bugün

(#13082422) okur okumaz takip etmeye karar verdiğim iyi bir usluba sahip yazdıkları okunası yazar.
saygılar hürmetler.
(#13078639) hayal gücüne hayran kaldıgım yazar güldürmüştür.
çok içen yazar. abi, yapma etme dedik o kadar dinlemedi. ayrıca o son birayı içmeyecektin.

(bkz: içiyor efendim durduramıyoruz)
şeytan tüyü var sanırsam kendisinde ,asılan asılana kıskandım valla. *
mübarek ramazan ayında ahlaksız teklifler eden insan. yok efendim gelirken 2 ekmek al, yok efendim beraber yiyelim, yok efendim süt almayı unutma.

2 gün daha sabret bebeyim.
(bkz: sevişelimmi)
(bkz: hanım koş bordroyu getir)
6500 tl maaşı olan çok çekici yazar.*
---seksi kızlar için şıpoyler---
mayişi 6500 tl'dir(kemiksiz, ikramiyeler hariç)...
---seksi kızlar için şıpoyler---
ibranice bilen meksikalı bir cücedir kendisi, ayrıca yavşağın tekidir.

ha bir de merak edenler için cokacayipsey'dir
dark tranquillity'nin müthiş albümlerinden sadece biridir.
ismi nilüfer belediyesi tarafından ilçe sınırları dahilinde bulunan 3 siteye verilmiş aziz kişi.

ayrıca görükle'de bir sokağa da sıkaydansır sokağı tabelası asılacakmış...
ezik kelimesini yeni öğrenmiş gibi açtığı her başlıkta kullanan yazardır.
(bkz: yeni kelime öğrendim cümle içinde kullanayım)
şayet manu forması aldığı doğruysa çanakkale'de şehit olmuş dedelerimizin kemiklerini sızlatmıştır. sıkaydansır'ın bütçesinden ingiliz kulüplerine aktarılan her kuruş para bize kan, gözyaşı ve yeni şehitler olarak geri dönecektir.

işte ne geldiyse başımıza bu frenk mukallitliğinden geldi.
bursa maçına gel dersin gelmez ama manu forması alır. vatan hainliğinin de bu kadarı...pes...
an itibariyle seri şukulayan kimse mesaj atsın lan, çiğnenmemiş yarım sakızımı hediye edeceğim.
yeni aldığı manu away formasına çamaşır suyu dökül... şaka lan şaka daha poşetinden bile çıkrmadım.
(#12904111)

dil de pabuç gibi maşallah.
cinsiyetini belli etmiş yazar.

süper memelerim var, iç çamaşırı da giymiyorum, yazın sütyen de takmam.
geçen kuaförüme giderken beni kırmamış ve bana eşlik etmiş tontiş. kendisine ağda ısmarladım, nasıl mutlu oldu, nasıl mutlu oldu. göğüs, sırt, kol, bacak komple aldırdı.
(bkz: ramazan dolayısıyla kapalıyız)
ibret alınıyor...
2 sene içinde öyle dostlar kazanmıştır ki hepsi birbirinde güzel insanlar. evimizde agırlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. iyi ki varsın canım.
ibret alması gereken bir hikaye yazdığım kullanıcı.

ama nerdeeee?
(bkz: 1 ekim ankara biz daha ölmedik iki zirvesi/#12874859)
işi gücü yok zirve düzenliyor diyenler felan var, lan tek derdim şu bilgisayardan kurtulup sosyal olmanız için uğraşıyorum, yoksa para aldığım felan yok, yalan.
(bkz: #12855736) yüz kere , bin kere evet dediğim. nice sekiz yıllara.

http://fizy.com/#s/1ahv2q
© copyright 2005 - 2026