bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
30 mart 2018 de vizyona girecek aksiyon/bilim-kurgu/gerilim kategorili steven spielberg/zak penn imzalı, güzel olacağa benzeyen film görsel
Kadrosu: hannah john kamen, mark rylance, simon pegg, ben mendelsohn, tye sheridan.
Kadroda simon pegg'in olması ve steven amca kötü bilim-kurgu çekmez tezine güvenerek heyecanla bekliyorum.
Kadrosu: hannah john kamen, mark rylance, simon pegg, ben mendelsohn, tye sheridan.
Kadroda simon pegg'in olması ve steven amca kötü bilim-kurgu çekmez tezine güvenerek heyecanla bekliyorum.
Kitabını soluksuz okumuştum, Spielberg bizi yanıltmazsa efsane film Olur.
yeni trailerımsı bir videosu gelmiş. ilk trailer'ını izlediğim de ana fikri sword art online'ı aklıma getirmişti hala da öyle. bu filmde kitaptan uyarlama kim kimden esinlenmiştir bilemeyeceğim sword art online'nın temeli 2002 de atılmış bu kitap 2011 çıkmış belki fikir daha öncedir de bilemiyorum altan*
https://www.youtube.com/watch?v=iLZSB-5Dyf8&t
https://www.youtube.com/watch?v=iLZSB-5Dyf8&t
--spoiler--
80 kuşağından biri olarak, büyük hayal kırıklığı, aslında oyunculu bir film diyemiyorsunuz çünkü filmin %80'i animasyon, ki bence çok başarılı bir animasyonda değil.
"eskiye özlem" konusundan da ayrı gına geldi. diyaloglar ve senaryo inanılmaz klişe.. zaten son yıllarda senaryo diye birşey yok holivudda..
hele son 15 dakikanın kör göze parmak misali mesajlar ile bir türlü "bitememesi" beni feci kabız yaptı.
başroldeki kız filmin ikinci yarısında gözüküyor, o da az bir süre.. ayıp olmasın diye sanırım..
benim için dağ fare doğurdu maalesef..
5/10...
--spoiler--
80 kuşağından biri olarak, büyük hayal kırıklığı, aslında oyunculu bir film diyemiyorsunuz çünkü filmin %80'i animasyon, ki bence çok başarılı bir animasyonda değil.
"eskiye özlem" konusundan da ayrı gına geldi. diyaloglar ve senaryo inanılmaz klişe.. zaten son yıllarda senaryo diye birşey yok holivudda..
hele son 15 dakikanın kör göze parmak misali mesajlar ile bir türlü "bitememesi" beni feci kabız yaptı.
başroldeki kız filmin ikinci yarısında gözüküyor, o da az bir süre.. ayıp olmasın diye sanırım..
benim için dağ fare doğurdu maalesef..
5/10...
--spoiler--
Vizyona girer girmez izledim. Maalesef kitabini okuyamadim, o konuda bilgim yok fakat filmi çok beğendim. Bu tarz sanal gerceklik filmlerini cok seviyorum ve steven spielberg de iyi iş çıkarmış. (bkz: the call up)i da cok begenmistim fakat o filmin distopik yani agir basiyordu ve karamsar gelmisti. Bu ise tam anlamiyla bu tarz bir filmde görmek istedigim sekildeydi. Çogu kisi animasyon izledik deyip sikayet etmis. Fakat ne bekliyordunuz? Sanal gercekligin konu olduğu bir filmde, bir baska evrene(oasis) girilebilen filmden neyi istiyordunuz anlamadim. Kamera gecisleri, kurgu, oyunculuk oldukca iyiydi. Ve en en sevdigim kısım ise (bkz: the shining) e yapilan göndermeydi. Bayildim. (bkz: chucky)e selam cakmalari da hoş olmuş. Gundam'dan bahsetmeme gerek bile yok bence o da harika bir detaydi. Ve daha sayamadigim bir suru gonderme.. 3d filmlerden nefret ediyorum hatta fakat bu filmin 3d olmasi hic rahatsiz etmedi aksine iyi olmuş. Sinemadayken gidin izleyin bence.
görsel
görsel
Bugün izlediğim görsel şölenli film. Bir an hep o oyun aleminde kalmak istedim. O kadar güzeldi ki.
Kitabını hastanede ayakta sıra beklerken bile dayanamayıp açıp okuyacak kadar soluksuz okumuştum, filminden de demin çıktım, kitaptaki çok önemli şeylerin bazıları yoktu, çoğu şey değiştirilmişti, ancak uzun süredir film beğenmeyen bünyeme çok iyi geldi, şahane filmdi izlerken çok eğlendim. ilk yarısı ikinciden daha güzeldi.
kitabını okumadım da filmi baya sardı. son zamanlarda izlediğim en iyilerdendi.
aksiyonu bol olmuş usta.
rüyamda mario oluşum, sanal gerçekliğe dair film izleyeceğime işaretmiş vay be. filmin sonunu izledikten sonra kendimi uçan kaplumbağanın önüne attım ve gerçeğe döndüm...
neyse film güzeldi.
