bugün
- kıskanmak5
- bir insanı sevmek11
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- devlet gücü5
- yazarların imza parfümleri7
- akp seçmeni2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- insan5
- m r e r e c t o4
- 2026 dünya kupası22
- ibadet3
- anlamak3
- my number one3
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- naruto dayi3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- oyuncu koltugu2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- dil3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- berhan şimşek2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- kolu kıllı kız4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- pakistan3
- hindistan3
- guyana4
- kemal kılıçdaroğlu18
(#30414239)
kırdım. ama bi sor niye kırdım.
ilk yazmaya başladığında, dedim "aaa bak ne güzel yazan biri gelmiş". bi süre okudum yazdıklarını. hemen sonra neden bilmiyorum, bi değiştin sen. onla bunla kavgalar, gereksiz polemikler, saçma sapan yazılarla bi acaip oldun. neden?
keşke hiç o taraklara bez koymadaydin da keyifle okusaydik seni. katlanılabilir ulkelaliginla kalsaydin keşke. dünkü hadiseye deginmiyorum bile, tek kelime, rezaletti. kafana silah mı dayadilar öyle başlık aç, entry gir diye?
böyle yapma. yaparsan herkes kırar seni.
aramızdaki hukuka rağmen kırdım ya seni, o hukuka rağmen yazıyorum bunları. ben zaten girmiyorum buraya artık gereksiz fazla. en fazla okumam daha seni.
şurada, yazdıkları okunabilir, iki kelam laf edilebilir 5-10 kişiden biri olabilecek kapasitedeki birinin şu halleri üzüyor insanı.
bak, tanıma bak,
çok iyi yazı yazabilecek kadar kapsamlı olmasına rağmen, sıradan sözlük yazarı olmayı tercih eden kişi.
neyse alpay falan şeyapmasın şimdi, gideyim ben.
kırdım. ama bi sor niye kırdım.
ilk yazmaya başladığında, dedim "aaa bak ne güzel yazan biri gelmiş". bi süre okudum yazdıklarını. hemen sonra neden bilmiyorum, bi değiştin sen. onla bunla kavgalar, gereksiz polemikler, saçma sapan yazılarla bi acaip oldun. neden?
keşke hiç o taraklara bez koymadaydin da keyifle okusaydik seni. katlanılabilir ulkelaliginla kalsaydin keşke. dünkü hadiseye deginmiyorum bile, tek kelime, rezaletti. kafana silah mı dayadilar öyle başlık aç, entry gir diye?
böyle yapma. yaparsan herkes kırar seni.
aramızdaki hukuka rağmen kırdım ya seni, o hukuka rağmen yazıyorum bunları. ben zaten girmiyorum buraya artık gereksiz fazla. en fazla okumam daha seni.
şurada, yazdıkları okunabilir, iki kelam laf edilebilir 5-10 kişiden biri olabilecek kapasitedeki birinin şu halleri üzüyor insanı.
bak, tanıma bak,
çok iyi yazı yazabilecek kadar kapsamlı olmasına rağmen, sıradan sözlük yazarı olmayı tercih eden kişi.
neyse alpay falan şeyapmasın şimdi, gideyim ben.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar