bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması18
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var3
- utanmadan şort giyen erkek7
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ashley dont look at him look at me2
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- küfreden kız iticiliği8
- ismet gurbuz 202418
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- evlenmek için gereken minimum para4
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- lionel messi4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- yazarlara gelen son mesaj4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bugün de meme atan olmaması13
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi7
entry'ler (873)
Sponsorların arasında muhtemelen şu olurdu.
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
güiza'dır. Bilmesem dolmuş şoförü zannederim.
sen ordu komutanlarını içeri doldur, sonra da gerekirse savaşırız. iyi o da güzelmiş. Bir de bu "gerekirse savaşırız" lafı hiç olmamış.
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
konuşmalarında sürekli "abi" kelimesini kullanmalarıdır. bir de "hacı"lar var ki sormayın!
israil Türkiyeye muhtaçmıdır, önce bunu görmek gerek.
(bkz: küstüm oynamıyorum)
(bkz: küstüm oynamıyorum)
Kadıköy kutlamalarında ortalığın cehenneme döndüğü gündür.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Birkaç saat içinde kadıköyü karıştıran, darmadağın edenler bir gün içinde neler yapar düşünmek bile istemiyorum. Şüphe yok ki herşeyde olduğu gibi bunu da ellerine yüzlerine bulaştırırlardı.
ortamda hiç ses olmadığı vakit şarkı söyleyen küçük kız sesidir.
Parayı 30 cm yüksekten bırakan tiptir.
Halıyla saddeceyi ayırt edemeyen kişinin yorumudur.
yine bir işler döndüğünü hissediyorum. altında kalırsın umarım. evet sen.
"bazı insanlar şanslı doğar" işte bu da onlardan biridir.
"n" tane. çünkü herşeyin "n" tanesi caizdir.
Alternatif ulaşım yöntemleri mevcut iken, göz göre göre dolu vasıtaya binen kadındır. Bir de utanmadan gelir başınıza dikilirler.
Güzel bir açılış yapmış olimpiyattır. Aklıma takılan erdoğanın biz şöyle yaptık, bunu yaptık demesidir. E bu nasıl uluslarası yayın arkadaş? Olimpiyatı izleyen evropalı ne yapsın ki bunları?
0.facebook yardımıyla;
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
Benim kardeş deyip sahip çıktıklarım beni arkamdan vuracaksa, kahrolsun kardeşlik demektir.
fıkralara konu olacaktır.
şile de hissedilmiştir.