--spoiler--
kurucuyla konuştuğu sahne anlamlıydı. hayatımızda sanalın bazen gerçekten ağır bastığı dönemler oluyor. ona iyi değinilmiş.
ekşi'de biri şey yazmış kız feriştah yenge çıktı, boşluğuma geldi güldüm :d
--spoiler--
aksiyonu bol olmuş usta.
rüyamda mario oluşum, sanal gerçekliğe dair film izleyeceğime işaretmiş vay be. filmin sonunu izledikten sonra kendimi uçan kaplumbağanın önüne attım ve gerçeğe döndüm...
neyse film güzeldi.
--spoiler--
kurucuyla konuştuğu sahne anlamlıydı. hayatımızda sanalın bazen gerçekten ağır bastığı dönemler oluyor. ona iyi değinilmiş.
ekşi'de biri şey yazmış kız feriştah yenge çıktı, boşluğuma geldi güldüm :d
--spoiler--
dün akşam izlediğim ve 10 üzerinden 7.5 verdiğim film. o 2.5 puanı da gereksiz duygusallık yüzünden kırdım. onun dışında sanal gerçekliğin, " gerçek" dünyamıza baskın gelmeye başlamasını güzel işlemiş film. bu baskın gelme hali hazırda mevcut. bir kaç on yıl sonra filmdeki halini alır sanırım sanal dünya.
Geek ve nerd tayfanın izlerken ıslandığı film. Steven Spielberg gayet eğlenceli bir film yapmış. Göndermeleri hepsi güzeldi ama benim için en iyi olanı the shining sahneleri. Kahramanın sonsuz yolculuğu temalı eğlenceli bir seyirlik. Çok sorgulamaya, kitapla olan farklılıklara bakmaya gerek yok bu tip çerezlik filmlerde.
Başıma 1 şey gelmeyecekse ben beğendim ama bu nesil sevmeyebilir. Referanslar eski ben doksan kuşağı çocuğuyum. Ondan sevdim.
tipik popülist spielberg filmi. para nerede, spielberg orada.
yine aynı klişe karakterler, yine aynı klişe olaylar. tek fark konsept ve efektler. filmi izlerken sanki daha önceden 100 defa bu filmi izlemiş gibi hissettim. her şey önceden tahmin edilebilirdi. filmin tek elle tutulur yanı aksiyon sahneleri.
millet çok beğenmiş. ya bu arkadaşlar çok az film izlediler, ya da ben çok fazla film izledim. ulen piyasa bunun gibi filmlerle dolu. daha da spielberg filmi izlemem. gına geldi.
bol bol ergen fantazisi içeren filmdir ayrıca. günümüzün lolcü, pabci'ci gençleri izlesin, tatmin olsun diye yapmışlar. bir shining kısmı hoşuma gitti. o da shining olduğu için. yoksa tırt yani. geç. atari kısmında da duygulanmadım. internet aleminde zaten yeterince atari romantizmine maruz kalmıyor muyuz? bu filmden alacağım 80'ler, 90'lar nostaljisi olmaz olsun. film bayağı bayağı 2010'lu yılların oyun sektörünün atmosferinde. karakter bir sahnede "bu kızı twitch'de izlemiştim" gibi bir laf ediyor. twitch lan! twitch! kör olaydım da içinde "twitch" geçen bir film izlemeyeydim.
10/6 veriyorum. görsel efekt, aksiyon vs. izlemek istiyorsanız, izleyin. sıkılmazsınız. ama onun dışında "aynı filmin değişiği" filminden öte değil.
yine aynı klişe karakterler, yine aynı klişe olaylar. tek fark konsept ve efektler. filmi izlerken sanki daha önceden 100 defa bu filmi izlemiş gibi hissettim. her şey önceden tahmin edilebilirdi. filmin tek elle tutulur yanı aksiyon sahneleri.
millet çok beğenmiş. ya bu arkadaşlar çok az film izlediler, ya da ben çok fazla film izledim. ulen piyasa bunun gibi filmlerle dolu. daha da spielberg filmi izlemem. gına geldi.
bol bol ergen fantazisi içeren filmdir ayrıca. günümüzün lolcü, pabci'ci gençleri izlesin, tatmin olsun diye yapmışlar. bir shining kısmı hoşuma gitti. o da shining olduğu için. yoksa tırt yani. geç. atari kısmında da duygulanmadım. internet aleminde zaten yeterince atari romantizmine maruz kalmıyor muyuz? bu filmden alacağım 80'ler, 90'lar nostaljisi olmaz olsun. film bayağı bayağı 2010'lu yılların oyun sektörünün atmosferinde. karakter bir sahnede "bu kızı twitch'de izlemiştim" gibi bir laf ediyor. twitch lan! twitch! kör olaydım da içinde "twitch" geçen bir film izlemeyeydim.
10/6 veriyorum. görsel efekt, aksiyon vs. izlemek istiyorsanız, izleyin. sıkılmazsınız. ama onun dışında "aynı filmin değişiği" filminden öte değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar