bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- günaydın2
- fazla kilo2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- dil2
- oyuncu2
- futbol16
- insan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- gocu2
- velvet13
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- japonya4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
güzel diyorlar.
torent kullanıyor gençler kız değil.
kesin bilgi yayalım.
kesin bilgi yayalım.
(bkz: #30323911) doğru limanda beklediğin zaman.
Uc dil. Soruna cvp.
(#30324489).
http://m.uludagsozluk.com/e/30363472/
Yanlışı olan yazar.
Lookin gammazlamadı. GüZelim yazımı da sildiler başlıkta. içim cız ettiydi hatta çöpte görünce. Başlık uçurulmuştur zalımlar tarafından. Lookin masum.
Yanlışı olan yazar.
Lookin gammazlamadı. GüZelim yazımı da sildiler başlıkta. içim cız ettiydi hatta çöpte görünce. Başlık uçurulmuştur zalımlar tarafından. Lookin masum.
Kız numarası yapan erkek yazar.
bare sen uymasaydın, bu elini kolunu saçını paylaşanlara. şaşırdım beklemezdim.
bir yazar.
bir yazar.
Yemek yapmayı biliyor.
Torent kullanıyor.
Alkol almıyor.
Beyaz tenli? ??
Evi huzurlu.
Arabasıda var.
Renkli gözlü.
Sağlıklci
ilk yardimci
Hemşire
Intraket takabiliyor.
Daha bela mı mu isteyeyim?
Evet bir çay icebiliriz. . Yani yemekte olur hazır gelmişken imam da gelsin işi bitirelim.
Torent kullanıyor.
Alkol almıyor.
Beyaz tenli? ??
Evi huzurlu.
Arabasıda var.
Renkli gözlü.
Sağlıklci
ilk yardimci
Hemşire
Intraket takabiliyor.
Daha bela mı mu isteyeyim?
Evet bir çay icebiliriz. . Yani yemekte olur hazır gelmişken imam da gelsin işi bitirelim.
hemşire miymiş?
la bu kim ola ki?
Selâm verilemeyen yazar.
bütün entrylerini okuduğum ve yazılarını okumadan geçen her günüm için pc ekranına bir kurşun attığım yazar.
mükemmel yazıyor ve harika bir insan olmalı.
mükemmel yazıyor ve harika bir insan olmalı.
yolda görsem selam vermeyecegim ezik yazar kendini nimetten sayıp devecialpay isimli yazarı küçük düşürmeye çalışmıştır.
kendisi türk kızlarına karşı olan nefretimin temsilidir yolda görsem yüzüne balgam atacagım yazardır kezbandır.
kendisi türk kızlarına karşı olan nefretimin temsilidir yolda görsem yüzüne balgam atacagım yazardır kezbandır.
(#30414239)
kırdım. ama bi sor niye kırdım.
ilk yazmaya başladığında, dedim "aaa bak ne güzel yazan biri gelmiş". bi süre okudum yazdıklarını. hemen sonra neden bilmiyorum, bi değiştin sen. onla bunla kavgalar, gereksiz polemikler, saçma sapan yazılarla bi acaip oldun. neden?
keşke hiç o taraklara bez koymadaydin da keyifle okusaydik seni. katlanılabilir ulkelaliginla kalsaydin keşke. dünkü hadiseye deginmiyorum bile, tek kelime, rezaletti. kafana silah mı dayadilar öyle başlık aç, entry gir diye?
böyle yapma. yaparsan herkes kırar seni.
aramızdaki hukuka rağmen kırdım ya seni, o hukuka rağmen yazıyorum bunları. ben zaten girmiyorum buraya artık gereksiz fazla. en fazla okumam daha seni.
şurada, yazdıkları okunabilir, iki kelam laf edilebilir 5-10 kişiden biri olabilecek kapasitedeki birinin şu halleri üzüyor insanı.
bak, tanıma bak,
çok iyi yazı yazabilecek kadar kapsamlı olmasına rağmen, sıradan sözlük yazarı olmayı tercih eden kişi.
neyse alpay falan şeyapmasın şimdi, gideyim ben.
kırdım. ama bi sor niye kırdım.
ilk yazmaya başladığında, dedim "aaa bak ne güzel yazan biri gelmiş". bi süre okudum yazdıklarını. hemen sonra neden bilmiyorum, bi değiştin sen. onla bunla kavgalar, gereksiz polemikler, saçma sapan yazılarla bi acaip oldun. neden?
keşke hiç o taraklara bez koymadaydin da keyifle okusaydik seni. katlanılabilir ulkelaliginla kalsaydin keşke. dünkü hadiseye deginmiyorum bile, tek kelime, rezaletti. kafana silah mı dayadilar öyle başlık aç, entry gir diye?
böyle yapma. yaparsan herkes kırar seni.
aramızdaki hukuka rağmen kırdım ya seni, o hukuka rağmen yazıyorum bunları. ben zaten girmiyorum buraya artık gereksiz fazla. en fazla okumam daha seni.
şurada, yazdıkları okunabilir, iki kelam laf edilebilir 5-10 kişiden biri olabilecek kapasitedeki birinin şu halleri üzüyor insanı.
bak, tanıma bak,
çok iyi yazı yazabilecek kadar kapsamlı olmasına rağmen, sıradan sözlük yazarı olmayı tercih eden kişi.
neyse alpay falan şeyapmasın şimdi, gideyim ben.
0fu0 gibi tatlı ve tahammüllü bir adamı bile çileden çıkarmış yazar.
Beni muhtemelen yakışıklı ajanlar kategorisine koyan yazar. Fakat su evacım, yanıldığın âşîkâr.
son bir ayda toplam online sürem 5-10 saat bile yokken, hayatımın sözlük olduğunu iddia etmek yakışmadı sana.
hakkında yazdığın kişilerin rahatsız olup olmaması, ne düşündükleri umrumda bile değil. aramızda bir hukuk olduğunu söyleyen sensin. var diyelim öyle bir hukuk, ona binaen yaptığım eleştiriden neden rahatsız oldun?
mesaj listende adım yoktur, olmaz da.çünkü böyle bir şeye ihtiyaç duymadım hiç.
ben sadece yazarlığına eleştiri yönelttim. gerçekte seni tanımam etmem. kişiliğin hakkında yorum da yapmam haliyle. neyse hayatım, iyi yazmalar sana. başka bir nikaltı muhabbetinde görüşürüz.
hakkında yazdığın kişilerin rahatsız olup olmaması, ne düşündükleri umrumda bile değil. aramızda bir hukuk olduğunu söyleyen sensin. var diyelim öyle bir hukuk, ona binaen yaptığım eleştiriden neden rahatsız oldun?
mesaj listende adım yoktur, olmaz da.çünkü böyle bir şeye ihtiyaç duymadım hiç.
ben sadece yazarlığına eleştiri yönelttim. gerçekte seni tanımam etmem. kişiliğin hakkında yorum da yapmam haliyle. neyse hayatım, iyi yazmalar sana. başka bir nikaltı muhabbetinde görüşürüz.
arabistanda idam edilen es cinsel atın adıdır.
tanırım iyi çocuktur.
bu sözlükte değişmeyen iki şey var,
birincisi abazalık,
ikincisi de buna bağlı olarak "kanka" olduğu kıza yalanmak için onun sevmediği yazarlara dadanan, onun götünden ayrılamayan erkek tayfası..
nickaltı bu bahsettiğim'e birebir benzeyen güruh tarafından işgal edilen yazar.
birincisi abazalık,
ikincisi de buna bağlı olarak "kanka" olduğu kıza yalanmak için onun sevmediği yazarlara dadanan, onun götünden ayrılamayan erkek tayfası..
nickaltı bu bahsettiğim'e birebir benzeyen güruh tarafından işgal edilen yazar.
o degil de dolayli yonden kimin bazi konularda ne kadar samimi oldugunu gormeme sebep olan yazar.
kendisini tanimam, belki sacma sapan basliklar aciyor, velev ki soylendigi gibi kotu biri olsun ama bu sozlukte cok daha beter seyler yazip da soyle bir durumda korunup kollanacak kadin yazarlar biliyoruz. ki bel altindan vurma durumlarinda dogru olan da budur.
bir kadin olarak yaninda oldugum yazar.
kendisini tanimam, belki sacma sapan basliklar aciyor, velev ki soylendigi gibi kotu biri olsun ama bu sozlukte cok daha beter seyler yazip da soyle bir durumda korunup kollanacak kadin yazarlar biliyoruz. ki bel altindan vurma durumlarinda dogru olan da budur.
bir kadin olarak yaninda oldugum yazar.
Ona buna sataşarak kendini sözlüğe tanıtan biri.
Mesela her yazarın bir karakteri vardır.
Benim aklıma su eva geldi mi direkt, dikkat çekmek için yırtınan biri olduğu gelir.
Yazık.
Mesela her yazarın bir karakteri vardır.
Benim aklıma su eva geldi mi direkt, dikkat çekmek için yırtınan biri olduğu gelir.
Yazık.
şimdi bu su eva maslahlı yazarı arada trolleriz ssğa sola yazarız ama bu onun hakkında bir fikrimiz olduğundan değil sponten gelişen doğa olayları sebebiyledir. öyle sosyal mesaj vermek ya da nickaltı kasmak gibi bir derdimizin olmadığını bilen bilir.
anlık kendiliğinden gelişen trollemelerden başka bir amaç güdülmediği gibi herhangi bir iyi ya da kötü düşünce de yoktur.
adettendir tanımam etmem.
anlık kendiliğinden gelişen trollemelerden başka bir amaç güdülmediği gibi herhangi bir iyi ya da kötü düşünce de yoktur.
adettendir tanımam etmem.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar