bugün

red dead redemption

oyun 2010 yılında ps3'e çıktı ve ben de 2009 da kasa toplamıştım. yani pc ye çıksa çoktaan pc de de bitirmiştim. ps3 te biraz oynamıştım o ayrı.

şimdi 2016 yılındayız ve pc ye geleceği söyleniyor. ee benim 2009lu kasa açamayacak bu oyunu. ne anladım ben bu işten ?
© copyright 2005 - 2026