bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ibadet2
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- dil3
- berhan şimşek2
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- egay sucukcu8
- guyana4
- fas6
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
entry'ler (873)
Sponsorların arasında muhtemelen şu olurdu.
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
"Şahi topları. Vurun, inlesin."
güiza'dır. Bilmesem dolmuş şoförü zannederim.
sen ordu komutanlarını içeri doldur, sonra da gerekirse savaşırız. iyi o da güzelmiş. Bir de bu "gerekirse savaşırız" lafı hiç olmamış.
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
+Eee şey... olmadı savaşırız ne yapalım yani?
konuşmalarında sürekli "abi" kelimesini kullanmalarıdır. bir de "hacı"lar var ki sormayın!
israil Türkiyeye muhtaçmıdır, önce bunu görmek gerek.
(bkz: küstüm oynamıyorum)
(bkz: küstüm oynamıyorum)
Kadıköy kutlamalarında ortalığın cehenneme döndüğü gündür.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Onlarca durağın camı indirilmiş.
Kamuya ve belediyeye ait binalar tahrip edilmiş.
Polisin kurduğu barikatlar denize atılmış. Ben gittiğimde deniz polisi bunları denizden çıkarmakla meşguldu. Yerdeki cam kırıklarından dolayı otobüsleri kullanan insanlar yaralanıyordu hala.
Bankamatiklere molotof atılmış.
Bazı vatandaşları tutup denize atmışlar.
Atatürk büstünü aydınlatan projektörler paramparça.
Yerde ise apo ve dtp bayrağı gördüm. Şöyle kuvvetlice tükürdüm üzerine.
Polis ise bunlara gaz bombası atmış. Bu kadar mı? insan hakları insanlar içindir. Miting'e molotofla, taşlarla , sopalarla gelindiği nerede görülmüş? Bu insanların beceriksizliği malum, kendilerine yetiyorlardı ancak artık bize de zarar veriyorlar. Çok isterdim kadıköyde bunlara iyi bir meydan dayağı atılsaydı şöyle en temizinden. Tepede uçan helikopterden de çekselerdi de bizde isleyebilseydik.
Eklemek istediğim birşey daha var. Kadıköyü bilenler bilir. iskele, duraklar ve büfeler yanyanadır. Haydarbaşa garının hizanın başlayıp kıyı şeridi Atatürk büstüne kadar harap edilmiş. Edilmeyen yerler var. Nereler mi? Kürt kökenli vatandaşların çalıştığı balık ekmek ve döner satan büfeler. Al bir de buradan yak.
Birkaç saat içinde kadıköyü karıştıran, darmadağın edenler bir gün içinde neler yapar düşünmek bile istemiyorum. Şüphe yok ki herşeyde olduğu gibi bunu da ellerine yüzlerine bulaştırırlardı.
ortamda hiç ses olmadığı vakit şarkı söyleyen küçük kız sesidir.
Parayı 30 cm yüksekten bırakan tiptir.
Halıyla saddeceyi ayırt edemeyen kişinin yorumudur.
yine bir işler döndüğünü hissediyorum. altında kalırsın umarım. evet sen.
"bazı insanlar şanslı doğar" işte bu da onlardan biridir.
"n" tane. çünkü herşeyin "n" tanesi caizdir.
Alternatif ulaşım yöntemleri mevcut iken, göz göre göre dolu vasıtaya binen kadındır. Bir de utanmadan gelir başınıza dikilirler.
Güzel bir açılış yapmış olimpiyattır. Aklıma takılan erdoğanın biz şöyle yaptık, bunu yaptık demesidir. E bu nasıl uluslarası yayın arkadaş? Olimpiyatı izleyen evropalı ne yapsın ki bunları?
0.facebook yardımıyla;
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
@Pusu @Devriye gidi gönderilerin havada uçuşmasını engelleyen durumdur.
Buradaki asıl amaç, disiplinin sağlanması ve bilgi sızmasını önlemektir.
Benim kardeş deyip sahip çıktıklarım beni arkamdan vuracaksa, kahrolsun kardeşlik demektir.
fıkralara konu olacaktır.
şile de hissedilmiştir.