bugün
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması14
- kadir inanır14
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- anın görüntüsü17
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- fransa3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- the saturdays2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bulla dava açmak3
- izmir de cami var mı2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- egay bey birader2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
entry'ler (873)
Sponsorların arasında muhtemelen şu olurdu.
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
güiza'dır. Bilmesem dolmuş şoförü zannederim.
sen ordu komutanlarını içeri doldur, sonra da gerekirse savaşırız. iyi o da güzelmiş. Bir de bu "gerekirse savaşırız" lafı hiç olmamış.
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
konuşmalarında sürekli "abi" kelimesini kullanmalarıdır. bir de "hacı"lar var ki sormayın!
israil Türkiyeye muhtaçmıdır, önce bunu görmek gerek.
(bkz: küstüm oynamıyorum)
(bkz: küstüm oynamıyorum)
Kadıköy kutlamalarında ortalığın cehenneme döndüğü gündür.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Birkaç saat içinde kadıköyü karıştıran, darmadağın edenler bir gün içinde neler yapar düşünmek bile istemiyorum. Şüphe yok ki herşeyde olduğu gibi bunu da ellerine yüzlerine bulaştırırlardı.
ortamda hiç ses olmadığı vakit şarkı söyleyen küçük kız sesidir.
Parayı 30 cm yüksekten bırakan tiptir.
Halıyla saddeceyi ayırt edemeyen kişinin yorumudur.
yine bir işler döndüğünü hissediyorum. altında kalırsın umarım. evet sen.
"bazı insanlar şanslı doğar" işte bu da onlardan biridir.
"n" tane. çünkü herşeyin "n" tanesi caizdir.
Alternatif ulaşım yöntemleri mevcut iken, göz göre göre dolu vasıtaya binen kadındır. Bir de utanmadan gelir başınıza dikilirler.
Güzel bir açılış yapmış olimpiyattır. Aklıma takılan erdoğanın biz şöyle yaptık, bunu yaptık demesidir. E bu nasıl uluslarası yayın arkadaş? Olimpiyatı izleyen evropalı ne yapsın ki bunları?
0.facebook yardımıyla;
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
Benim kardeş deyip sahip çıktıklarım beni arkamdan vuracaksa, kahrolsun kardeşlik demektir.
fıkralara konu olacaktır.
şile de hissedilmiştir.