bugün

sodanın, çikolatanın, gazozun veya başka şeylerin sadesi hep vardır. ice tea nın neden yoktur? olsa nasıl olurdu? keşke olsaymış. deneseymişler, deneseymişiz.
© copyright 2005 - 2026