bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor9
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler5
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey5
- demet evgar6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da3
- kes lan mal2
- dinleri masonlar kontrol ediyor2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- evde kaş bıyık alımı3
- daveigh chase3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- am okşama4
- venezuela3
- yazarların imza parfümleri14
- kadir mısıroğlu'nun soyu2
- türk kızı egosu6
- anın fotoğrafı3
- alan greenspan2
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- vajinizm3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- backrooms2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- güzel huylu kezo4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- tramer kaydı olan kız4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- kürt mimarisi2
- dünya11
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- pkk nasıl biter5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- milletin anasına küfretmek2
entry'ler (873)
Sponsorların arasında muhtemelen şu olurdu.
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
güiza'dır. Bilmesem dolmuş şoförü zannederim.
sen ordu komutanlarını içeri doldur, sonra da gerekirse savaşırız. iyi o da güzelmiş. Bir de bu "gerekirse savaşırız" lafı hiç olmamış.
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
konuşmalarında sürekli "abi" kelimesini kullanmalarıdır. bir de "hacı"lar var ki sormayın!
israil Türkiyeye muhtaçmıdır, önce bunu görmek gerek.
(bkz: küstüm oynamıyorum)
(bkz: küstüm oynamıyorum)
Kadıköy kutlamalarında ortalığın cehenneme döndüğü gündür.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Birkaç saat içinde kadıköyü karıştıran, darmadağın edenler bir gün içinde neler yapar düşünmek bile istemiyorum. Şüphe yok ki herşeyde olduğu gibi bunu da ellerine yüzlerine bulaştırırlardı.
ortamda hiç ses olmadığı vakit şarkı söyleyen küçük kız sesidir.
Parayı 30 cm yüksekten bırakan tiptir.
Halıyla saddeceyi ayırt edemeyen kişinin yorumudur.
yine bir işler döndüğünü hissediyorum. altında kalırsın umarım. evet sen.
"bazı insanlar şanslı doğar" işte bu da onlardan biridir.
"n" tane. çünkü herşeyin "n" tanesi caizdir.
Alternatif ulaşım yöntemleri mevcut iken, göz göre göre dolu vasıtaya binen kadındır. Bir de utanmadan gelir başınıza dikilirler.
Güzel bir açılış yapmış olimpiyattır. Aklıma takılan erdoğanın biz şöyle yaptık, bunu yaptık demesidir. E bu nasıl uluslarası yayın arkadaş? Olimpiyatı izleyen evropalı ne yapsın ki bunları?
0.facebook yardımıyla;
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
Benim kardeş deyip sahip çıktıklarım beni arkamdan vuracaksa, kahrolsun kardeşlik demektir.
fıkralara konu olacaktır.
şile de hissedilmiştir.