bugün
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- eril erkek meslekleri6
- kuzenin içine boşalmak5
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması6
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek5
- falıma bakmak isteyen var mı21
- ioçk kızmış beyler3
- evde mum bulundurmak5
- metrobüs kliması4
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip6
- hapşırırken aynı anda osurmak5
- 24 haziran 2026 kolombiya demokratik kongo maçı2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- kemal kılıçdaroğlu14
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- utku gümrükçü4
- çocuğa sen elime doğmuştun diyen doktor2
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ayrılığın 7 aşaması6
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- ona bir şey söyle9
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- aldım kabul ettim9
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- yaz aşkı bulamamak7
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- uludağ sözlük'ün kokusu6
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- jojo tarzı sözlük yazarları3
- iş flörtü5
- hasidik yahudilik2
- romanya romanı3
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- yazarların hastalıkları2
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- kalamar ızgara3
bi film. Nasıl bir iğrenç olduğunu birazdan yazacağım dostlar. iyi okuyun lütfen.
Şimdi bi kere kevin bacon denen adamın, asker den başka bir rolü oynaması mümkün değil, o ne keskin yüz hatları, ne biçim bir ucubesin sen yavşak! Paskalya heykelleri ne benzemiyor mu bu bebe? http://ulu.so/u5s9op alın buyrun bakın.
Öhöhöm. Neyse. Şimdi arkadaş, oldumolası amerika nın kendi zulmünü katliamını kahramanlıkmış gibi lanse ettiği filmlerden nefret etmişimdir. Rambo bunların başında gelir. Bu filmde de, ırak da "barış" operasyonu esnasında ölen askerlerin a
ailelere teslim edilmesini anlatmaktadır. Ulan amerikaya mı kaldı dünyanın barışı. Amerika olmasa dünya barış dolu bir yer olur şerefsizim.
petrol rezervleri uğruna binlerce insan öldüren yavşaklar, şimdi "kahramanlarının" ailesine teslim edilmesini anlatan film yapmışlar. izledim, bir şehirlerarası otobüsün filmleri arasında gördüğümde anlam veremedim ama, izledim çünkü imdb puanı 7.2 ydi ve o filmler arasında en yüksek ortalamaya sahipti. Nerden bilebilirdim ki yankee lerin oylama sikertmesinden ötürü böyle bir puan almış...izledim, ama küfrettim, sövdüm siktim durmadan.
O kadar ki insan hayaına önem verdiniz madem, ırak da kaç bin tane sivil vatandaşı öldürdüğünüzü açıklayın da, hepimiz bilelim kim yavşak kim kahraman!
Bu filmi izleyin, ama asla izlettirmeyin arkadaşlar.
Şimdi bi kere kevin bacon denen adamın, asker den başka bir rolü oynaması mümkün değil, o ne keskin yüz hatları, ne biçim bir ucubesin sen yavşak! Paskalya heykelleri ne benzemiyor mu bu bebe? http://ulu.so/u5s9op alın buyrun bakın.
Öhöhöm. Neyse. Şimdi arkadaş, oldumolası amerika nın kendi zulmünü katliamını kahramanlıkmış gibi lanse ettiği filmlerden nefret etmişimdir. Rambo bunların başında gelir. Bu filmde de, ırak da "barış" operasyonu esnasında ölen askerlerin a
ailelere teslim edilmesini anlatmaktadır. Ulan amerikaya mı kaldı dünyanın barışı. Amerika olmasa dünya barış dolu bir yer olur şerefsizim.
petrol rezervleri uğruna binlerce insan öldüren yavşaklar, şimdi "kahramanlarının" ailesine teslim edilmesini anlatan film yapmışlar. izledim, bir şehirlerarası otobüsün filmleri arasında gördüğümde anlam veremedim ama, izledim çünkü imdb puanı 7.2 ydi ve o filmler arasında en yüksek ortalamaya sahipti. Nerden bilebilirdim ki yankee lerin oylama sikertmesinden ötürü böyle bir puan almış...izledim, ama küfrettim, sövdüm siktim durmadan.
O kadar ki insan hayaına önem verdiniz madem, ırak da kaç bin tane sivil vatandaşı öldürdüğünüzü açıklayın da, hepimiz bilelim kim yavşak kim kahraman!
Bu filmi izleyin, ama asla izlettirmeyin arkadaşlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar