bugün

efsane icat. eski mouseun o çıt sesinin resmen kafamı deldiğini anladım kullanmaya başlayınca.
Yavaş işleriniz için kullanışlı olabilir ama oyun için kesinlikle tavsiye etmem. Evet
en son logitech'in ürettiğini görmüştüm. denemek lazım.
tıklama sesine ve hissine alışan biri olarak bi süre sonra krize sokan bi'şey.
işyerlerinde kullanma zorunluluğu getirilmesi gereken mouse.
varsa bana da haber verin usta.
Logitech’in ürettiğini kullanıyorum harika bir icat.
Yıllardır Asus kullanıyorum. Benim sessiz meleğim.
platoon'un mausesini kullanıyorum.
ya güzel bir şey aslında ama insanın buna alışması zaman alıyor. tuşa basılıp basılmadığından emin olunamıyor bir süre.
© copyright 2005 - 2026