Bir de boyle bisey vardi.
Çok ağdalı bi aksanınız var, mişigınlı mısınız?
mealen gökyüzü dansçısı demektir.
Iki meme görmek istemiş şaypmayın ya, ihtiyar neticede bırakın mutlu olsun.
Gece gece yarıldım amk naptın reyis.

Muahahahahahahahahahahahahahaha. (#43434835)
yıllardır vazgeçemediğim dark tranquillity albümü. melodic death metalin zirvesidir kanımca. sonsuza kadar dinleyeceğim 2 3 albümden biridir.

edit: ekleme
Pazar temizliği yapan skydancer. Türk işte. iyi güldük sağolsun. *
dün seri artılayan ve bugün seri eh işte oy veren ya da verenler her kimse mesaj atsın da teşekkür edeyim, bu ne ilgi lan, ben alışık değilim bu kadar ilgiye.
(bkz: mariah carey)
(bkz: zapdos)
alkollü içkiyi bırakan insan, doktor ağır konuştu;

bülent hoca: ya ben ya içki ?
skydancer: iyi misin hocam ?
bülent hoca: pardon ya, mayalı içkilerden uzak dur, bir süre içme.
skydancer: bir süre derken ?
bület hoca: kendini iyi hissedene kadar işte.
skydancer: hocam ben içince kendimi iyi hissediyor...
bülent hoca: bırak espri yapmayı lan, içme işte.
(bkz: enağm modern artık daha tatlı)
yaşama sevinci yüksek, hoş sohbet, süper insan. kendisiyle şu an hatırlamakta güçlük çektiğim yüksek kahkahalı bir sürü muhabbet geçirdiğimize göre iyi bir insan. süper bir baba.

(bkz: 11 kasım ankara biz daha ölmedik iki zirvesi/#13659888)
pembe cimbom formasına kurban olduğum ersoy abim. neden silindi üzdü doğrusu.
2 gündür dolar ve yuro neden yükseliyor diye düşünüyordum. sebebi buymuş demek.

arkadaşım silinirken bi haber ver bişey yap demi...

silik olup olmaması mühim değil, biz nasılsa sürekli görüşüyoruz amk. telefonları da kesecek halleri yok ya.
n= binlerce densır ise, artık n-1 sayıda densırımız var demektir ki sözlük alemi için büyük kayıp. ben diyeyim dağlar kadar, sen de 25 cm damarlı.

(bkz: #11855518)
üçüncü nesil silik. şu an ağzım açık monitöre bakıyorum. neler oluyor?
cokacayipsey ile olan seviyeli birlikteliğimizi kıskanan yazar.

(bkz: sıkaydansır özelden görüşelim yavrım)
bi ismi aklında tutamadı yeaa nabüücük abi zirvede çok güldük yaa. * *
sıkaydansır.

doğum yeri: bursa

kütük: bursa

anası, babası, dedesi: bursa'lı.

tuttuğu takım: galatasaray.

(bkz: kafan güzelmiş canım güle güle kullan)

not: yenilen pehlivan güreşe doymaz misali, hala sezon sonu için iddiaya girmek istiyor benle. buradan kendisine açık çek veriyorum, nesine isterse...
(bkz: galatasaray en erken 2015 te şampiyon olur)

düdüt: galatasaray'ın samsunspor'u mağlup etmesine liseliler gibi sevinmiştir.
her 8 lafından yaklaşık 14'ü küfür olan insan, yakışıyor da, ayrıca çaylak, pis çaylak, kısa boylu piç.
hem cinconlu, hem çaylak.

bütün bunlara bir de 24 eylül bursa biz daha ölmedik üç zirvesi'nde ilk içkimi ısmarlayacak olması eklenince içinden çıkılmaz bir durumda olduğu muhakkak.
8 lafından yaklaşık 8'inin küfür olduğu bu sevilen abimizin küfre hayır kampanyasına destek vermesi enteresan. terası bile püfür püfür değil küfür küfür esiyorken hem de.
küfre hayır kampanyasına destek vermesiyle gönüllerde taht kuran yazar.
4 gündür kendisine nickaltı yapmadığımı idrak ettiğim kişi.

affet panpa, hatamız büyük...

(bkz: skydancer sevişelimmi)
1234...6
© copyright 2005 - 2026