bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- israil5
- velvet28
- bir şeyler söyle3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kemalist dünya19
- 2026 dünya kupası27
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yazarların iyi olduğu konular9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- aile evinde yaşamak13
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- sedat pekmez21
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- birsin allahım2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erleg han ile revani yemek3
- birader yazar olmak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kendi kendine gülmek2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- 27 haziran 20262
nba takımlarından oklahoma city thunder'ın koçu. oyunculuk kariyerinde philadelphia 76ers, minnesota timberwolves, houston rockets, dallas mavericks, new york knicks ve cleveland cavaliers'ta görev yaptı ve point guard oynuyordu. bu sezon, yılın koçu ödülünü alması söz konusu. en azından ciddi adaylardan birisi. belki takımı şu anda batı konferansında 8. sırada yer alıyor ama galibiyet sayıları çok yakın olduğu için sezon sonunda 2. sıraya bile yükselebilirler. yükselemeseler bile bu sezon gerçekten çok iyi bir performans gösteriyor oklahoma city. çok genç ve tecrübesiz bir takım olmalarına rağmen birçok kez ciddi maçlar kazandılar. nba'de genelde lig birincisi olan takımın koçuna ödül verilir ama belki de bu sezon bu genç koça gider ödül.
nba'de ilk tam sezonunda; çalıştırdığı oklahoma city thunder ın başında 2009-2010 yılında yılın koçu ödülünü almıştır.
2012 nba finallerinin son maçının son molasında yaptığı konuşmayla klasik tabir ile gönüllerde taht kurmuş koçtur.
Burdan izleyebilirsiniz:
http://webtv.hurriyet.com...rnek-olacak-davranis.aspx
Burdan izleyebilirsiniz:
http://webtv.hurriyet.com...rnek-olacak-davranis.aspx
oklahoma city thunder ile 2 yıllık yeni bir sözleşme imzalamıştır.
oklahoma city thunder'in koçu. russell westbrook ile birlikte takımın şampiyon olmasının önündeki engellerden biri olduğunu düşünüyorum. ama russell westbrook bir şekilde faydalı bir hale getirilebilir. bunu başaracak kişi de koçtur. ama bu koç scott brooks değil. scott brooks karakter olarak iyi bir adam. zaten yüzüne baktığınızda bunu anlayabilirsiniz. ama en büyük dezavantajının bu olduğunu düşünüyorum. iyi birisi olduğundan dolayı kimseye kızamıyor, olayları idare etmekle yetiniyor. takım üzerinde hiçbir ağırlığı yok. oklahoma city thunder'in en önemli oyuncusunun kevin durant olduğunu, hücumda başrolü onun oynaması gerektiğini çok iyi biliyor ama bir türlü ağırlığını koyamıyor. bu noktada kevin durant'in de karakter olarak çok iyi olmasının bir etkisi var. olaylara sesini çıkarmıyor. uzun bir süre top kullanmasa da bir tepki koymuyor. scott brooks da kevin durant sustukça idare etmeye çalışıyor. herkesi memnun etmeye çalışsa da kimseyi memnun edemiyor. russell westbrook da bu iki iyi adamın yanında takımın lideriymiş gibi oynuyor.
2011-2012 sezonunda scott brooks'u çok eleştirmiştim. hücumda sadece kevin durant, russell westbrook ve james harden'i kullanıyordu. serge ibaka ve thabo sefolosha gibi hücumda bazı özellikleri olan oyuncuları yeterince kullanmadığından dolayı çok kez eleştirmiştim. aynı şekilde serge ibaka ile nick collison'u hiçbir zaman birlikte oynatmıyordu. 2012-2013 sezonu başında james harden takasla takımdan yollandı ve kevin martin takıma katıldı. serge ibaka'nın geçen seneye göre rolünün arttığını söylemek lazım. nick collison'u da daha fazla kullanıyor. ama russell westbrook'un takımın lideriymiş gibi davranmasına bir türlü çözüm bulamadı ve o bu şekilde oynadıkça takıma zarar veriyor.
herkesi memnun etmeye çalışması da ayrı bir konu. oklahoma city thunder'in en önemli özelliği atletizmi. peki bu takımda kendrick perkins ile derek fisher'in ne işi var? aslında kadroda yer almalarına bir lafım yok. zaman zaman ikisi de verimli şekilde kullanılabilir. ama bu oyuncular kadrosunda diye sanki kendini onları oynatmak zorunda gibi hissediyor. ikisinin de soyunma odasında takım üzerinde önemli bir etkisi var. ama sahaya adım attıklarında takımı aşağıya çekiyorlar, ritmini bozuyorlar. derek fisher kenardayken takıma çok daha fazla katkı yapıyor. tecrübesiyle genç oyunculara yardım ediyor. ama sahadayken eksi bir değer. ona verdiği süreleri reggie jackson'a verseydi çok daha farklı bir noktada olabilirdi takım. kendrick perkins'in sahada olmasının bir mantığı var, onu kabul edebilirim. ama onun sürelerini de kısıtlı tutmak lazım. takasın son gününde takıma katılan ronnie brewer'e hiç şans vermemesini de anlamak pek mümkün değil. takımın oynadığı sistemde çok verimli olabilirdi. ama konu scott brooks olunca çok da şaşırmamak gerekiyor.
2011-2012 sezonunda scott brooks'u çok eleştirmiştim. hücumda sadece kevin durant, russell westbrook ve james harden'i kullanıyordu. serge ibaka ve thabo sefolosha gibi hücumda bazı özellikleri olan oyuncuları yeterince kullanmadığından dolayı çok kez eleştirmiştim. aynı şekilde serge ibaka ile nick collison'u hiçbir zaman birlikte oynatmıyordu. 2012-2013 sezonu başında james harden takasla takımdan yollandı ve kevin martin takıma katıldı. serge ibaka'nın geçen seneye göre rolünün arttığını söylemek lazım. nick collison'u da daha fazla kullanıyor. ama russell westbrook'un takımın lideriymiş gibi davranmasına bir türlü çözüm bulamadı ve o bu şekilde oynadıkça takıma zarar veriyor.
herkesi memnun etmeye çalışması da ayrı bir konu. oklahoma city thunder'in en önemli özelliği atletizmi. peki bu takımda kendrick perkins ile derek fisher'in ne işi var? aslında kadroda yer almalarına bir lafım yok. zaman zaman ikisi de verimli şekilde kullanılabilir. ama bu oyuncular kadrosunda diye sanki kendini onları oynatmak zorunda gibi hissediyor. ikisinin de soyunma odasında takım üzerinde önemli bir etkisi var. ama sahaya adım attıklarında takımı aşağıya çekiyorlar, ritmini bozuyorlar. derek fisher kenardayken takıma çok daha fazla katkı yapıyor. tecrübesiyle genç oyunculara yardım ediyor. ama sahadayken eksi bir değer. ona verdiği süreleri reggie jackson'a verseydi çok daha farklı bir noktada olabilirdi takım. kendrick perkins'in sahada olmasının bir mantığı var, onu kabul edebilirim. ama onun sürelerini de kısıtlı tutmak lazım. takasın son gününde takıma katılan ronnie brewer'e hiç şans vermemesini de anlamak pek mümkün değil. takımın oynadığı sistemde çok verimli olabilirdi. ama konu scott brooks olunca çok da şaşırmamak gerekiyor.
washington wizards ile 5 yıl, 35 milyon dolar karşılığında anlaşmaya varmıştır. washington wizards taraftarlarına sabır diliyorum.
(d. 31 Temmuz 1965), ABD'li eski profesyonel basketbol oyuncusu, ve NBA ligi takımlarından Washington Wizards takımının baş antrenörü. Basketbolcuyken oyun kurucu mevkinde oynadı. 1,80 cm boyundadır. Kaliforniya Üniversitesi'nden mezun olmuştur. 2001 yılında okulu kendisini şöhretler müzesine layık gördü.
https://tr.wikipedia.org/wiki/Scott_Brooks
https://tr.wikipedia.org/wiki/Scott_Brooks
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar