bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor11
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- yazarların imza parfümleri14
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- milletin anasına küfretmek2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- pkk nasıl biter5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- biat kültürü3
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- futbol17
- halil ergün2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
Çorlu muhtemelen il olacak. Tekirdağlılar şiddetle karşı çıkıyor buna ama durum bu.
Çorlu’nun odaları bile (mesela smmm odası) tekirdağ’dan ayrıdır. Merkez ile çorlu arasında çok fark var. Mesela merkez’in insanı kendini gerçek trakyalı ilan etmiştir, dışarıdan başkasını da istemez. Kimseyi aralarına kabul etmezler, gelenekçidirler.
Ama çorlu’luların çoğu aslında sinopludur. Sinop’ta bile çorludaki kadar sinoplu yoktur muhtemelen.
Çorlu’nun odaları bile (mesela smmm odası) tekirdağ’dan ayrıdır. Merkez ile çorlu arasında çok fark var. Mesela merkez’in insanı kendini gerçek trakyalı ilan etmiştir, dışarıdan başkasını da istemez. Kimseyi aralarına kabul etmezler, gelenekçidirler.
Ama çorlu’luların çoğu aslında sinopludur. Sinop’ta bile çorludaki kadar sinoplu yoktur muhtemelen.
bizim yazlıktakiler çorlu'yu tekirdağ'dan daha gelişmiş buluyorlar, daha çok beğeniyorlar. dışarıdan başkalarını istemeseler de başkaları da gelebilirler, onlara soracak değiller. bence güzel bir yer, havası kışın soğuk olmasa daha da yaşanılır bir yer olurdu bence ama yazın çok iyi, hareketli bir yer.
Doğru. Çorlu gelişmişlik açısından istanbul’a benzer. Tekirdağ merkez daha bakirdir o açıdan. Ben çorlu’yu severim şahsen.
Merkez daha çok çiftçilikten geçinir, öyle iş ve istihdam olanakları azdır. Tekirdağ merkez’de yaşamak için ya memur olacaksın, ya emekli olacaksın ya da tarla tabağı olan bir çiftçi. Yoksa adresin çorlu olmak zorunda (istanbul’da yaşamak istemiyorsan)
Merkez daha çok çiftçilikten geçinir, öyle iş ve istihdam olanakları azdır. Tekirdağ merkez’de yaşamak için ya memur olacaksın, ya emekli olacaksın ya da tarla tabağı olan bir çiftçi. Yoksa adresin çorlu olmak zorunda (istanbul’da yaşamak istemiyorsan)
Tekirdağ’da yaşıyorum. Bir süreliğine şehir dışındayım ve şu an tekirdağ genelinde su yokmuş. insanlar mahvolmuş durumda. Ve bu günlerdir devam ediyor, telefonuma da konuya istinaden devamlı mesajlar geliyor. Belediye başkanı candan hanım buna acil çözüm bulmalı. Susuzluk büyük bir problem.
felaket bir kuraklık var bu sene. çeşmelerden su akmıyor...
insanlar sokaklarda eylem yapıyor artık 96 saattir su akmıyor kumbağ gibi barbaros gibi yerlerde.
insanlar sokaklarda eylem yapıyor artık 96 saattir su akmıyor kumbağ gibi barbaros gibi yerlerde.
Bizim yazlığın oradan geçen otobüslerin saatleri.
görsel
görsel
güzel bir ilimiz. köftesi ile ünlüdür.
Çok güzel bir şehir, insanları da iyi ama köftesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Lastik yemişsiniz hissi veriyor.
bu sene susuzluğa mahkum oldu ne yazık ki. hem teski'nin iş bilmezliği hem de kuraklık tekirdağ halkını perişan etti...
Bu şehir beni boğmaya başladı.
çok güzel ekmekleri olan şehir. hürriyet mahallesi girişinde yer alan unyeliler, altinbasak ve destereciler her biri birbirinden güzel ekmekler çıkarıyor. benim favorim eksi mayalı ekmekleri. bunlar dışında karadeniz fırını hasret ekmek fırını ekmekleri de güzel ve lezzetlidir.
Çorlu nehrini baraja bağlasınlar diyeceğim ama o da kirli sanırım. Hayırlı yagmurlar olsun ülkemize.
Yerdeki bira şişesi çöpleri dışında insanının kimseye zararı olmadığı şehirdir. Çorlu ve Velimeşe sanayi bölgesi olduğundan pek gezecek bir yeri olmadığından marmara ereğlisi, şarköy ve kumbağ tarafı tercih edilesidir.
yaşayan sözlük yazarlar mı bu ilde. nasıl tavsiye eder misiniz?
belediye olsa güzel yer aslında...
insanı genellikle çok iyidir. çorlu, çerkezköy biraz akaretlere döndü ama yine yaşanır yerleri var.
merkezde de sahil falan güzel ama bakan yok. toplu taşıma olanakları da biraz zayıf.
en iyisi gidip saraya yerleşmek ya.
insanı genellikle çok iyidir. çorlu, çerkezköy biraz akaretlere döndü ama yine yaşanır yerleri var.
merkezde de sahil falan güzel ama bakan yok. toplu taşıma olanakları da biraz zayıf.
en iyisi gidip saraya yerleşmek ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar