bugün
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- daha relax2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- insan olmaya ceyrek kala3
- bazen şık bazen relax mod2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- rakı sevmemek6
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- en son ne yediniz2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aşk5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- kemalist dünya24
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yalaka2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- çok güzel ama manyak kadın7
- hayattaki şans seviyeniz4
- mustafa kemal atatürk7
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bioloji2
- cevcet2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kaşar5
- hesabı gizliye almak3
- true'nun çaylak olması16
- fight club5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
düzenli kullanıldığında tüyleri azaltıp geç çıkmasına neden olan bir ağda türü*
şekersiz olduğu için kıl köklerini beslemeyen ve bu yüzden de kılları azalttığı rivayet edilen ağda türü.
(bkz: light ağda)
en ufak ya da yeni çıkmaya başlamış tüylerin kökten alınımı için kullanılan agda türü..
yapıldıktan 12 saat sonraya kadar banyo yapılmaması gereken ağda türüdür. işlem bittikten sonra yapış yapışlığı önlemek amacıyla özel krem ya da vücut yağı sürülür.
(bkz: sir agda edmunson)
Ana maddesi şeker olan klasik ağdanın aksine, sir ağda reçineden yapıldığı için hem çok daha kuvvetli ve etkilidir, hem de kesinlikle kıl köklerini beslemez. Düzenli ve uzman tarafından uygulandığında istenmeyen tüyleri seyrekleşir, cılızlaştırır, çıkış süreleri uzatır.
Sir Ağda, hazırlanışının kolaylığı, hazırlık ve işlem süresinin kısalığı, bol çeşit imkanının bulunması, ardından duş gerektirmemesi (su ile değil yağ ile çözülür), daha hijyenik ve sağlıklı oluşu, profesyonel kullanıma yönelik olması ile de klasik ağdadan daha kullanışlı bir yöntemdir.
kaynak:http://www.tanacan.com/siragda.asp
Sir Ağda, hazırlanışının kolaylığı, hazırlık ve işlem süresinin kısalığı, bol çeşit imkanının bulunması, ardından duş gerektirmemesi (su ile değil yağ ile çözülür), daha hijyenik ve sağlıklı oluşu, profesyonel kullanıma yönelik olması ile de klasik ağdadan daha kullanışlı bir yöntemdir.
kaynak:http://www.tanacan.com/siragda.asp
kendisi bir nimettir.
adana'da şu sıralar kampanyada olan ağda türüdür. komple sir ağda 30 tl'dir.
sir unvanı almış tek güzellik ürünü. çünkü görevi kutsal. kadınları kıllı düşün ne demek istediğimi anlarsın...
tüyleri düzenli kullanıldığı zaman incelttiğini, azalttığını iddia eden kadınlar için mükemmel bir icat olan ürün... yeşili vardır, sarısı vardır fakat kokusu sanki pek hoş değildir. ama ardından kullanılan ağda yağı onun kötü kokusunu siler süpürür.
çikolatalı, muzlu, çileklisi bulunur dışarıdan şeker görünür ama can yakar.
ilkel bir yöntem olmasina ragmen halen ragbet gören bulustur.
çok teknolojik bir ürün olan epilatörün batık yapması sonucu, o batıklardan kurtulmak ve tüylerin azalmasını sağlamak için başvurulan, hiç de ilkel olmayan yöntem. ayrıca epilatör veya normal ağdanın yanında en az can yakan yöntemdir.
(bkz: gözünü seveyim böyle ilkelliğin)
edit: yine yanlış yazmışım lan.
(bkz: gözünü seveyim böyle ilkelliğin)
edit: yine yanlış yazmışım lan.
arkasından yağ sürülmesi şart olandır. kuaförde ağda yaptırdıktan sonra(!) oramı buramı elletmem mantığıyla yağ sürdürtmeyen kızın yapış yapış eve gitmesi ayrı bir olaydır.
(bkz: bu hikayedeki mal ben değilim)
(bkz: bu hikayedeki mal ben değilim)
şekersiz olduğu için kılları geç çıkaran bir ağda.sürekli kullanılırsa çok iyi sonuçlar alınabilir.
yapıldıktan bir sonraki gün kendini gösteren ağda. zamanla tüylerde(ne tüyü kıl kıl) yer yer bir azalmaya yol açtığı bir gerçektir. fakat biraz tuzludur. her seferinde yaptırılır her seferinde aynı para bayılınır ve her seferinde pişman olunup sonra yine yaptırılır.
sadece tek bir kez sürülmesi gereken, aksi halde doku sarkmasına neden olabilen, yüz bölgesinde iz bırakabilen ağda cinsidir.
(bkz: paket)...
ucuz kuaförlerde kullanılmış olanları eritip ince tülbentten geçirip bir daha kullanılıyormuş dedikodularını çok duyduğum kişisel bakım ürünü. en iyisi eve bir tane almak.
erkeklerin de yanaklarından göz altlarına kadar olan kısımdaki kılları almak için kullandıkları bir ağda çeşididir. bir kere yapılması 15 günlük temizlik demektir.jilete göre kıllanmayı azaltır fakat hassas ciltlerin kızarmasına neden olur.böyle durumlarda üstü üstü ikincisini yapmamak gerekir.
evde bile yapılabiliyor artık.
bir kurban bayram arifesinde tanıştım onunla, üsküdar'da...
sene 2003...kurban bayramı öncesi...ertesi sabah bayram olduğu için berberler geç saatlere kadar çalışıyor. işten eve geldim, nasılsa elemanlar sabaha kadar açık yemek yiyip öyle giderim dedim. akşam 22 civarı gittim berbere. koltuğa otururken dişindeki parlama aslında ilk işareti vermişti bana. (filmlerde olur ya kötü karakterin ya dişi ya da gözü parlar). başladı tıraşa. herkeste olduğu gibi tıraşa başladıktan beş dakika sonra uyku basta bana. sanırım o da bu fırsatı bekliyordu ve yavaşça kulağıma eğilip:
-abi...k...na...a....ya...mi...gü...r...dedi...
ne dediğini anlamamıştım. "lan zikecek deği ya" diye düşünüp, "yap koçum durduğun kabahat" dedim. bu andan sonra beni hazin sona sürükleyecek süreç başlamıştı. kulağıma bir şey sürdü bu. böyle fısır fısır, için için yanıyor. "lan bu ne kulağıma mı attırdı" diye düşünürken aynadan suratındaki yavşakça sırıtma dikkatimi çekti. atsan atılmaz, kalksan gidilmez çaresiz durumdaydım. aradan iki üç dakika daha geçti ve ani bir hareketle çekti kulağımdan o şeyi...gözlerimden yaşlar akıyordu:
-bak abi kulaklar ayna gibi oldu.
-oldu da güzelim kulaklar da ona yapıştı galiba yerine koy da hastanede diksinler
-aha haaa ha çok komiksin abi...
-lan bu yaptığın ne sıçtın bacağıma!
-sir ağda abi...yap dedin ya...
-iyi de zik at demedim ki
-ahaaa haaa ha abi çok komiksin sen
oysa gözlerimden yaş akıyordu ve espri yapmıyordum. eve geldiğimde hanım kulaklarımın kızarıklığına sabaha kadar gülmüştü. ben de o günden sonra ne o berbere gittim ne de kulağıma sir ağda yaptırdım. başındaki sir sizi yanıltmasın. hiç de sör değil bu.
sene 2003...kurban bayramı öncesi...ertesi sabah bayram olduğu için berberler geç saatlere kadar çalışıyor. işten eve geldim, nasılsa elemanlar sabaha kadar açık yemek yiyip öyle giderim dedim. akşam 22 civarı gittim berbere. koltuğa otururken dişindeki parlama aslında ilk işareti vermişti bana. (filmlerde olur ya kötü karakterin ya dişi ya da gözü parlar). başladı tıraşa. herkeste olduğu gibi tıraşa başladıktan beş dakika sonra uyku basta bana. sanırım o da bu fırsatı bekliyordu ve yavaşça kulağıma eğilip:
-abi...k...na...a....ya...mi...gü...r...dedi...
ne dediğini anlamamıştım. "lan zikecek deği ya" diye düşünüp, "yap koçum durduğun kabahat" dedim. bu andan sonra beni hazin sona sürükleyecek süreç başlamıştı. kulağıma bir şey sürdü bu. böyle fısır fısır, için için yanıyor. "lan bu ne kulağıma mı attırdı" diye düşünürken aynadan suratındaki yavşakça sırıtma dikkatimi çekti. atsan atılmaz, kalksan gidilmez çaresiz durumdaydım. aradan iki üç dakika daha geçti ve ani bir hareketle çekti kulağımdan o şeyi...gözlerimden yaşlar akıyordu:
-bak abi kulaklar ayna gibi oldu.
-oldu da güzelim kulaklar da ona yapıştı galiba yerine koy da hastanede diksinler
-aha haaa ha çok komiksin abi...
-lan bu yaptığın ne sıçtın bacağıma!
-sir ağda abi...yap dedin ya...
-iyi de zik at demedim ki
-ahaaa haaa ha abi çok komiksin sen
oysa gözlerimden yaş akıyordu ve espri yapmıyordum. eve geldiğimde hanım kulaklarımın kızarıklığına sabaha kadar gülmüştü. ben de o günden sonra ne o berbere gittim ne de kulağıma sir ağda yaptırdım. başındaki sir sizi yanıltmasın. hiç de sör değil bu.
kıl çekmeye yarayan, dişilerin daha sık kullandığı malzeme.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar