaştığı yer ilk olarak burasıdır. öylesine zeki bir kadın kalkıpta fırtına gibi kontrol edilemeyen şeyler yüzünden başkasına fırça çekmez.
2) harry potter ın çıkmamış kitabını sen babayı alıp o şımarık ikizlerine okutturursun. kolaymı lan o? harry potter 100lerce milyon dolarlık iştir. sen değil o ismini kullanarak almaya çalışmak, yazarın önüne domalsan bile elini süremezsin çıkmamış metne.
tesadüfen ele geçirdi gerçi asistan, orasıda ayrı bir saçmalık. eleman sırf kızla 2 dk konuştu diye öyle "arkadaştan rica ettim o da kapağını hazırlıyormuş zaten" lan izleyen saftirik gençleri kandırabilirsinizde öyle çıkmamış hele ki o denli paralı bir kitaba önceden ulaşmak tam manası ile "imkansız" dır.
ama saçma filmde öyle bir anlatım var ki eva braun , harry potter ın çıkmamış kitabı yanında orjinal mona lisa yı ve de sistine şapelindeki resimleri duvardan kazımasını istese olacakmış gibi vermişler.
2/10 diyoruz. vuruyoruz kırbacı ,vuruyoruz kırbacı...
şayet bu hatun bu denli güzel olmasa tahamül bile edemeyeceğim defalarca geri dönmemek üzere zaplayacağım çok yer oldu.
şimdi konusu nedir? gerçekçidir değilmi? hatunun biri iş yapmak kariyer yapmak istemektedir. bu asistanlık işini bir kaç sene kıvırıp oradan alacağı tavsiye mektupları ile şaha kalkmayı planlamaktadır, patronu da tam bir nazi dir. buraya kadar mümkün, peki, eyvallah...
gerçekçi konu seçilmişse gerçekçi biçimde ilerlemesi gerekir değilmi?
ama işte öyle olmuyor.
2 büyük epic fail , 15 kadarda küçük failcikler var.
1) o eva braun çakması patron miami den evine dönmek için asistanını arıyor, asistan da elinden gelen herşeyi yapıyor, her türlü hava yolu şirketini arıyor vede fırtına nedeni ile o gün oradan ayrılmanın imkansız olduğu yanıtını alıyor, "benim patronum çok ünlü bir modacı bla bla" diyor ve yanıt tabikide aynı. ve de patron kalkıp asistanı azarlıyor... koskocaman bsg diyorum bu duruma. lan orda değil kıytırık bir modacı ki kıytırık diyorum çünkü en kral modacı bile dünyanın en güçlüleri en zenginleri arasında değildir- ki olsa ne yazar? ne yapacak? tanrıyı arayıp patronuna özel olarak fırtınayımı durduracak? sen değil o adada dünyanın en zengin ve güçlü adamı da olsa fırtına dolayısı ile o gece ordan uçak kalkmaz hacı! anladınmı? ha işte gerçekçilikten uzaklaştığı yer ilk olarak burasıdır. öylesine zeki bir kadın kalkıpta fırtına gibi kontrol edilemeyen şeyler yüzünden başkasına fırça çekmez.
2) harry potter ın çıkmamış kitabını sen babayı alıp o şımarık ikizlerine okutturursun. kolaymı lan o? harry potter 100lerce milyon dolarlık iştir. sen değil o ismini kullanarak almaya çalışmak, yazarın önüne domalsan bile elini süremezsin çıkmamış metne.
tesadüfen ele geçirdi gerçi asistan, orasıda ayrı bir saçmalık. eleman sırf kızla 2 dk konuştu diye öyle "arkadaştan rica ettim o da kapağını hazırlıyormuş zaten" lan izleyen saftirik gençleri kandırabilirsinizde öyle çıkmamış hele ki o denli paralı bir kitaba önceden ulaşmak tam manası ile "imkansız" dır.
ama saçma filmde öyle bir anlatım var ki eva braun , harry potter ın çıkmamış kitabı yanında orjinal mona lisa yı ve de sistine şapelindeki resimleri duvardan kazımasını istese olacakmış gibi vermişler.
2/10 diyoruz. vuruyoruz kırbacı ,vuruyoruz kırbacı...
2 yıldır kitaplığımda duran ve hala okumadıım kitap.
bayanların o görkemli kariyer hedeflerini yapmak istediklerinde neler kaçırdıklarını, ve sadece bir iş için kendi kişiliğini kaybetmek üzere olan anne'nin iş yaşamını anlatan hoş bir film.
müthiş bir christian metalcore grubudur.
https://www.youtube.com/w...nue=182&v=tC0SrW1U0BM
https://www.youtube.com/w...nue=182&v=tC0SrW1U0BM
hala müthiştir.
simon baker ve birbirinden şık kıyafetler dışında vasat olan film. Taş gibi christian dururken, tipsiz aşçıyı seçen gıcık andy'ye her seferinde sinir oluyorum.
Birçok moda tasarımcısı, kıyafetlerinin ve aksesuarlarının filmde kullanılmasına izin vermiştir. ve bu nedenle tarihteki en pahalı film haline gelmiştir.
iş hayatı ve moda üzerine keyifli bir film; bir kız filmi gibi görünse de herkesin izleyebileceği bir yapım. Tarzı itibariyle bana biraz Damages dizisini hatırlattı tabi çok fazla alakası yok ama komedisi gibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar