bugün
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- erkek erkeğe açık oylaşmak4
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- nofap5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tekerlek kaşar4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- eski uludağ sözlük ortamı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- sedat pekmez18
- burç saçmalığı2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- tarot falına inanan salak8
- 2026 dünya kupası15
- kadınlar neden aldatır16
- futbol8
- özbekistan2
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- portekiz2
- hoşçakal leyla2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- lionel messi11
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- turkcell2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ithal et3
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- dünya2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
"ne filmdi ama" şu an önüme gelene kafa göz dalasım var sözlük ahalisi, çok hoşuma gitti.
yalnız adamın tek başına 50 kişiyi dövmesi-öldürmesi biraz zoruma gitti.
ama öbür türlü de kızını kurtaramazdı, film icabı yani. *
yalnız adamın tek başına 50 kişiyi dövmesi-öldürmesi biraz zoruma gitti.
ama öbür türlü de kızını kurtaramazdı, film icabı yani. *
17 yaşında bakire amerikalı kız da varmış ,meğer amerikalılar hiç de öyle geniş mezhepli değilmiş dedirten film. namus cinayeti denen olayın kralını yapan bi baba var aman Allahım.. adam tek başına örgüt çökertiyo peehh. başta çok ezik bi baba var karşımızda, sonra kızı için yüze yakın kişiyi öldürüyo bu babacık. ödülü de şu
-seni seviyorum baba
-bende seni
sonra üvey olsada gerçek (para) babasının arabasına binip gidiyo kız
baba olacak da taksiye binip gidiyo evine yani yine ezik
ulan insan bi gecelik gerçek babasının evinde kalır insanlık yoksunu keşke şeyh tadına baksaydı senin babalara gelirdin o zaman cıx cıx cıx..
-seni seviyorum baba
-bende seni
sonra üvey olsada gerçek (para) babasının arabasına binip gidiyo kız
baba olacak da taksiye binip gidiyo evine yani yine ezik
ulan insan bi gecelik gerçek babasının evinde kalır insanlık yoksunu keşke şeyh tadına baksaydı senin babalara gelirdin o zaman cıx cıx cıx..
arnavutların eleştirildiği film.
Bir babanın işinin profesyonelliğinden gelen kızını kurtarma operasyonudur. Soluksuz izlenen 10 numara filmlerden biridir.
filmi 2 dakika evvel bitirdim. izlediğim en güzel aksiyon filmlerinden. intikam konulu filmlere olan merakımdan dolayı galiba, çok sevdim filmi.
--spoiler--
i don't know who you are. i don't know what you want. if you are looking for ransom, i can tell you i don't have money. but what i do have are a very particular set of skills; skills i have acquired over a very long career. skills that make me a nightmare for people like you. if you let my daughter go now, that'll be the end of it. i will not look for you, i will not pursue you. but if you don't, i will look for you, i will find you, and i will kill you.
--spoiler--
bu kısım, liam neessom reyizin kızını kaçıranlarla telefon görüşmesi yaptığı kısım.
nedense bu konuşmanın ortalarında, liam neesom bu tehditleri savururken, bir anda gülmeye başladım, aklıma fog reyiz geldi, çağrışım yaptı. durdurdum filmi, kendi kendime güldüm falan.
buyrun bu da fog reyiz :
--spoiler--
you motherfucka! you can't talk to me like that you twatface...; and if you if you do it again i will bang you up, you twatface.. i'm living in england. come on and talk to me again you bastard. i'm a little gangster as you know. you fucking twatfaces!
--spoiler--
--spoiler--
i don't know who you are. i don't know what you want. if you are looking for ransom, i can tell you i don't have money. but what i do have are a very particular set of skills; skills i have acquired over a very long career. skills that make me a nightmare for people like you. if you let my daughter go now, that'll be the end of it. i will not look for you, i will not pursue you. but if you don't, i will look for you, i will find you, and i will kill you.
--spoiler--
bu kısım, liam neessom reyizin kızını kaçıranlarla telefon görüşmesi yaptığı kısım.
nedense bu konuşmanın ortalarında, liam neesom bu tehditleri savururken, bir anda gülmeye başladım, aklıma fog reyiz geldi, çağrışım yaptı. durdurdum filmi, kendi kendime güldüm falan.
buyrun bu da fog reyiz :
--spoiler--
you motherfucka! you can't talk to me like that you twatface...; and if you if you do it again i will bang you up, you twatface.. i'm living in england. come on and talk to me again you bastard. i'm a little gangster as you know. you fucking twatfaces!
--spoiler--
(bkz: taken 2)
gerçekten harika ve özellikle de çok sürükleyici bir aksiyon filmi. dövüş sahnelerindeki ustalık, klasiklikten çıkan hareketler ve çekimdeki ustalık; o dövüş sahnelerinin bazı saçma yerlerini bence çoktan örtmüş. liam neeson u da ben daha önceden neden izlemedim diye ağlayasımı getiren filmdir. bence bu filmi güzel film yapan kesinlikle liam neeson'un müthiş oyunculuğudur. son sahnedeki şeyh'in tipi de cuk oturmuş.*
--spoiler--
ayrıca filmde adamın dinlenip tutuklanacağını tahmin etmesi ve cep telefonunun mikrofonuna telsiz koyup, telsizin diğer çiftini alıp başka yere gitmesi çok zekiceydi.
--spoiler--
--spoiler--
bir de iyi şanslar diyen adamı yazıyı okutup sesinden tanıması da ayrı bir olaydı tabi.
--spoiler--
--spoiler--
ama en sonunda kızın gerçek babasının taksiye binip evine gitmesi, üvey babasının arabasına binmesi hem üzdü hem de acayip kızdırdı beni. ulan kaşar o senin gerçek baban ve seni kurtarmak için neler yaptı bir tek seni seviyorum mu diyecektin? gitsene adamın yanında şerefsiz!
--spoiler--
--spoiler--
ayrıca filmde adamın dinlenip tutuklanacağını tahmin etmesi ve cep telefonunun mikrofonuna telsiz koyup, telsizin diğer çiftini alıp başka yere gitmesi çok zekiceydi.
--spoiler--
--spoiler--
bir de iyi şanslar diyen adamı yazıyı okutup sesinden tanıması da ayrı bir olaydı tabi.
--spoiler--
--spoiler--
ama en sonunda kızın gerçek babasının taksiye binip evine gitmesi, üvey babasının arabasına binmesi hem üzdü hem de acayip kızdırdı beni. ulan kaşar o senin gerçek baban ve seni kurtarmak için neler yaptı bir tek seni seviyorum mu diyecektin? gitsene adamın yanında şerefsiz!
--spoiler--
eğer aksiyon izlemek istiyorsanız hiç düşünmeden atlamanız gereken film. sinemaya getirdiği yeni bir fikir yok ama izlediğiniz zamanı güzelce doldurabiliyor ve sıkmıyor. tipik bir amerikan filmi tadında basit bir senaryosu var ama durağanlık pek yok. 10 üzerinden 7.5 puanı hak ediyor.
--spoiler--
araba sahnesinde birbirlerine karşılıklı ateş ederken arabanın camları kırılıyor ama kurşun esas adama bir türlü denk gelmiyor. gerçek hayatta o adam en az 5 kez ölmüştü, öyle diyeyim. modern cüneyt arkın filmi işte. (buralar spoiler değil sanki ama) zaten ana kahramanın öldüğü filmi izlemenin bir mantığı yok. sinema böyle bir şey. izleyici kendini o adamın yerine koyup da filmi izliyor. o adamı öldürecek kadar cesurca bir hamle yaparsan, işte o zaman sinemaya bir yenilik getirmiş olursun; ancak bu da film izleme amacına ters. insanlar sinemayı gerçek hayattan bir kaçış olarak düşünüp kendini başrol oyuncusuyla özdeşleştirerek filmin içine girebiliyor. ancak bu şekilde öfkesini, hüznünü, stresini yaşayıp atabiliyor. spoiler'ın boku çıktı farkındayım.
--spoiler--
--spoiler--
araba sahnesinde birbirlerine karşılıklı ateş ederken arabanın camları kırılıyor ama kurşun esas adama bir türlü denk gelmiyor. gerçek hayatta o adam en az 5 kez ölmüştü, öyle diyeyim. modern cüneyt arkın filmi işte. (buralar spoiler değil sanki ama) zaten ana kahramanın öldüğü filmi izlemenin bir mantığı yok. sinema böyle bir şey. izleyici kendini o adamın yerine koyup da filmi izliyor. o adamı öldürecek kadar cesurca bir hamle yaparsan, işte o zaman sinemaya bir yenilik getirmiş olursun; ancak bu da film izleme amacına ters. insanlar sinemayı gerçek hayattan bir kaçış olarak düşünüp kendini başrol oyuncusuyla özdeşleştirerek filmin içine girebiliyor. ancak bu şekilde öfkesini, hüznünü, stresini yaşayıp atabiliyor. spoiler'ın boku çıktı farkındayım.
--spoiler--
liam nesson'un harika bir oyunculuk çıkarttığı film. adam film de kafamdan geçen her şeyi yaptı. helal olsun diyorum.
izlemekte geç kaldığımı anladığım güzel bir film. nasıl bittiğini anlamıyorsunuz bile.
bir liam neeson klasiği. ilk yarım saat pek bir şey olmuyor ancak sonra olaylar başlıyor. izlenesi bir film. şahsi kanaatim liam neeson'un en güzel 5 filminden biridir.
liam neeson'ı gördüğün gibi indir izle filmidir.
Büyük keyifle izledikten sonra 2.filminin fragmanına bakarken istanbul'da çekilmiş olmasının verdiği garip bir mutlulukla ekim ayında vizyona girmesini bekliyorum.
izlediğim en iyi aksyon filmlerinden biri. 90 dakikayı soluksuz izliyorsunuz. çekimler, oyunculuk ve senaryo oldukça başarılı. eleştrildiği konuları zaten vaad etmeyen bir film, film size aksyon vaad ediyor ve tamamiyle bunu gerçekleştiriyor.
macera yönünden insanı tatmin eden bir film. standartları herhangi bir aksiyon filminden yüksek. ikinci filmini henüz izlemedim ama ilk fırsatta izleyeceğim.
Çok fazla 'yok lan o kadar da olmaz herhalde yok anasının gözü' dediğim filmdir. iyidir, hoştur vakit geçirtir de öyle pek bir numarası yok.
çok fazla bulmaca içermeyen ama sade bir ileryişi de olmayan güzel film. iyi vakit geçirmek istiyorsanız kaçırmayın.
klişe bir konudan iyi film çıkarmanın imkansız olmadığını bizlere gösteren bir film.
Unknown gibi bir film de de klişe vardı. yine liam nesson vardı lakin bu gerçekten iyi olmuş.
7/10.
Unknown gibi bir film de de klişe vardı. yine liam nesson vardı lakin bu gerçekten iyi olmuş.
7/10.
yalnız bir adamın kızını kurtarma hikayesi kadar banal bir konudan ne kadar iyi bir aksiyon-macera filminin cıkabileceğini kanıtlayan film.
liam neeson bir harika dostum.
liam neeson bir harika dostum.
liam neesonun güzel filmlerinden biri şuan star da.
kimliksiz filminden sonra en beğendiğim filmi...
esas oğlanın kızı kaçırılır ve buda halk dilindeki adıyla pezevenklerle girdiği mücadele anlatılıyor..
kimliksiz filminden sonra en beğendiğim filmi...
esas oğlanın kızı kaçırılır ve buda halk dilindeki adıyla pezevenklerle girdiği mücadele anlatılıyor..
Star'da gösterilen güzel film. Evet.
Süresi ve sürükleyiciliğiyle 10 üzerinden 7-8'lik filmdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar