bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- içtim şarabı13
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- büstiyer2
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
- of çok sıkıcı olmanız2
leblebi gibi gol atan kolombiyalı. uyum sorunu da kalmamış gördüğüm kadarıyla. trabzonspor'un gol yükünü rahat çeker bu adam.
(bkz: adam iyi forvet beyler)
(bkz: adam iyi forvet beyler)
bu akşam aşka gelmiş, geçen sezonun acısını bursaspordan çıkarmış futbolcudur. kaliteli olduğunu düşünmeye başladım açıkçası.
süper kupa maçında en değerli oyuncu seçilmiştir bir de ödül almıştır.
süper kupa finalinde attığı 3 gole rağmen, gayet kalitesiz bulduğum forvet. bu yıl ligde 10 gol atsın helal olsun bu adama.
maçın başından itibaren ömer erdoğan ve ibrahim gibi adamlarla sertçe, çetince mücadele eden, tekniği ve bitiriciliği gayet iyi olan ( özellikle 2. gol harika ), kondisyonunu artıran, umut veren, umutun umudunu kıran kolombiyalı.
trabzonsporu boşu boşuna masrafa sokan oyuncu.
bugünü mü bekliyordun oğlum sen?
bugünü mü bekliyordun oğlum sen?
bursaspora güzel bir üçlük atmıştır.
15 ağustos 2010 ankaragücü trabzonspor maçında attığı 2 golle sezonu açmış futbolcu.
edit: kafa da iyiymiş hani, adamı ronald diye biriyle karıştırdık.
edit: kafa da iyiymiş hani, adamı ronald diye biriyle karıştırdık.
etkisiz ama balli bir futbolcu. nerede duracagini biliyor klisesi yaratilabilir hakkinda ama bence balli.
kolay golleri atan topçu. trabzonun kolay golleri atamama sorunu vardı, ilaç gibi geldi. hayırlı olsun.
(bkz: uyum sürecini atlatmak)
bu kadar bedava gol atan bir futbolcu daha yoktur. bursaspor ve ankaragücü maçında attığı beş golde bunun kanıtıdır.
adam gol kabızıydı şimdi gol ishali oldu.sıçıyor mütemadiyen efendim durduramıyoruz.
kolay gol atması doğal olan adam. zaten yoktan varetmek takımın pozisyona giremediğini gösteriyor. trabzon ve fener pozisyona girip atamayan takımlar. kolay gol atacak adam lazım.
ataklarda doğru yerde bulunmayı bilmek golcülüğün temel şartlarındandır. teofilo da bunu çok iyi yapıyor.
bu temel şartı bilmeyenler beleşçi bedavacı golcü der geçerler.
bu temel şartı bilmeyenler beleşçi bedavacı golcü der geçerler.
şimdi alakaya maydanoz diyebilirsiniz ama makukula'nın taşağı olamaz.. neden böyle bir şey söylediğimi anlatayım, su katılmamış bir laz arkadaş yanımda " bu uşak bu sene gol krali olur da" dedi de o yüzden..
iki tane laz daha tespit ettim lan..
iki tane laz daha tespit ettim lan..
trabzonspor'un geçen sezondan kalma en iyi transferi olduğunu 2010-2011 sezonunun ilk maçı olan ankaragücü maçında kanıtlamış harika futbolcu.. o değil de iyi bir takipçi olması beni en etkileyen özelliği..
yani arkadaş bir siki de beğenin. adam fırsatçı ise, beleş gol atıyosa(!) demek ki pozisyonu güzel takip ediyor güzel süzüyor. jardel diye bir forvet geçti bu topraklardan kaç defa çalıma girdi? forvet illa süpersonik çalımlarla orta sahadan alıp gelip gol mü atacak? hakan şükür boyunun avantajı ile kafa golleri attığı zaman beleşçi mi oluyordu yani.
adam forvet mi? evet
atıyor mu? evet
o zaman tarışmaya gerek olmayan futbolcudur.
atıyor mu? evet
o zaman tarışmaya gerek olmayan futbolcudur.
2 tane daha attı az önce. kolay gollerdi ama bunları atamayanlar da var*
15 ağustos 2010 ankaragücü trabzonspor maçında boş kaleye 2 tane gol atan futbolcu. yok efendim iyi yer tutuyormuş. ulan o pozisyonlarda başka nerede duracaktı zaten ? maçı izlemeden mi yorum yapıyorsunuz anlamıyorum ki. her iki golde de büyük paylar Gustavo Colman ve oyuna sonradan giren umut bulut'a aittir.
son iki maçtır gereğini yapan topçudur.
geçen seneye nazaran çok güçlendiğini görebiliyoruz. son maçın da moralini üstüne koymuş, belli.
olması gereken yerlerdeydi, olması gerekeni yaptı.
takımına 2 gol kazandırdı.
tebrik ederiz.
geldiği günden bu yana kendisini desteklemekteydim, yüzümü kara çıkarmadığı için teşekkür ederim.
eyvallah.
geçen seneye nazaran çok güçlendiğini görebiliyoruz. son maçın da moralini üstüne koymuş, belli.
olması gereken yerlerdeydi, olması gerekeni yaptı.
takımına 2 gol kazandırdı.
tebrik ederiz.
geldiği günden bu yana kendisini desteklemekteydim, yüzümü kara çıkarmadığı için teşekkür ederim.
eyvallah.
trabzon takımı en sonunda santraforunu bulmuştur.
fizik kalitesi sıfır, temposuz ağır bir adam. şenol boş kaleye gol atıyor diye bununla oynamaya devam ederse büyük hata yapar. dünkü maçta tempolu bir santrforla trabzon işi çok daha önce bitirirdi geçen yılki gücünden uzak ankaragücüne karşı. nitekim işi de umut bitirdi zaten oyuna girer girmez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar