bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu11
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması3
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak2
- allah5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- arda güler2
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- en son ne aldınız2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- düşün ki o bunu okuyor16
entry'ler (873)
Sponsorların arasında muhtemelen şu olurdu.
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
güiza'dır. Bilmesem dolmuş şoförü zannederim.
sen ordu komutanlarını içeri doldur, sonra da gerekirse savaşırız. iyi o da güzelmiş. Bir de bu "gerekirse savaşırız" lafı hiç olmamış.
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
konuşmalarında sürekli "abi" kelimesini kullanmalarıdır. bir de "hacı"lar var ki sormayın!
israil Türkiyeye muhtaçmıdır, önce bunu görmek gerek.
(bkz: küstüm oynamıyorum)
(bkz: küstüm oynamıyorum)
Kadıköy kutlamalarında ortalığın cehenneme döndüğü gündür.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Birkaç saat içinde kadıköyü karıştıran, darmadağın edenler bir gün içinde neler yapar düşünmek bile istemiyorum. Şüphe yok ki herşeyde olduğu gibi bunu da ellerine yüzlerine bulaştırırlardı.
ortamda hiç ses olmadığı vakit şarkı söyleyen küçük kız sesidir.
Parayı 30 cm yüksekten bırakan tiptir.
Halıyla saddeceyi ayırt edemeyen kişinin yorumudur.
yine bir işler döndüğünü hissediyorum. altında kalırsın umarım. evet sen.
"bazı insanlar şanslı doğar" işte bu da onlardan biridir.
"n" tane. çünkü herşeyin "n" tanesi caizdir.
Alternatif ulaşım yöntemleri mevcut iken, göz göre göre dolu vasıtaya binen kadındır. Bir de utanmadan gelir başınıza dikilirler.
Güzel bir açılış yapmış olimpiyattır. Aklıma takılan erdoğanın biz şöyle yaptık, bunu yaptık demesidir. E bu nasıl uluslarası yayın arkadaş? Olimpiyatı izleyen evropalı ne yapsın ki bunları?
0.facebook yardımıyla;
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
Benim kardeş deyip sahip çıktıklarım beni arkamdan vuracaksa, kahrolsun kardeşlik demektir.
fıkralara konu olacaktır.
şile de hissedilmiştir.