(#14158168) önce -de, -da ekinin yazılışını öğrense pek yerinde bir iş yapacak olan yazar. moderatör olsam yazar yapmam bunları valla.
(#14158232) biraz kassam entry numarasındaki harflerden 1907 çıkaracağım. ordu savaşa gitmiş, ne alaka ya ? (ordu kelimesinde ironi yok)
© copyright 2005 - 2026