bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- japonya10
- neden sevgilim yok4
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- brezilya5
- sözlüğün adalet terazisi3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- velvet43
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- ekonomi3
- zalican4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- et2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- nervio4
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- era7capone2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
çok çeşitli eklentileri internette mevcuttur. ra1 hastaları indirip çok çeşitli ünitelerle oynamanın tadına varabilirler.
(bkz: red alert 2 aftermath)
(bkz: red alert 2 aftermath)
(bkz: red alert 3/#3008055)
(bkz: red alert 3/#3157097)
(bkz: red alert 3/#3157098)
.
(bkz: red alert 2 yuri s revenge/#3157338)
(bkz: red alert 3/#3157097)
(bkz: red alert 3/#3157098)
.
(bkz: red alert 2 yuri s revenge/#3157338)
red alert serisinin en güzeli benim için en özeli. şu öss'ye hazırlandığım dönemde ve bunun dışında hiçbir şeyi düşünmeyen bir bünyede birden tekrar oynanma isteği uyandırıp, hemen bi' koşu almama neden olmuştur.
redxp modu bulunabilirse oynanması gereken oyun.
notrinova sayesinde oynamadan oynamış kadar olduğum, hatta hayal mayal bitirdiğim oyun.
navy seal manyağı yapmıştır bu oyun beni zamanında.
(bkz: a little c4 knockin at your door)*
(bkz: how bout a swim)
(bkz: seal ready)
(bkz: a little c4 knockin at your door)*
(bkz: how bout a swim)
(bkz: seal ready)
red alert 3'ün çizgi filmi andıran berbat ekran görüntülerini gördükten sonra koşarak sarıldığımız, bağrımıza bastığımız oyun.
Oynanış bakımından mükemmel olmakla beraber komünizm düşmanlığının dolayısıyla komünizmin ölmediğini gösteren oyundur. Lenin'e tıpatıp benzeyen Yuri bir kötülük abidesi olarak gösterilmiştir. Demokrasiye gönül vermiş batılıların temizliğinden yararlanıp onları kontrol eden, beyinlerini yıkayan Yuri icabında iç savaş çıkartır.
ya ne oyundu insan görünce bile adını, heyecanlanıyor bir siren çalardı semalarda amerikan askerleri atlardı uçaklardan aşağıya neler yoktu ki oyunda garip bir şeyler toplar para kazanırdın en güzeli de sovyetler yıkılmamıştı be.
oyunun müziklerini mp3 formatında indirmek için :
http://www.sound-test.org...-and-conquer/red-alert-2/
http://www.sound-test.org...-and-conquer/red-alert-2/
vatan computer dan 10 ytl ye orjinali alınabilecek efsane oyun.
(bkz: hell march 2)
red alert 3 ü gördükten sonra koşup sarılıp oynaşıp koklaşılacak oyun üstüne birde yuris revenge kurulursa daha manyak olur.
en şahane strateji oyunu. bu oyunda nükleer bomba atmak kadar zevkli bir şey yoktur kanımca. o siren, o yeşil, o insanların erirken çıkardıkları sesler... yok böyle bir şey.
zamanında deli gibi oynadığım, arkadaşlarla saatlerce online olarak kapıştığımız oyun. hala da oynarım fırsatını buldukça, efsanedir. nükleer füzenin atılmasından sonra çalan siren sesi müthiştir. sovyetler askeri donanım ve araç çeşitliliği bakımından üstünken, müttefikler teknoloji alanında gelişmişlerdir ve birbirlerini dengelerler.
şu sıralar babamın, benim ve kardeşimin network üzerinden kapıştığı her seferinde babamın elimize verdiği şahane oyun. adam emekli asker abuk sabuk taktikler yapıyor her seferinde ama başarılı oluyor. yenilsin diye dandik pc yi veriyorum ama etkili olmadı şimdilik.
sovyetlerin 11. görevi olan red revolution'ı oynarken insana sinir krizleri geçirten bir oyun bu.
(bkz: nostalji)
daha önce defalarca bitirmiş olmama rağmen yine de ilk denemede geçemedim görevi, işe bak. olur da belki başkta takılanlar olur diye bu görev hakkında bir iki taktik verelim bari:
1- sakın ha rütbeli apocalypselerinizi saldırı amaçlı kullanmayın. etrafta gezen mal yuri klonları direk atlıyorlar üzerinize.
2- nuke atarak görevi hemen bitirebileceğinizi düşünmeyin, kremlin iki nuke atmadan gitmiyor. şerefsiz evet.
3- görev başlar başlamaz güçlerinizin %90ıyla yakındaki tepeye saldırıp tesla reactor'leri engineerlarınızı kullanarak kapın, ve hemen tepenin etrafına tesla coiller dizin. tesla trooplerlarla da bunları güçlendirirseniz rahatlarsınız.
4- yine savunmayla alakalı olarak, tüm gelen tank ve askerlerin aynı yoldan geldiğini de göz önüne alarak elinizdeki iki kirov'u savunma amaçlı kullanın. özellikle tepenin sağ tarafına tam tankların geçtiği yere force attack konumuna getirerek koyarsanız sağlam verim elde edersiniz.
5- nuke'u kurduğunuz an her köşeden ikşer tane kirov geleceğini unutmayın. bunları indirmek için iki köşeye 10 flak trooper 10 tane de flak track koyarsanız endişelenecek bir şeyiniz kalmaz.
yok ben nuke'la almam kremlini tanklarla ezerim diyorsanız, biraz daha uğraşırsınız ama daha çok zevk alırsınız. bu hususta dikkat etmeniz gerekenler :
- kremlinin iki girişinin de etrafında tonlarca yuri var. adamın tam 10 tane cloning vats'ı olduğunu düşünürseniz gayet normal. kremlinin aşağısında gözüken yurilere bi nuke atıverin, kremlinin çok az canı gidecektir ama en azından oradaki tüm yuriler yok olacaktır.
- apocalypselerle savunmanızı oturttuktan sonra turuncu base'i rahatça alacaksınız zaten, unutmamanız gereken şey saldırı esnasında hep en aşağı 10 tane apo kullanmanızdır, yuriler çıktığı an onları öldürebilmeniz için.
- iş mor base'e geldiği zaman durum biraz karışıyor. öncelikle sağ ve soldaki nükleer reaktörleri kirovlarla indirmenizi öneririm. turuncu base'i yok ettiğiniz düşünülürse etrafta pek hava savunması kalmamış olacaktır zaten bu zamana. geri kalan yurileri indirmek için cloning vat'ları bulup buraları nukelemenizi öneririm, hepsini tek tek almaya kalkarsanız saatler sürer yoksa.
- kirovlarla nükleer reaktörleri ve yurileri temizledikten sonra tesla coillere de aldırış etmeden rahatça tanklarınızı kremlinin etrafında konuşlandırıp güzelce patlatabilirsiniz.
afiyet olsun.
(bkz: bir gamefaqs şubesi olarak sözlük)
(bkz: nostalji)
daha önce defalarca bitirmiş olmama rağmen yine de ilk denemede geçemedim görevi, işe bak. olur da belki başkta takılanlar olur diye bu görev hakkında bir iki taktik verelim bari:
1- sakın ha rütbeli apocalypselerinizi saldırı amaçlı kullanmayın. etrafta gezen mal yuri klonları direk atlıyorlar üzerinize.
2- nuke atarak görevi hemen bitirebileceğinizi düşünmeyin, kremlin iki nuke atmadan gitmiyor. şerefsiz evet.
3- görev başlar başlamaz güçlerinizin %90ıyla yakındaki tepeye saldırıp tesla reactor'leri engineerlarınızı kullanarak kapın, ve hemen tepenin etrafına tesla coiller dizin. tesla trooplerlarla da bunları güçlendirirseniz rahatlarsınız.
4- yine savunmayla alakalı olarak, tüm gelen tank ve askerlerin aynı yoldan geldiğini de göz önüne alarak elinizdeki iki kirov'u savunma amaçlı kullanın. özellikle tepenin sağ tarafına tam tankların geçtiği yere force attack konumuna getirerek koyarsanız sağlam verim elde edersiniz.
5- nuke'u kurduğunuz an her köşeden ikşer tane kirov geleceğini unutmayın. bunları indirmek için iki köşeye 10 flak trooper 10 tane de flak track koyarsanız endişelenecek bir şeyiniz kalmaz.
yok ben nuke'la almam kremlini tanklarla ezerim diyorsanız, biraz daha uğraşırsınız ama daha çok zevk alırsınız. bu hususta dikkat etmeniz gerekenler :
- kremlinin iki girişinin de etrafında tonlarca yuri var. adamın tam 10 tane cloning vats'ı olduğunu düşünürseniz gayet normal. kremlinin aşağısında gözüken yurilere bi nuke atıverin, kremlinin çok az canı gidecektir ama en azından oradaki tüm yuriler yok olacaktır.
- apocalypselerle savunmanızı oturttuktan sonra turuncu base'i rahatça alacaksınız zaten, unutmamanız gereken şey saldırı esnasında hep en aşağı 10 tane apo kullanmanızdır, yuriler çıktığı an onları öldürebilmeniz için.
- iş mor base'e geldiği zaman durum biraz karışıyor. öncelikle sağ ve soldaki nükleer reaktörleri kirovlarla indirmenizi öneririm. turuncu base'i yok ettiğiniz düşünülürse etrafta pek hava savunması kalmamış olacaktır zaten bu zamana. geri kalan yurileri indirmek için cloning vat'ları bulup buraları nukelemenizi öneririm, hepsini tek tek almaya kalkarsanız saatler sürer yoksa.
- kirovlarla nükleer reaktörleri ve yurileri temizledikten sonra tesla coillere de aldırış etmeden rahatça tanklarınızı kremlinin etrafında konuşlandırıp güzelce patlatabilirsiniz.
afiyet olsun.
(bkz: bir gamefaqs şubesi olarak sözlük)
zamanında bizi kendine kilitleyen strateji oyunu.müzikleri ve emir verdikten sonra o yes sör diye adamların bağırması hala aklımda.
grafikler boktan olsa da, oynanması farzdır.
multiplayer'ı yeryüzündeki en müthiş vakit geçirme aracıyken kendisi de oynanabilirliği en yüksek c&c oyunudur. şöyle bir incelersek,
c&c ve red alert iyidir güzeldir ancak o grafiklerle o çözünürlükle de bir yere kadardır. bunalır insan lan. bir nevi c&c 2 olan tiberian sun'a bakarsınız, fiyaskodur. zaten rts olmayan c&c renegade'i ve olayı 3. boyuta taşıyarak oynanabilirliğe balta vurmuş c&c 3 ile red alert 3'ü de çıkarırsanız geriye bir tek red alert 2 kalacaktır. generals'ı ise c&c'dan saymıyorum.*
her ne kadar stratejik açıdan kadar age of empires 2 ve starcraft'ın gerisinde kalsa da onlara kıyasla işin eğlencesine daha çok bakar zaten,farkı budur.
müzikleri ise apayrı bir dünyadır ve albüm halinde bile çıkmıştır, korsan olarak pek tabii bulunabilir.
c&c ve red alert iyidir güzeldir ancak o grafiklerle o çözünürlükle de bir yere kadardır. bunalır insan lan. bir nevi c&c 2 olan tiberian sun'a bakarsınız, fiyaskodur. zaten rts olmayan c&c renegade'i ve olayı 3. boyuta taşıyarak oynanabilirliğe balta vurmuş c&c 3 ile red alert 3'ü de çıkarırsanız geriye bir tek red alert 2 kalacaktır. generals'ı ise c&c'dan saymıyorum.*
her ne kadar stratejik açıdan kadar age of empires 2 ve starcraft'ın gerisinde kalsa da onlara kıyasla işin eğlencesine daha çok bakar zaten,farkı budur.
müzikleri ise apayrı bir dünyadır ve albüm halinde bile çıkmıştır, korsan olarak pek tabii bulunabilir.
2000 kuşağını gençliğin bir nevi bakkal amcası,mahalle maçı,okuldan kaçma sebebi ve daha birsürüsü.''ben iyi bi çocukluk-gençlik geçirdim lan'' deme sebebi.
red alert 3'ten sonra değerinin daha iyi anlaşıldığı oyundur. story modundansa multiplayer ya da skirmish olarak oynananı daha çok tat veren; strateji oyunlarından nefret eden benim bile kategori sınırlandırılması olmaksızın en sevdiğim oyunları sıraladığımda 3.sırada olan oyundur. efsanedir; ve red alert 3'ten de anladık ki uzun bir süre efsane olarak kalacaktır.
red alert 3'e kıyasla süper oyundur gerek senaryo gerekse üniteler olsun tam bir baş yapıttır hala severek oynamaktayım
videolarındaki tanya isimli kadına platonik aşk beslediğim oyun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar