bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- chp den akp'ye jet geçiş2
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 1 euro 52 93 tl2
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- tekerlek kaşar4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
nefes filmini izleyen genelkurmay başkanı ilker başbuğ'un filmin çıkışında sorduğu "askerin aileye teslim kısmı kısa tutulmuş" sorusunun cevabını amerikalıların kendi askerlerine yaptıkları muameleyi anlatan, ırakta ölen amerikan askerinin ailesine tesliminin tüm prosedürleri ile anlatıldığı film, kevin bacon başrolde.
http://www.imdb.com/title/tt1019454/
http://www.imdb.com/title/tt1019454/
kevin bacon'un oyunculuğu ile kotardığı film olmuştur. eklemekte fayda var ki bir sinema filmi değildir. televizyon için çekilmiş olup HBO kanalının yapımcılığında çekilmiştir.
bi film. Nasıl bir iğrenç olduğunu birazdan yazacağım dostlar. iyi okuyun lütfen.
Şimdi bi kere kevin bacon denen adamın, asker den başka bir rolü oynaması mümkün değil, o ne keskin yüz hatları, ne biçim bir ucubesin sen yavşak! Paskalya heykelleri ne benzemiyor mu bu bebe? http://ulu.so/u5s9op alın buyrun bakın.
Öhöhöm. Neyse. Şimdi arkadaş, oldumolası amerika nın kendi zulmünü katliamını kahramanlıkmış gibi lanse ettiği filmlerden nefret etmişimdir. Rambo bunların başında gelir. Bu filmde de, ırak da "barış" operasyonu esnasında ölen askerlerin a
ailelere teslim edilmesini anlatmaktadır. Ulan amerikaya mı kaldı dünyanın barışı. Amerika olmasa dünya barış dolu bir yer olur şerefsizim.
petrol rezervleri uğruna binlerce insan öldüren yavşaklar, şimdi "kahramanlarının" ailesine teslim edilmesini anlatan film yapmışlar. izledim, bir şehirlerarası otobüsün filmleri arasında gördüğümde anlam veremedim ama, izledim çünkü imdb puanı 7.2 ydi ve o filmler arasında en yüksek ortalamaya sahipti. Nerden bilebilirdim ki yankee lerin oylama sikertmesinden ötürü böyle bir puan almış...izledim, ama küfrettim, sövdüm siktim durmadan.
O kadar ki insan hayaına önem verdiniz madem, ırak da kaç bin tane sivil vatandaşı öldürdüğünüzü açıklayın da, hepimiz bilelim kim yavşak kim kahraman!
Bu filmi izleyin, ama asla izlettirmeyin arkadaşlar.
Şimdi bi kere kevin bacon denen adamın, asker den başka bir rolü oynaması mümkün değil, o ne keskin yüz hatları, ne biçim bir ucubesin sen yavşak! Paskalya heykelleri ne benzemiyor mu bu bebe? http://ulu.so/u5s9op alın buyrun bakın.
Öhöhöm. Neyse. Şimdi arkadaş, oldumolası amerika nın kendi zulmünü katliamını kahramanlıkmış gibi lanse ettiği filmlerden nefret etmişimdir. Rambo bunların başında gelir. Bu filmde de, ırak da "barış" operasyonu esnasında ölen askerlerin a
ailelere teslim edilmesini anlatmaktadır. Ulan amerikaya mı kaldı dünyanın barışı. Amerika olmasa dünya barış dolu bir yer olur şerefsizim.
petrol rezervleri uğruna binlerce insan öldüren yavşaklar, şimdi "kahramanlarının" ailesine teslim edilmesini anlatan film yapmışlar. izledim, bir şehirlerarası otobüsün filmleri arasında gördüğümde anlam veremedim ama, izledim çünkü imdb puanı 7.2 ydi ve o filmler arasında en yüksek ortalamaya sahipti. Nerden bilebilirdim ki yankee lerin oylama sikertmesinden ötürü böyle bir puan almış...izledim, ama küfrettim, sövdüm siktim durmadan.
O kadar ki insan hayaına önem verdiniz madem, ırak da kaç bin tane sivil vatandaşı öldürdüğünüzü açıklayın da, hepimiz bilelim kim yavşak kim kahraman!
Bu filmi izleyin, ama asla izlettirmeyin arkadaşlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar