bugün

görsel

ilk online alışverişimi yaptığım firma deneyimlerimi tek tek yazacağım.

Edit : ürünler elime sağ salim ulaştı aldığım gün yurtiçi kargoyla iade ettim
Ayakkabıları olduğunun üzerinde fiyatlarda sattığını düşünüyorum.
Sevdiğim markaları içerisinde barındıran alışveriş şirketi.

Tek sevmediğim yanı şu Adana yoksul bir şehir diye buraya sadece markaların klasik modellerini gönderiyorlar mesela jordan adana mağazasında en fazla 2 modeli var. internetten seçiyorsun bakıyorsun tüm güzel giyim/ayakkabı ürünleri hep istanbul’da çıkıyor intermetten giymeden alma olayını ben sevmiyorum ama adana mağazasında olmadığından mecbur kalıyorum.
© copyright 2005 - 2026