bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
havva dan vazgeçtim.adının sevda veya suveyda olduğunu zannediyorum.selda da olabilir.olmayabilir.salih olmasın.
Onca ifşa onca dedektiflikle iki hesabı ortaya çıkarılmasına rağmen nikaltinda en ufak hareketlenme olmayan yazar. Aybediyosunuz.
Fake hesaplı bir yazar..
Biz yakalansak iki hesabımız birden silinirdi... Nerde bu devlet, nerde bu moderasyon?
Biz yakalansak iki hesabımız birden silinirdi... Nerde bu devlet, nerde bu moderasyon?
Sözlükten gitmesi gereken mi demiş biri? Oldu hmm evet.
Benim burda çok işim var. Gitmeyi düşünmeyen yazar.
Benim burda çok işim var. Gitmeyi düşünmeyen yazar.
görsel
Elleriyle sözlüğe börek yapmış bir yazar. Uykusuzluk çok güzel, gelsenize.
Elleriyle sözlüğe börek yapmış bir yazar. Uykusuzluk çok güzel, gelsenize.
ulan bu da hemşire çıktı. ne çok sağlık personeli abla var bu sözlükte. lan zall sen bu sağlıkçılara aylık prim falan mı veriyon olum dolmuşlar buraya. ayrıca abla ayakların gözükmüyor. terlik on numero.
Börek isteyenlerin pm/dm yürümesi gereken yazar.
Börekci kadar güzel börek yapan yazar.
Issizlik ve asosyallik zorsa demek, yapacak bişey yok.
Bildiğim tek şey hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Bir yazar.
Bildiğim tek şey hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Bir yazar.
Sözlük başarısına ihtiyaç duymayan yazar.
Benim manevi doyumu had safhada bir işim var zaten.
Darısı doyumsuzlarin başına.
Benim manevi doyumu had safhada bir işim var zaten.
Darısı doyumsuzlarin başına.
Kimseye herhangi bir şeyin hesabını verme ihtiyacı duymayan yazar.
O sorun edenlerin problemi.
O sorun edenlerin problemi.
nick altı karışan yazar. her an diego medina devreye girebilir.
galiba ayakları da güzel, ama henüz net bir caps göremedik.
galiba ayakları da güzel, ama henüz net bir caps göremedik.
Gözleri çirkin olan yazar.
buradan çıkıp fake hesabına baktım, onun da çirkinmiş.
buradan çıkıp fake hesabına baktım, onun da çirkinmiş.
Plajda Bacak capsi bile var arkadaşlar. Ama şova gerek yok.
Ama anlamadığım biz atsak demediğini bırakmayacaktı yazarı.
Bizi de üZen bu.
Up vermemek için edit;
Aaaaaa kız temizleyememişsin ya, offf.
http://m.uludagsozluk.com/e/24171249/
Up vermeme edit no 2:
Sevgili su eva baktım inceledim aşağı yukarı aynı kategoride yazıyormuşuz, neden bana gömüyordun o zaman her gördüğünde, çok saçma, bu tavır çok gereksiz, hoş mu, gerçekten beğeniyor musun?
Ama anlamadığım biz atsak demediğini bırakmayacaktı yazarı.
Bizi de üZen bu.
Up vermemek için edit;
Aaaaaa kız temizleyememişsin ya, offf.
http://m.uludagsozluk.com/e/24171249/
Up vermeme edit no 2:
Sevgili su eva baktım inceledim aşağı yukarı aynı kategoride yazıyormuşuz, neden bana gömüyordun o zaman her gördüğünde, çok saçma, bu tavır çok gereksiz, hoş mu, gerçekten beğeniyor musun?
Kesin ismi ulviye falan. Aldığı nicke bak anasını satayım.
görsel
Hastalarinin tedavi saati gelmiş bir yazar.
O değil de kendi nikaltini uplmak da ayrı zevkliymis hany.
Prensip ayağına heba ettiğim günlere yazık.
Gerçi harcadığım çok güne yazık ya. Neyse .
Hastalarinin tedavi saati gelmiş bir yazar.
O değil de kendi nikaltini uplmak da ayrı zevkliymis hany.
Prensip ayağına heba ettiğim günlere yazık.
Gerçi harcadığım çok güne yazık ya. Neyse .
Girdim ama bi sor niye girdim yazarı.
Ayy elleride pek üşümüş.
Eli sudan çıkmayan yazar. Enfeksiyon riski yüzünden maalesef elimiz sudan çıkmıyor evet. Çünkü hastane yoğun bakimlarinda en çok bulaş personel yoluyla olur. Bu bakımdan aklınıza gelip gelmeyecek her işlem öncesi ve sonrası el yikanmak zorundadır.
tanımam etmem lakin tanışmak da isterim.
fazla bulaşmamak lazım.iğne için eline düşerseniz yandınız.
(bkz: kullan at)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar