bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- velvet28
- israil6
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sözlüğü bırakmak istemek8
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- anın görüntüsü17
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
detaylarıyla, oynanışıyla, atmosferi ile çok güzel oyun. oyun yan görevlerle ve avcılıkla epey uzun sürüyor. harita o kadar büyük ki; bir yerden bir yere gitmek gözümde epey büyüdü ve sıkıcı olacak sanmıştım. yolda çıkan mini görevler, eşkiyalar, yabani hayvanlar ile isteseniz de sıkılamıyorsunuz. ayrıca geceleri dikkatli olmazsanız atınızdan olabilirsiniz.* konsol sahibi olup da hala oynamadıysanız, çıkalı çok olduğundan ucuza bulabilirsiniz.
--spoiler--
tam herşey bitti, dutch'ı öldürdüm, ailem ile buluşacağım diye gidiyorum; fonda hoş bir müzik... biri sağdan biri arkadan olmak üzere iki ayının saldırması ile ölmem hiç hoş olmadı. daha sonra çiçek toplarken 4 dakika içinde 3 puma saldırısına uğramam ile cenabetliğin bende olduğunu anladım.
ayrıca oyunun sonu daha farklı olabilirdi. mesela john marston'ın bile bile ölüme gitmesi yerine, pusuya düşürülmesi daha gerçekçi ve daha duygu yüklü olurdu diye düşünüyorum. zira john, ahırın arkasından arazi olabilirdi veya ahırın üstünde siper alabilirdi vs. kevgire çevirdiler lan adamı...
--spoiler--
bir de meksikalı olsam gururum incinirdi sanıyorum, pis ve ahlaksız gösterilmişler.
--spoiler--
tam herşey bitti, dutch'ı öldürdüm, ailem ile buluşacağım diye gidiyorum; fonda hoş bir müzik... biri sağdan biri arkadan olmak üzere iki ayının saldırması ile ölmem hiç hoş olmadı. daha sonra çiçek toplarken 4 dakika içinde 3 puma saldırısına uğramam ile cenabetliğin bende olduğunu anladım.
ayrıca oyunun sonu daha farklı olabilirdi. mesela john marston'ın bile bile ölüme gitmesi yerine, pusuya düşürülmesi daha gerçekçi ve daha duygu yüklü olurdu diye düşünüyorum. zira john, ahırın arkasından arazi olabilirdi veya ahırın üstünde siper alabilirdi vs. kevgire çevirdiler lan adamı...
--spoiler--
bir de meksikalı olsam gururum incinirdi sanıyorum, pis ve ahlaksız gösterilmişler.
play station'da yalnızca god of war oynayan bünyelere sesleniyorum; "aslında daha hiç bir şey görmediniz o konsola dair."
gta 5 için de güzel bir alıştırma oldu bu gta 4'ü bilgisayarda oynayan benim için.
gta 5 için de güzel bir alıştırma oldu bu gta 4'ü bilgisayarda oynayan benim için.
kendisi xbox360 aldırtır.
xbox360 onu aldırtır zaten.
xbox360 onu aldırtır zaten.
henüz oyunun baslarında sayılırım, biraz kolay ve zorluk derecesi secemiyorsunuz ama gercekten cok güzel oyun yapmıslar. tarihin en iyi oyunlarından mıdır bilemiyorum ancak uzun süre keyifle oynanabilecek bir oyun olmus, öyle western manyagı falan olmanıza da gerek yok.
GTA serisinin yapımcısı olan Rockstar Games tarafından hazırlanan oyundur. GTA gibi bir efsane olma yolunda ilerlemektedir ve kesinlikle devamı gelmelidir bence. Red Dead Revolver' ın devam oyunudur ayrıca. Bu iki oyun arasında hikayede bir bağ olmasada oyunun Multiplayer seçeneğinde Red Dead Revolver'dan bazı karakterlere yer verilmiştir.
xbox 360 ve ps3 konsolları için çıkarılan western oyunu. pc oyuncusu olarak hala yastayım.
efsane bir oyundur.
muzikleri, bolumleri ve sonu ile insanı mest eder.
muzikleri, bolumleri ve sonu ile insanı mest eder.
"dur lan bir doğa gezisi yapayım da içim açılsın" deyip mıymıy dolanırken jaguarların götünüzden her an kan alabileceği oyun.
geyik-ayı-yaban domuzu çetesi tarafından pusuya düşürülüp hunharca parça pinçik edildiğim oyun. olay şöyle gelişti. her doğa tutkunu maceracı insan gibi ben de elimde tüfeğim altımda atımla ormana dalmış, manzaraya baka baka geziyordum. biraz derinlere gittikten sonra ileride hoppidi hoppidi zıplayan iki tane boynuz dikkatimi çektiğinde başıma geleceklerden habersizce atımdan heyecanla inip tüfeğimi ona doğrultmuştum bile. ne olduysa o anda oldu zaten. goork goork diye bağıran bir yaban domuzu diye adlandırılan mendebur hayvan üzerime koşup beni yere düşürdü. "ne oluyor amena koyim" diyemeden de arkadan gelen bir ayı y.domuzu tarafında açılan ortayı iyi değerlendirip golü attı.
gelmiş geçmiş en iyi oyunlardandır. binersin atına dere tepe gezersin, bir dağın tepesinde güneşin doğuşunu izlersin. vahşi doğayla iç içe yaşarsın, avlanırsın, vahşi atları evcilleştirirsin. oyun değildir binevi vahşi batı simülasyonudur. o ortamı resmen yaşatır oyuncuya.
pavyondaki kızları halatla bağlayıp atın sırtına attıktan sonra hunharca sikemediğimiz oyun. ne anladım ben o oyundan. bi kütürdeteydik la bari. hani en olmadı ses çıksaydı. yok, o da yok.
17 yaşındaki sivilceli, şişko, gözlüklü bir ergen amerika'lının hayallerini anlatan kaçınılası kovboy oyunu.
pc ye çıkması gereken oyun.
4 yıl olmuş hâlâ pc ortamlarına çıksın diye milleti delirten oyundur. cidden güzel bir oyun, trt 1'deki western filmlerini seviyorsanız tam oyununa denk geldiniz demektir. sonunda insanı üzmüyor değil ama tam bir rockstar klasiği. outlaws'dan sonra favori western oyunumdur.
Gta 5 ten kat kat iyi olmayan oyun hemen gaza gelmeyelim.
Bak gta 4 desen olurdu o.
Oyunda beni en çok çeken şey kahraman kafayı çekince yaşadığı dalgalı görüntüsü.
Bak gta 4 desen olurdu o.
Oyunda beni en çok çeken şey kahraman kafayı çekince yaşadığı dalgalı görüntüsü.
şöyle bir bakmıştım da, şaka maka gta 4'ten iyi olan oyun. gta 5'e yaklaşamaz ama.
yüklü duruyor. metro: last light'a başladım sıkıcı dediler hevesimi kırdılar. buna başlayayım o zaman ben.
tanım: rockstar games tarafından dağıtılan western tarzı oyun.
yüklü duruyor. metro: last light'a başladım sıkıcı dediler hevesimi kırdılar. buna başlayayım o zaman ben.
tanım: rockstar games tarafından dağıtılan western tarzı oyun.
yapılmış en iyi kovboy oyunu... zamanında xbox'ta oynamış bitirmiştim. güzel günlerdi...
Abartanların övmekle bitiremediği oyun. Nasıl gta v i geçecek ki?
guzel bır oyunla takas edecegım sıktırı boktan oyun amk. yerden ot topluyoz para için, kurt kesıyoz, kus avlıyoz 2tane tuy ıcın! multıplayerı ıyı, gıdıyon karanlıkta loparmı ne saldırıyor. ayı saldırıyor!
ulan çok kaliteli oyun. ama ben sevemedim. bitiremedim. ahanda masamda duruyo undead nightmare lı game of year edition versiyonu.
oyun çok sağlam dedim. dublajı olsun, dinamikleri olsun, atmosferi olsun. ama yok efendim. western teması bana göre değil. ne yazıyım ulan bilemedim.
seveni çok üstadlar. alın oynayın.
oyun çok sağlam dedim. dublajı olsun, dinamikleri olsun, atmosferi olsun. ama yok efendim. western teması bana göre değil. ne yazıyım ulan bilemedim.
seveni çok üstadlar. alın oynayın.
antidepresandır.
canınız sıkkınsa girin at koşturun, üç beş gariban kurtarın, dere yataklarında kamp yapın, barlara gidin, tren kovalayın..
çok iyi lan. xbox ya da ps3'ü olup da bu oyunu almayan kalmamalı.
canınız sıkkınsa girin at koşturun, üç beş gariban kurtarın, dere yataklarında kamp yapın, barlara gidin, tren kovalayın..
çok iyi lan. xbox ya da ps3'ü olup da bu oyunu almayan kalmamalı.
Bar dan kariyi iple baglayip kacirin tren raylarina koyun tren ezince +500 honor veriyor.
oynadığım en iyi oyun.
oyun 2010 yılında ps3'e çıktı ve ben de 2009 da kasa toplamıştım. yani pc ye çıksa çoktaan pc de de bitirmiştim. ps3 te biraz oynamıştım o ayrı.
şimdi 2016 yılındayız ve pc ye geleceği söyleniyor. ee benim 2009lu kasa açamayacak bu oyunu. ne anladım ben bu işten ?
şimdi 2016 yılındayız ve pc ye geleceği söyleniyor. ee benim 2009lu kasa açamayacak bu oyunu. ne anladım ben bu işten ?
yerden ot bok toplayıp para kazanıyon, karanlıkta ayı panter falan saldırıyor. at yoruluyor, havada kus vuruyon, gezerken 3 kagıda getırıyorlar senı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar