bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- wine me dine me2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ilgi3
- bugün de meme atan olmaması13
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- chp'deki değişimciler3
- anın görüntüsü15
- 65 şut çekip gol atamamak5
- göbek adınız2
Bu rall bundan 3 ay önce Twitter hesabını yazmıştı buraya. O zaman 5 takipçisi vardı. 3 ayda 28 kişi olmuş.
Buna bu azimle trollük için para veren varsa onun ben aklını seveyim.
Buna bu azimle trollük için para veren varsa onun ben aklını seveyim.
selamın aleyküm arkadaşlar.
kanalıma hoşgeldiniz.
bugün malum 19 mayıs atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramıydı.
101. yılını idrak ettiğimiz bu milli bayramımız covid_19 salgını dolayısıyla caddelerde sokaklarda kutlanamadı biliyorsunuz.
ama sayın cumhurbaşkanımız bugün için saat 19.19'da istiklal marşımızı hep birlikte okuyalım diyerek güzel bir girişimde bulundu. aynı şeyi 23 nisan'da da yapmıştık.
tabi bütün yerli ve milli insanlar bu etkinliğe katıldı.
cumhurbaşkanımız bu etkinliği twitterde duyurdu.
rall kardeşimiz de cumhurbaşkanımızın bu duyurusunu twitter hesabında retweet ederek kendi takipçilerine duyurmuş. allah razı olsun.
buyrun;
görsel
tabi bugün bu etkinlik gerçekleştirildi.
etkinlikle ilgili başlığa girdim ve şoke oldum.
şuna bakar mısınız lütfen;
görsel
reisimizin çağrısını retweet edip istiklal marşı okumaya davet eden rall efendi, istiklal marşı etkinliğine katılmayacağını açıklamış.
peki madem öyle neden sayın cumhurbaşkanımızın çağrısını retweet ettin?
tengir budun araştırmacı, soruşturmacı komandit anonim limited şirketi iftiharla sunar.
işte bir aktrollün özeti sevgili arkadaşlar.
sanırım yine koydum. hadi eyvallah.
kanalıma hoşgeldiniz.
bugün malum 19 mayıs atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramıydı.
101. yılını idrak ettiğimiz bu milli bayramımız covid_19 salgını dolayısıyla caddelerde sokaklarda kutlanamadı biliyorsunuz.
ama sayın cumhurbaşkanımız bugün için saat 19.19'da istiklal marşımızı hep birlikte okuyalım diyerek güzel bir girişimde bulundu. aynı şeyi 23 nisan'da da yapmıştık.
tabi bütün yerli ve milli insanlar bu etkinliğe katıldı.
cumhurbaşkanımız bu etkinliği twitterde duyurdu.
rall kardeşimiz de cumhurbaşkanımızın bu duyurusunu twitter hesabında retweet ederek kendi takipçilerine duyurmuş. allah razı olsun.
buyrun;
görsel
tabi bugün bu etkinlik gerçekleştirildi.
etkinlikle ilgili başlığa girdim ve şoke oldum.
şuna bakar mısınız lütfen;
görsel
reisimizin çağrısını retweet edip istiklal marşı okumaya davet eden rall efendi, istiklal marşı etkinliğine katılmayacağını açıklamış.
peki madem öyle neden sayın cumhurbaşkanımızın çağrısını retweet ettin?
tengir budun araştırmacı, soruşturmacı komandit anonim limited şirketi iftiharla sunar.
işte bir aktrollün özeti sevgili arkadaşlar.
sanırım yine koydum. hadi eyvallah.
yetkili veya moderatörlere bir ( en az 28 özür aslında ) özür borcu olan yazardır.
(#43360565)
(#43363549)
sürekli yönetim taraflı hep bizi ( aktroller ) çaylak yapıyorlar diye feryat figan ediyor. üstelik bunu kendisi şimdiye kadar 1239 defa silinmesi gerektiği halde hala "yazarken" yapıyor. ama işte aynı gün içerisinde böyle kendi kendisini yalancı çıkartıyor. allah ın sopası yok derler ama anlayana ve utanması olana baya baya var o sopa. bu kaçıncı oldu ben sayısını unuttum artık.
(#43360565)
(#43363549)
sürekli yönetim taraflı hep bizi ( aktroller ) çaylak yapıyorlar diye feryat figan ediyor. üstelik bunu kendisi şimdiye kadar 1239 defa silinmesi gerektiği halde hala "yazarken" yapıyor. ama işte aynı gün içerisinde böyle kendi kendisini yalancı çıkartıyor. allah ın sopası yok derler ama anlayana ve utanması olana baya baya var o sopa. bu kaçıncı oldu ben sayısını unuttum artık.
iran Devşirmesi, mezhep faşisti, Beşar Esad sevici Şiileşmiş kafaların sürekli başlığının altında zehirli düşüncelerini ve de oksijen hırsızlıklarını gösterdiği yazar.
köpek gibi sürekli atatürke saldıran arkadaş. moderasyonunda mal mal bakması ilginç. en fazla bir satırlık entryleri ise ne kadar boş bir adam olduğunu gösterir nitelikte.
isterseniz çaylak yapın durum aynen böyle.
isterseniz çaylak yapın durum aynen böyle.
pedofili sözlük yazarı.
görsel
hayır diyelim ki 7 yaşında kız regl oldu. 7 yaşındaki çocuğa şehvet duymaya mı başlıyorsunuz?
7 yaşındaki çocuğa şehvet duyan 6 yaşındakine de, 5 yaşındakine de duyar.
nasıl bir sapıksınız olm siz? kim hangi hocalar bunları öğretiyor size?
görsel
hayır diyelim ki 7 yaşında kız regl oldu. 7 yaşındaki çocuğa şehvet duymaya mı başlıyorsunuz?
7 yaşındaki çocuğa şehvet duyan 6 yaşındakine de, 5 yaşındakine de duyar.
nasıl bir sapıksınız olm siz? kim hangi hocalar bunları öğretiyor size?
Amına kodumun sıradan Bi dinci işte akılları hep bel altı çalışıyor çocuklara bile bel altı çalışıyor sığır sürüsü.
Adam yaşadığı din gereği onun için doğru olan bir şeyi söylüyor ve tek dediği şey 'kadın hayız yaşına girdi mi hiçbir yerinin görünmesi caiz değildir' olmasına rağmen iran Devşirmesi ataları Şahkulu, Celali gibi isyanlarında bulunanlar konuyu hiç olmadık yerlere çekerek ad hominem uygulayarak kendisini sindirmeye çalışıyorlar.
Oğlum bu kadar da düşmeyin lan. Cidden düşmeyin. Biliyoruz asıl amacınızın ne olduğunu.
Size kalsa dinini yaşayan her insan bu topraklardan silinmeli çünkü atalarınızın zamanında Osmanlıda yaptığı, Şahkulu, Celali gibi isyanları bastıranlar da bu dinini yaşayanların ataları.
görsel
Oğlum bu kadar da düşmeyin lan. Cidden düşmeyin. Biliyoruz asıl amacınızın ne olduğunu.
Size kalsa dinini yaşayan her insan bu topraklardan silinmeli çünkü atalarınızın zamanında Osmanlıda yaptığı, Şahkulu, Celali gibi isyanları bastıranlar da bu dinini yaşayanların ataları.
görsel
Trol yazar.
yarrak gibi bişeydir.
provokatör.
atatürkçüdür.
akpli ayağına yatıp eksi kasıyor.
akpli ayağına yatıp eksi kasıyor.
haha twitter dan uçurulunca burdan da uçurulmuş sayılmış.
Twitterda yenilince bizde de yenilmiş mi saymışlar?
Ayrıca tengir budunla karşılıklı talipleşmeleri de gözümden kaçmadı.
Ayrıca tengir budunla karşılıklı talipleşmeleri de gözümden kaçmadı.
on ikinci nesil silik. birer birer gidiyorlar ama sayıları hala çok fazla.
dall olarak geri gelir.
Allahsız aktroll.
benim görüşümden değilsen yaşama hakkın yok diyen moderatörün kurbanı olmuştur. noldu en son fikir özgürlüğü falan bir şeyler sayıklıyordunuz?
Arkadaşın nick alternatifleri azalıyor...
Ayrıca silinmesinin fikir özgürlüğü ile alakası yok...sürekli provake edici başlıkları hortlatıp entry giriyordu, defalarca uyarıldı bu konuda çaylak yapıldı ama nafile...format kuralları belli açın okuyun. Ajitasyon yapıp ağlamanın manası yok.
Ayrıca silinmesinin fikir özgürlüğü ile alakası yok...sürekli provake edici başlıkları hortlatıp entry giriyordu, defalarca uyarıldı bu konuda çaylak yapıldı ama nafile...format kuralları belli açın okuyun. Ajitasyon yapıp ağlamanın manası yok.
bugün de özlenen atatürkçü yazardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar