bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- rakı sevmemek7
- şafak çak3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- çift katlı otobüs3
- içtim şarabı13
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- her insanın bir cini olması7
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- kadir inanır22
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- insan olmaya ceyrek kala3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- bazen şık bazen relax mod2
- çok güzel ama manyak kadın7
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması16
- en son ne yediniz2
- hayattaki şans seviyeniz4
bir kurban bayram arifesinde tanıştım onunla, üsküdar'da...
sene 2003...kurban bayramı öncesi...ertesi sabah bayram olduğu için berberler geç saatlere kadar çalışıyor. işten eve geldim, nasılsa elemanlar sabaha kadar açık yemek yiyip öyle giderim dedim. akşam 22 civarı gittim berbere. koltuğa otururken dişindeki parlama aslında ilk işareti vermişti bana. (filmlerde olur ya kötü karakterin ya dişi ya da gözü parlar). başladı tıraşa. herkeste olduğu gibi tıraşa başladıktan beş dakika sonra uyku basta bana. sanırım o da bu fırsatı bekliyordu ve yavaşça kulağıma eğilip:
-abi...k...na...a....ya...mi...gü...r...dedi...
ne dediğini anlamamıştım. "lan zikecek deği ya" diye düşünüp, "yap koçum durduğun kabahat" dedim. bu andan sonra beni hazin sona sürükleyecek süreç başlamıştı. kulağıma bir şey sürdü bu. böyle fısır fısır, için için yanıyor. "lan bu ne kulağıma mı attırdı" diye düşünürken aynadan suratındaki yavşakça sırıtma dikkatimi çekti. atsan atılmaz, kalksan gidilmez çaresiz durumdaydım. aradan iki üç dakika daha geçti ve ani bir hareketle çekti kulağımdan o şeyi...gözlerimden yaşlar akıyordu:
-bak abi kulaklar ayna gibi oldu.
-oldu da güzelim kulaklar da ona yapıştı galiba yerine koy da hastanede diksinler
-aha haaa ha çok komiksin abi...
-lan bu yaptığın ne sıçtın bacağıma!
-sir ağda abi...yap dedin ya...
-iyi de zik at demedim ki
-ahaaa haaa ha abi çok komiksin sen
oysa gözlerimden yaş akıyordu ve espri yapmıyordum. eve geldiğimde hanım kulaklarımın kızarıklığına sabaha kadar gülmüştü. ben de o günden sonra ne o berbere gittim ne de kulağıma sir ağda yaptırdım. başındaki sir sizi yanıltmasın. hiç de sör değil bu.
sene 2003...kurban bayramı öncesi...ertesi sabah bayram olduğu için berberler geç saatlere kadar çalışıyor. işten eve geldim, nasılsa elemanlar sabaha kadar açık yemek yiyip öyle giderim dedim. akşam 22 civarı gittim berbere. koltuğa otururken dişindeki parlama aslında ilk işareti vermişti bana. (filmlerde olur ya kötü karakterin ya dişi ya da gözü parlar). başladı tıraşa. herkeste olduğu gibi tıraşa başladıktan beş dakika sonra uyku basta bana. sanırım o da bu fırsatı bekliyordu ve yavaşça kulağıma eğilip:
-abi...k...na...a....ya...mi...gü...r...dedi...
ne dediğini anlamamıştım. "lan zikecek deği ya" diye düşünüp, "yap koçum durduğun kabahat" dedim. bu andan sonra beni hazin sona sürükleyecek süreç başlamıştı. kulağıma bir şey sürdü bu. böyle fısır fısır, için için yanıyor. "lan bu ne kulağıma mı attırdı" diye düşünürken aynadan suratındaki yavşakça sırıtma dikkatimi çekti. atsan atılmaz, kalksan gidilmez çaresiz durumdaydım. aradan iki üç dakika daha geçti ve ani bir hareketle çekti kulağımdan o şeyi...gözlerimden yaşlar akıyordu:
-bak abi kulaklar ayna gibi oldu.
-oldu da güzelim kulaklar da ona yapıştı galiba yerine koy da hastanede diksinler
-aha haaa ha çok komiksin abi...
-lan bu yaptığın ne sıçtın bacağıma!
-sir ağda abi...yap dedin ya...
-iyi de zik at demedim ki
-ahaaa haaa ha abi çok komiksin sen
oysa gözlerimden yaş akıyordu ve espri yapmıyordum. eve geldiğimde hanım kulaklarımın kızarıklığına sabaha kadar gülmüştü. ben de o günden sonra ne o berbere gittim ne de kulağıma sir ağda yaptırdım. başındaki sir sizi yanıltmasın. hiç de sör değil bu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar